Gå til innhold

Partisekretærens ukjente 22. juli-historie


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Hva er fakta Geir i politiske spørsmål? Hva er sannheten? Sannheten er subjektiv. Det er kun i rein vitenskapelige spørsmål man kan si noe om fakta.

 

 

Så du mener ikke man skal etterlyse dokumentasjon eller kilder, slik du gjør i denne posten (og flere andre):

 

 

Kom med dokumentasjon på dine påstander om FrP, ellers synes jeg du burde spare deg for for slikt. Du har en rolle her på forumet.

Kom også med dokumentasjon på holdninger ABB og FrP deler. Forstår du ikke at du kaster ut dine egne fordommer? Du opptrer som naive 14 åringer i SV og AUF med dine påstander som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Du stigmatiserer et regjeringsparti og deres velgere. Ser og forstår du? Derfor kom med dokumentasjon. Eller er du som administrator hellig og kan kaste ut hva du selv ønsker.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva er fakta Geir i politiske spørsmål? Hva er sannheten? Sannheten er subjektiv. Det er kun i rein vitenskapelige spørsmål man kan si noe om fakta.

 

 

Så du mener ikke man skal etterlyse dokumentasjon eller kilder, slik du gjør i denne posten (og flere andre):

 

 

Kom med dokumentasjon på dine påstander om FrP, ellers synes jeg du burde spare deg for for slikt. Du har en rolle her på forumet.

Kom også med dokumentasjon på holdninger ABB og FrP deler. Forstår du ikke at du kaster ut dine egne fordommer? Du opptrer som naive 14 åringer i SV og AUF med dine påstander som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Du stigmatiserer et regjeringsparti og deres velgere. Ser og forstår du? Derfor kom med dokumentasjon. Eller er du som administrator hellig og kan kaste ut hva du selv ønsker.

 

Geir :)

 

Men her snakker man jo om fakta som kan dokumenteres. Altså et partiprogram. Jeg sa eks. vitenskap. I et partiprogram står det i klar tekst hva et parti mener om en konkret sak. Men det igjen trenger et parti ikke og følge. Det ser vi daglig. Alle partier svelger kameler. Da må man kritisere partiet for og ikke følge det som står i programmet. Mye av den kritikken som FrP og andre partier får, er noe partiet ikke mener. Eks. på dette er påstand om at FrP er innvandrerfiendtlige. Men jeg ser jo at jeg muligens burde moderert meg litt i mitt tidligere innlegg, du tok meg litt nå Geir, jeg liker det. Poeng til deg :hmm:

Lenke til kommentar

 

 

Kan du komme med eksempel på noen som har mistet sitt arbeid, sin ytringsfrihet, sin frie bevegelse og blitt fengslet på grunn av noe AP eller AUF har gjort?

Ta en tur innom det lokale fengslet. De fleste som sitter inneburet, er der for å ha brudt lover innført av AP. ;)

 

 

Ingen dokumentasjon altså.

 

 

Legemiddelloven ble vedtatt og innført under Brundtland III. Narkotikaforskriften under Jens Stoltenberg II. Denne opphevet narkotikalisten, der grunnlaget ble lagt under Gerhardsen III og sannsynligvis Bratteli.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kan du komme med eksempel på noen som har mistet sitt arbeid, sin ytringsfrihet, sin frie bevegelse og blitt fengslet på grunn av noe AP eller AUF har gjort?

Ta en tur innom det lokale fengslet. De fleste som sitter inneburet, er der for å ha brudt lover innført av AP. ;)

Ingen dokumentasjon altså.

Joda:

Snapshot_2014_07_31_20_46_20.png

 

34% av de som fengslet (narkotika og promillekjøring) vet vi med sikkerhet at blir fengslet for å ha brutt lover innført av AP.

 

Ja, det kan virke utrolig for mange her men der var faktisk en tid da det både var lov å kjøre etter noen øl, og intet forbud mot narkotika eksisterte.

 

Kilde:Snapshot_2014_07_31_20_43_44.png

 

Om du vil ha litt nyere informasjon vil du finne at narkorelaterte fanger er enda høyere:

 

186204.png

http://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/fengsling

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Joda:

Snapshot_2014_07_31_20_46_20.png

 

34% av de som fengslet (narkotika og promillekjøring) vet vi med sikkerhet at blir fengslet for å ha brutt lover innført av AP.

 

Ja, det kan virke utrolig for mange her men der var faktisk en tid da det både var lov å kjøre etter noen øl, og intet forbud mot narkotika eksisterte.

 

Kilde:Snapshot_2014_07_31_20_43_44.png

 

Om du vil ha litt nyere informasjon vil du finne at narkorelaterte fanger er enda høyere:

 

186204.png

http://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/statistikker/fengsling

 

 

Dette er ikke dokumentasjon på hva AP har gjort etter 22 juli, hvor de har brukt 22 juli som en unnskyldning.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

 

Forsatt ikke noen dokumentasjon på at AP har brukt 22 juli til å få gjennom sine lover, eller at de har kneblet ytringsfriheten!

Nei, men det var åpenbart ikke det Skatteflyktning påsto.

 

 

Om du ser overskriften på denne tråden, så står det ganske klart at den handler om 22 juli. Det var APs handlinger etter 22 juli Skatteflyktning siterte meg på.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Om du ser overskriften på denne tråden, så står det ganske klart at den handler om 22 juli. Det var APs handlinger etter 22 juli Skatteflyktning siterte meg på.

Jeg ser ingen grunn til å diskutere dette. Det var tydelig at SF ikke spesifikt snakket om lover laget som følge av 22. juli. Innlegg #104 viser at denne tolkningen er riktig, da promillekjøring var ulovlig før 22. juli. Du fikk dokumentasjonen du ba om, men misforsto påstanden.

 

Om du mener dette er off topic får du ta det opp med SF.

Lenke til kommentar

 

Om du ser overskriften på denne tråden, så står det ganske klart at den handler om 22 juli. Det var APs handlinger etter 22 juli Skatteflyktning siterte meg på.

Jeg besvarte ditt:

Kan du komme med eksempel på noen som har mistet sitt arbeid, sin ytringsfrihet, sin frie bevegelse og blitt fengslet på grunn av noe AP eller AUF har gjort?

Og det er relativt vel dokumentert at de fleste som havner i fengsel i Norge ikke har forårsaket skade på andre OG at de havner i fengsel takket være "noe AP har gjort" (noe er da diverse forbud of påbud).

 

Om ditt utsagn over implissitt hadde ett "...på grunn av noe AP eller AUF har gjort ETTER 22. JULI 2011?", så må jeg bare beklage at jeg ikke fikk med meg det.

 

At regimet kastet folk i fengsel også etter 22. juli er vel relativt klart så man må vel legge til videre "OG SOM FØLGE AV 22. JULI?"

 

Da må jeg vel si at jeg er ussiker på akkurat hvilke lover de har innført deretter som direkte følge av denne hendelsen, og desverre har jeg ikke tilgang til avsagte dommer etter disse nye lover som de har innført (om noen).

Lenke til kommentar

 

Og det er relativt vel dokumentert at de fleste som havner i fengsel i Norge ikke har forårsaket skade på andre OG at de havner i fengsel takket være "noe AP har gjort" (noe er da diverse forbud of påbud).

 

Om ditt utsagn over implissitt hadde ett "...på grunn av noe AP eller AUF har gjort ETTER 22. JULI 2011?", så må jeg bare beklage at jeg ikke fikk med meg det.

 

At regimet kastet folk i fengsel også etter 22. juli er vel relativt klart så man må vel legge til videre "OG SOM FØLGE AV 22. JULI?"

 

Da må jeg vel si at jeg er ussiker på akkurat hvilke lover de har innført deretter som direkte følge av denne hendelsen, og desverre har jeg ikke tilgang til avsagte dommer etter disse nye lover som de har innført (om noen).

 

 

I miitt innlegg, som du bare siterte delvis skriver jeg 22 juli. Det var også klart det diskusjonen gikk ut på.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

 

Om du ser overskriften på denne tråden, så står det ganske klart at den handler om 22 juli. Det var APs handlinger etter 22 juli Skatteflyktning siterte meg på.

Jeg ser ingen grunn til å diskutere dette. Det var tydelig at SF ikke spesifikt snakket om lover laget som følge av 22. juli. Innlegg #104 viser at denne tolkningen er riktig, da promillekjøring var ulovlig før 22. juli. Du fikk dokumentasjonen du ba om, men misforsto påstanden.

 

Om du mener dette er off topic får du ta det opp med SF.

 

 

Hvis du ikke ser noen grunn til å diskutere det, så får du da heller la være å post innlegg. Dette var diskusjonen:

 

Det finnes ingen konkrete kilder til at så er tilfelle annet enn eventuell intern kunnskap, som det offentlige ikke har tilgang til. Men hvis en studerer terminologien 'false flag', ser en særs mange likheter mellom 22. Juli og tilsvarende "angrep" fra f.eks. Amerika.

 

Dessuten hvis en ser på hvordan Arbeiderpartiet har utnyttet 22. Juli i etterkant og da særlig til politisk vinning, finnes det grunn til mistanke om at de selv trakk i trådene. Også når vi kjenner Arbeiderpartiets arbeidsmetoder etter andre verdenskrig.

 

Det finnes forresten en søkt artikkel om emnet på nyhetsspeilet.no, men den er lite troverdig.

 

Søk etter 22. Juli avslørt på Google.

 

e. redigert

 

 

 

Hvordan har de utnyttet 22 juli? Eller er du en av dem som mener at i det AP i det hele tatt nevner 22 juli så utnytter de denne saken?

 

 

Tråden handler om 22 juli, om du enda ikke har fått det med deg, er det veldig rart.

Endret av Andeith
Lenke til kommentar

Hvis du ikke ser noen grunn til å diskutere det, så får du da heller la være å post innlegg. Dette var diskusjonen:

 

 

[...]

 

Tråden handler om 22 juli, om du enda ikke har fått det med deg, er det veldig rart.

Jeg er da fullstendig klar over hva tråden handler om, men hva jeg har fått med meg eller ikke er fullstendig irrelevant.

 

SF fremstilte en påstand. Du etterspurte dokumentasjon. Jeg (og SF) bidro med dokumentasjon. Jeg har ikke påstått noe. Jeg har ikke bidratt med mitt syn på saken. Jeg har ikke spekulert i hva tråden handler om eller ikke. Jeg har bare linket til Wikipedia.

 

At du og SF snakker forbi hverandre er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar

 

I miitt innlegg, som du bare siterte delvis skriver jeg 22 juli. Det var også klart det diskusjonen gikk ut på.

Om ditt

 

Kan du komme med eksempel på noen som har mistet sitt arbeid, sin ytringsfrihet, sin frie bevegelse og blitt fengslet på grunn av noe AP eller AUF har gjort?

hadde ett implisitt

 

ETTER 22. JULI 2011, OG SOM FØLGE AV 22. JULI

Kan jeg bare beklage at jeg har misforstått ditt spørsmål. VAR dette implissitt i ditt spørsmål? Misforsto jeg ditt spørsmål?

 

Når det gjelder at jeg bare har sitert en del av ditt innlegg kommer det av at jeg som regel kun siterer akkurat den teksten jeg besvarer for å redusere omfanget av innlegget.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...