Gå til innhold

Dungeon Keeper-arvtakar på Kickstarter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så jo faktisk litt ut som Dungeon Keeper, i motsetning til de mange totalt ripoff'ene som finnes.Det er tungt for meg å ha Windows 7, siden DK2 ikke kjører så godt på Win 7. Fantastisk spill.

 

Eg har null problem med å køyre det heilt fint. Det låste seg ein gong, men det var alt. Gog-versjonen fekk ein patch som retta nokre bugs.

Lenke til kommentar

Wohooo!!! Endelig!!! :D

 

Har fulgt litt med på Subterrenean Games, sist gang for ca 2 måneder siden, da var de akkurat kommet i gang med prosjektet. Opprinnelig var de 2 spillselskap fylt av entusiaster som skulle lage hver sin versjon av Dungeon Keeper, så isteden for å konkurere mot hverandre, slo de seg sammen istedet og ble Subterrenean Games. :)

 

Jeg ser fram til å se resultatet, og jeg må prøve å ikke bli for giret. Jeg vil heller bli positivt overrasket enn å bli veldig skuffet. :p

 

Dette spillet blir nok ikke det samme som Dungeon Keeper, det så jeg allerede på videoen, men spillet har de samme elementene som er i Dungeon Keeper...pluss at de har Richard Ridings. :D

 

Ahhhh, nå fikk jeg virkelig lyst til å spille Dungeon Keeper!

http://www.youtube.com/watch?v=KGHmr3D4Mnc

 

Helt til slutt, så er jeg litt skeptisk til hva EA vil foreta seg angående lisenser. Skulle ikke forundre meg at spillet fikk EA til å steile.

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Stoler mer på Paradox sitt version. Impire.

Åhh, enda et Dungeon Keeper inspirert spill?! :D Hva jeg stoler på mest vet jeg ikke, men jeg tar gjerne begge deler! :D

 

Tror ikke EA har noe de skulle sagt her, dette spillet har såpass mange flere features enn Dungeon Keeper at ting burde gå i orden.

Det håper jeg, og jeg antar at de ikke har noe å pirke i, det ligner veldig, men er ikke det samme, ergo de har ikke noe de skulle ha sagt. :) Jeg stoler bare ikke på store selskap, de er så glad i de patente sine og $$$..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...