Gå til innhold

Spillverdenens rockestjerne til E3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillverdenens rockestjerne til E3
Itagaki? Pøh! Miyamoto er spillverdenens "King of Rock". Han er for så vidt kongen over det meste i spillindustrien, så det blir dog ikke rettferdig å sammenligne oss mindreverdige vesener(mennesker) med ham.

 

Av spillene til Itagaki, har jeg har kun prøvd Ninja Gaiden: Dragon Sword, og det var faktisk veldig underholdende. Får håpe han disker opp med noe helt nytt denne gangen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

"Er det typisk japansk? Kan du nevne flere? ."

 

Tja, dimlingene bak MGS og Final Fantasy for eksempel. "Det er ikke et spill, det er en eventyropplevelse" svarte nissen som mekket sammen FF når folk klagde på gameplayet ... Har ikke sett noe lignende blandt vestlige, de pleier som regel å si "vi", og snakker for selskapet. Japanerne mener tydeligvis at det er en person som står bak alt sammen, de andre er bare lakeier ...

Lenke til kommentar

"Tja, dimlingene bak MGS og Final Fantasy for eksempel. "

 

Ninja Gaiden 2 eller Dead or Alive 4 minner ikke så veldig om MGS eller noen av FF spillene slik jeg ser det.

 

Selv er jeg Itagaki fan til beinet. Ninja Gaiden 2 er et av de beste spillene jeg har spilt noensinne, og jeg har spilt mange. Elsker at spillet ikke tar deg i hånden og leier deg gjennom en blomsterdal mens det forteller hva du skal gjøre, slik som de fleste spill for tiden gjør. NG2 gir deg kun et våpen og en X og Y knapp, resten må man fikse selv. :D Dead or Alive 4 kan jeg også si med hånden på hjertet er det beste slåssespillet jeg har spilt, rent gameplay-messig. Tekken, SoulCalibur, og Street Fighter føles stive og trege ut om man har spilt DoA4 i det siste. :p

 

Så lenge han beholder særtrekkene sine og ikke går helt balubas med nyskapninger skal han nok klare å koke frem en god dose underholdning, ihvertfall for meg!

Lenke til kommentar

Ebbo, tror han hintet til PERSONENE bak spillene, ikke selve spillene.

 

Hmm, skal se om jeg finner de sitatene. Er godt mulig dette er noe som har gått meg hus forbi. Liker MGS og NG (selv om jeg suger i det), men har aldri tenkt så mye over selve personene bak utvikling.

 

Vestlig fokus ser ut til å være mer på selskapene enn personene...

Lenke til kommentar
Spillverdenens rockestjerne til E3
Itagaki? Pøh! Miyamoto er spillverdenens "King of Rock". Han er for så vidt kongen over det meste i spillindustrien, så det blir dog ikke rettferdig å sammenligne oss mindreverdige vesener(mennesker) med ham.Av spillene til Itagaki, har jeg har kun prøvd Ninja Gaiden: Dragon Sword, og det var faktisk veldig underholdende. Får håpe han disker opp med noe helt nytt denne gangen.

 

Jeg tar Hironobu Sakaguchi, Kazuhiko Aoki, Yuuji Horii og Akira Toriyama kvintetten over Miyamoto anyday!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...