Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Veit ikke, mange jeg kjenner har vært heldig med sukker. Selv var jeg supermedlem i 3mnd ca og sendte en del meldinger uten veldig mye respons tilbake. Vet ikke bildet mitt var stygt (jeg er stygg? :p), profilen ikke var attraktivt nok eller jeg bare gikk for jenter som er i en annen liga enn meg selv. Selv vil jeg si jentene jeg sendte meldinger til var ganske så variert.

 

Generelt var jeg skuffet etter månedene jeg var medlem, selv jentene som trykte på interessert knappen på profilen min gadd ikke sende meldinger eller svare meg når jeg sendte melding.

 

Hvis du bestemmer deg for å bli medlem på Sukker så må du nesten være VIP eller Supermedlem og send helst melding til de som faktisk betaler. Var bedre respons fra dem enn jenter som ikke betalte for tjenesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel, har ganske dårlig erfaringer fra diverse datingsider. Jeg har av oppfatning at det er en overflod av menn på disse sidene, svært mange useriøse, som ødelegger for de som virkelig vil finne seg noen.

Har også opplevd at menn sitter bak kvinneprofiler, primært for å sjekke "motstandere", men også få "inspirasjon" eller rettere sagt stjele tekst som kan brukes for sjekking av kvinner.

 

Vanskelig å komme i kontakt med kvinner, kan nesten sammenlignes med et jobbintervju. Hvis du ikke oppfyller kravene så faller du utenfor. Man blir rett og slett dømt ihjel før en har en sjanse til å bli kjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vanskelig å komme i kontakt med kvinner, kan nesten sammenlignes med et jobbintervju. Hvis du ikke oppfyller kravene så faller du utenfor. Man blir rett og slett dømt ihjel før en har en sjanse til å bli kjent.

 

Da gjelder det å være kvalifisert til jobben, da? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

mHvilke nettside er egentlig best for nettdating? Har tenkt å bli betalende medlem et eller annet sted, men vet ikke helt hvor. De jeg har sett på er sukker, møteplassen og match.com.

 

Er det kanskje noen andre nettsteder som er bedre?

 

Personlig er beste erfaringene fra Moteplassen.no.....

Har møtt 4 jenter in real life, som jeg traff der inne (har ikke hatt noe forhold til noen av dem, men nå ser det ut til at det kan bli en sjangse til å få treffe flammen min igjen, som jeg møtte der inne... :)).

 

Match hadde for mange utenlandske medlemmer, og Sukker var dritt på mobil.

 

Når det gjelder muligheten for å komme seg i forhold, bør du hvertfal se etter noen som bor nært deg. Ikke som meg, som fant de hotteste, langt vekke...! :tease:

Er det noen datingsider som passer for de yngre? Jeg er 16, og skulle gjerne hatt forslag om en :)

 

Så vidt jeg vet er det 18 års aldersgrense på de fleste slike sider. Hvertfal de sidene jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Helt ærlig : gi faen og betal medlemsskap på treningstudio istedet. Mye mer damer slik smile.png

 

 

Tull. Nettet er en enestående arena for sjekking. Man er i en arena der man møter likesinnede, og man kan luke ut de man ikke er interessert i uten at det koster noe som helst.

 

Nå skal jeg snakke av 100% personlig erfaring her (egentlig liker jeg ikke å snakke om dette, for jeg er en helt vanlig fyr som egentlig har alle verdens muligheter til å treffe jenter alle andre plasser enn på nett.. Og jeg er heller ikke så stolt over dette).

 

Ja, internett er en genial plass å komme i kontakt med nye mennesker på, dersom du belager deg på å betale medlemskap for å kunne skrive til andre, eller for å kunne bli skrevet til.

 

Etter bruddet med eksen min, for en god del år siden, og pga at jeg har en mannsdominert jobb som gjør at jeg er mye vekke hjemmefra, så bestemte jeg meg for 3 år siden at jeg virkelig skulle teste ut online dating.

 

Jeg har møtt ekstremt mange flotte jenter på nett,. Men, jeg kommer fra en liten plass, og måtte dermed reise langt for å treffe de jentene som jeg valgte ut.

Fordelt på ca 12 måneder traff jeg tilsammen 4 jenter. Først på nett, så i virkeligheten (jeg skulle treffe en femte, men jeg var heldig vis oppegående nok til å avlyse hele greia!)

 

Den første jenten jeg traff gikk alt veldig bra med, og vi ble etter hvert veldig gjensidig in-løve.. Men desverre fant vi etter hvert ut, at det ikke kom til å fungere mellom oss på det tidspunktet, samtidig som jeg var litt mer "klar" en henne. Jeg mistet kontakten med henne, og det gjorde vondt.. For hun likte jeg virkelig godt.

 

Den andre jeg møtte, funket ikke i det heletatt.

 

Den tredje jenten jeg møtte er jeg i dag bestevenn med.

 

Og den fjerde jeg møtte gikk alt også egentlig veldig bra med, MEN det skar seg etter ikke så alt for lenge. Vi har ingen kontakt i dag.

 

Det du kan bite deg merke i Monzilla, er det at når du treffer en jente på nett blir dere begge to veldig opptatt av at ALT skal være mest mulig likt mellom dere. Du vil aldri kunne lære deg å kjenne en jente på samme måte over nett, som om du traff henne i virkelighten, (da foreksempel på et treningsstudio som Tityboi nevner).

 

Min overall erfaring, som jeg mener har ført til at det ikke har funket noen av gangene, er det at når man komuniserer over nett og tlf, går ting alt for fort. Man finner 1000 ting som man er helt like på, men etter en stund viser det seg at man ikke var så like likevel.

 

Jeg tror det er _en_ veldig negativ ting med å treffe jenter på nett, og det er dette med at jentene (så vel som guttene) blir ekstremt mye mer kresene på nett enn i virkeligheten, man blir ekstremt opptatt av å treffe "den rette".

Statistisk sett, finnes det to - fem jenter i Norge, som er den "rette" for deg. Altså, dere kunne hatt det fantastisk i lag fra dag en.

De 30 andre jentene du treffer i dit liv (som er spesielle) må du lære deg å elske etter hvert.

 

Jentene som du treffer på nett, vil være ekstremt opptatt av at du skal være "den rette", og mest sansynlig er du ikke "den rette" - og grunnen til det er at du aldri fikk møte dem i virkeligheten på en normal måte, nettop fordi at de ikke lærte seg å elske deg. Dermed vil de fort dømme deg sønder og sammen.

 

Det ser faktisk nå ut, til at jeg snart får treffe igjen min gamle flamme. Den ene jenten som jeg faktisk ble sykt forelska i, som jeg fant på nett. Det er gått nesten to år siden sist jeg så henne nå, så det blir spennende, og jeg håper ting går bedre denne gangen.

 

Jeg har ikke vert på online datingsider på over ett år nå, og har heller ikke planer om å begynne med det igjen.

 

Men, forhold og internett, det har jeg mista troa på. Du kan få deg noen heftige ligg (fremdeles erfaring :dribble: ), å om du er villig til å reise litt rundt om kring i landet, kan du få det mange fine opplevelser.

 

Jeg sier ikke at det ikke funker, mange har gjort det. Men det funker ikke for meg.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Vel, har ganske dårlig erfaringer fra diverse datingsider. Jeg har av oppfatning at det er en overflod av menn på disse sidene, svært mange useriøse, som ødelegger for de som virkelig vil finne seg noen.

Har også opplevd at menn sitter bak kvinneprofiler, primært for å sjekke "motstandere", men også få "inspirasjon" eller rettere sagt stjele tekst som kan brukes for sjekking av kvinner.

 

Vanskelig å komme i kontakt med kvinner, kan nesten sammenlignes med et jobbintervju. Hvis du ikke oppfyller kravene så faller du utenfor. Man blir rett og slett dømt ihjel før en har en sjanse til å bli kjent.

 

Akkurat som jeg nevner. Man blir så opphengt i å "finne den rette" at stort sett alle blir feil.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...