Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Velkommen til Forumkaféen v2. Dette er forumets plass for uhøytidelig prat om løst og fast av sosial karakter.

 

Du kan snakke om det meste her, men noen ting hører ikke hjemme i denne tråden. Det er først og fremst begrenset av retningslinjene for forumet. De gjelder i denne tråden som i alle andre tråder. Utover det er det brukerne av Forumkaféen som bestemmer emnevalgene. Det gjøres gjennom diskusjon og avstemninger i en egen tråd under Tilbakemeldinger:

 

Tilbakemeldinger til Forumkaféen - Kollektive avgjørelser, tilbakemeldinger og regelverk

 

Emner og annet som man der har bestemt at ikke ønskes i Forumkaféen er listet nedenfor. Husk også at en rekke emner har egne kategorier på forumet, ofte kan det være bedre å lage en egen tråd om et emne i riktig kategori, selv om det er tillatt her.

 

Moderatorene vil passe på at retningslinjene og emnebegrensningene følges. Vær aktive i regelposten og lag regler som dere kan leve med. Hvis dere er flinke til å overholde reglene og til å rapportere eventuelle overtramp før ting sklir ut slipper dere å se så mye til oss. Husk Kardemommeloven, så kommer dere langt:

 

"Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill

Og forøvrig kan du gjøre hva du vil"

 

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

* Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

(Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.)

 

Den tidligere tråden finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt greit vær i bergen da, eller er en time utenfor. Helt greit, overskyet, smådråper innimellom men greit. 9-10C ca

Små dråper du liksom. Har regna sammenhengende siden oktober.

 

hvilket nummer er det nå? Hvis vi skal telle med alle forumkafé-trådene

Siste Ordet 1 - 6, DNFK1 og denne.

 

Pluss alle kategorispesifikke café-trådene.

 

Ueland klarte visstnok å slette SO2 da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

C'mon. Du klarer å være litt mer original enn bare å skrive "first". ;)

Ja klarte det nå. Ble bare helt vill i nikkersen av å se at ingen hadde skrevet før meg at "first" og litt mer måtte fram.

 

 

Helt greit vær i bergen da, eller er en time utenfor. Helt greit, overskyet, smådråper innimellom men greit. 9-10C ca

Små dråper du liksom. Har regna sammenhengende siden oktober.

Haha det er sant. Så egentlig spiller ikke denne dagen i dag med -foreløpig- kun smådråper, noen rolle, når vi har syndeflod ellers hver dag.

 

EDIT: Haha det slo ikke feil. Før jeg fikk postet syndeflod så kom det øs pøs regn her ute også.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

Viktig at dere følger denne regelen, folkens. Sånt liker vi ikke her inne.  :innocent:

Lenke til kommentar

 

Hvorfor blir reponstiden på siste innlegg tregere når tråden blir så lang?

Sikkert bare dårlig optimaliserng fra Invision, som leverer programvaren, sin side. Den gamle forumkaféen hadde over 600 000 innlegg. Med litt dårlig programmering så må den se gjennom alle innleggene for å finne det siste eller noe. Tipper jeg. Jeg er ikke noen kodemonkey.

 

 

Jeg skjønte ikke den tøseregelen helt egentlig

Det blei ekstremt mye flørting/tulleflørting på grensen til til sexting i tråden som kom før DNFK. Derfor kom den regelen. Det har ikke vært noe særlig problem siden da, men jeg bare kopierte reglene fra den gamle.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...