Gå til innhold

8250u+620UHD eller 7200u+GT940MX til videoredigering (youtube) ?


enemigo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på nippet til å handle en Dell med gen8 i5 8250 prosessorm, 8gb ram DDR4, 256gb SSD og 620UHD grafikk uten egen Ram. Alternativt kan jeg velge en Lenovo med i5 7200u, 256gb SSD, 8gb DDR4 og Nvidia GT940MX og 2gb DDR5. Jeg har redigert litt i den gamle MS Moviemaker og Lightworks, men jeg kan sikkert velge andre programmer som er bedre egnet til maskinen jeg ender opp med. Videofiliene er stort sett 1080/60fps, men det kan jo være kjekt å ha mulighet til å gå opp.

 

Lenovoen er noen få hundrelapper billigere. Er 2gb dedikert videominne nok til å veie opp for en tregere CPU? Jeg vet at dette ikke er idéelle maskiner til denne bruken, men jeg skal kun ha en maskin som skal dekke flere behov, så får jeg velge den som er best til videoredigering. Planlegger å handle ila dagen pga tilbud som går ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...