Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde skrevet en lang kildring ang. en jente jeg møtte og snakket med mye over nettet (Bor i samm by) men alt ble tapt da jeg skulle poste, så jeg tar det kort.

 

Tips til hvordan man skal få nett-jenta til å møte en?

8916833[/snapback]

 

Nettmøter ja! Moro greier! Det som er farlig med det, er om du er kongruent med den du er over nett.

Hvis du er morsom, outgoing og cocky over nett, og er spak, innadvendt og ikke klarer å få noen til å le for å redde livet ditt engang i det virkelige liv, er det lite du kan gjøre.

Jeg har blitt kjent med et par over nett før (men sjekker ikke over nett...), og har møtt de kun ved å preike mye med de og finne ut planene fremover. Feks så møtte jeg en her for et par måneder siden på et utested, og jeg visste hun skulle være der.

Mao så ble det ikke "satt opp", men vi "bare møttes tilfeldig" på utestedet.

Og utesteder er genialt for slikt, siden man stort sett har høyere energi over nett enn det man har i virkeligheten, med et unntak: Utesteder!

På utesteder blir mange av de sosiale reglene borte, og du kan dermed komme inn i livet hennes med en høy energi og sosial verdi.

 

Pick-Up-Artist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er dette en Q/A tråd? Med en innføring i starten? Eller er det bare en innføring, og hvor alle får 1+ postcount hver gang de sier hvor flott guiden er? :tease:

 

Hvordan øker man sosialverdien? Er det bare ved å henge mer ute med venner, møte nye folk osv?

 

 

Bra guide :thumbup:

8916859[/snapback]

 

Jeg kommer til å legge opp denne tråden som en Guide, med alt i førsteposten. Men jeg orker ikke å skrive mer i dag. Så jeg sitter her bare å svarer folk når de spør...

 

Til spørsmålet ditt:

 

Øking av sosialverdi.

Sosialverdi kommer fra så utrolig mange steder. Alt fra jobb, til historier, til kroppsspråk og tonen i stemmen din. Dette er bare noen av faktorene.

Ta å se på folk med stor sosial verdi. Type presidenter, skuespillere osv. Folk som er "alpha males" og se hvordan de prater for seg, formulerer seg og hvordan kroppsspråket deres er.

Ved å bare gå frem til fremmede folk å kommunisere med de viser sosialverdi.

Jeg kommer til å gi et eksempel på en historie i guiden der jeg fortelle hvor sosialverdien er "gjemt": mao ting man ikke tenker på logisk sett, men som den sublime delen av hjernen plukker opp som noe utrolig tiltrekkende..

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Tips til hvordan man skal få nett-jenta til å møte en?

8916833[/snapback]

 

Spørs helt på situasjonen. Hint hun, ikke spør for direkte.

Snakker dere om ferie, spør hvor hun skal, så sier du f. eks. "ja seff skal vi reise jorda rundt.. skal ta deg med et sted du bare trodde fantes i eventyrfilmer ;)" (tatt fra en melding skrevet på nettby idag 21:24". Meldingen jeg fikk tilbake var "Så søt du er! Klart vi skal skal det, men vi må møtes og bli kjent først ^^".

 

Ikke spør "Skal vi møtes??" i annenhver setning. Hint. Og ikke for ofte. Jenter møter nesten aldri en gutt alene. Ikke reager (verken positivt eller negativt) på at hun tar med seg venninne/venn. Bruk "dere", ikke "du" når du spør om f. eks. "når ankommer dere?".

Lenke til kommentar

Kan ikke bare folk gi faen i å lage slike guider?

 

PUA, jeg synes i mange punkter du snakker imot deg selv. Guiden er skrevet på en sånn måte at det er slitsomt å lese seg gjennom. Det er ingen systematikk eller logikk i hvor du har valgt å plassert hva.

 

Rett noen feil, lag systematikk og bruk bold. Det der er som å sitte i møte med powerpoint presantasjon om en roman skrevet i 14pkt.

 

Forresten er jeg uenig med deg. Erfaringen min tilsier noe helt annet enn det du sier i den "guiden" din. Så fatt at det er personavhengig hva som fungerer. Så du kan heller kalle det en blogg å si "Dette fungerer for meg". For det er mye mulig det gjør.

 

Jeg hadde følt meg som en svart jøde med skeivtrokka snowjogs om jeg skulle følge en guide når jeg var på sjekkern. Altså, hjelpesløs.

 

And I are not.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IKKE kritisèr tråden, noen, blant annet meg, finner eneklte ting interessante, så om du klarer deg fint ute i det daglige liv, så er dte ikke verre enn å overse tråden!

 

Nå vet jeg ikke hvordan du var da stinky laget en lignende tråd, men enkelte av triksene jeg prøvde bare på skøy, fungerte, og jeg måtte jobbe henne "av meg"

 

So piss off!

Lenke til kommentar

Hehe. Godt å høre.

 

Stinky hadde mange gode poenger også. Synd tråden ble stengt, men den ble det pga slikt som det er stor sjangs for at skjer her inne og. Så la oss bare stoppe å fyre opp under slikt, og diskutere det vi er her for å diskutere:

 

Hvordan sjekke damer! ;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Bra spørsmål!

 

Her er svaret!

 

For å få en spesiell kvinne i livet sitt, er det viktig å være flink med kvinner generelt.

Det er rule number one. Jeg har hjulpet mange i alle forskjellige situasjoner, og oftest er det fordi de er interessert i EN spesiell kvinne. Det er jo helt normalt, og jo, den ene spesielle har fremdeles de samme sublime mekanismene jeg forteller om her.

Man kan såklart også bruke det til å få seg mange kjærster, sexpartnere, venner osv...

With great power comes great responsibility! :p

Så det er opptill den individuelle om hva man vil ha.

 

Jeg for min del ønsker ikke å låse meg fast i en kvinne, men å ha flere samtidig.

Det er min greie, og det fungerer for meg.

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde!". Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap blant kvinner.

8916405[/snapback]

Den der gjaldt hvertfall for meg en gang. Var på "date" med en fyr en gang, var kjempekoselig og alt sånn. Var litt kontakt med han, men det dabbet av fra min side, noe skjedde(som du sier her), jeg ble usikker, min emosjonelle side tok over kan du si. Og jeg trakk meg unna. Selv har jeg ikke noe forklaring på hvorfor jeg gjorde det. "Det bare skjedde"

 

Edit: Jeg er jente ja

Endret av -Redhead-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...