Gå til innhold

Tips til mellomstor sekk rundt 45l, erfaring med Bergans rondane eller helium?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Blir litt større og dyrere enn du ønsker men jeg har en Osprey Atmos 65L og er strålende fornøyd.

Mye lufting på ryggen og hele sekken sitter som støpt på hofta og rygg. Minimalt med belastning på skuldrene.

 

Så jeg vil anbefale deg å sjekke ut Osprey sine modeller. 

 

 

Takk for tips! Har vært og kikket på ospreysekker, og valget falt på Osprey Stratos 50. Den satt veldig godt på ryggen, kjempegod ventilasjon, godt bæresystem, åpning både fra topp og langs siden på sekken, passe mye plass og praktiske lommer.

Endret av Fjomsedyret
Lenke til kommentar

Jeg finner mange topptur-sekker i denne størrelsen. Disse mangler ofte reimer til liggeunderlag

 

Osprey stratos 50 har dette, i hvert fall 2017-modellen. Masse gode løsninger på den sekken! Jeg liker også at den ikke er like lang som mange sekker i denne størrelsen, slik at den kan brukes som håndbagasje på fly.

Endret av Fjomsedyret
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...