Gå til innhold

Gratis nettkrig denne uken (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

under 800mb og spillet var ganske bra:) jeg var temmelig dårlig til å begynne med og forsto ikke så mye (selv etter fin tutorial), men det kom seg bra allerde etter første spillet:) trykk resign hvis du blir commander uten å ville være det.

 

den ene serveren jeg var på hadde noen bug slik at det manglet en del spells/skills, men det var i orden på den neste jeg prøvde. lurer litt på hvorfor det i det hele tatt var folk på den som var bugga^^

Lenke til kommentar

Vurderer du å prøve Savage 2 så råder jeg sterkt til å kjøpe Half Life 1 og laste ned Natural Selection istedet.

 

Jeg har spilt begge en del og syntes gameplayet i Savage 2 var for overfladisk.

 

Grafikken er nogenlunde samme kvalitet, men Natural Selection er mye dypere, for ikke prate et mer grimt og dystert usteende. Det er to faksjoner, marines vs aliens, med en kommandør for marines laget som bygger/researcher og gir folk oppgraderinger, og felles bygnings arbeidere for aliens laget som har individuel research og oppgraderinger.

 

Kampene foregår innendørs og første evolusjon av aliens kan klatre på vegger. Hilarity and bloodbath ensues ;)

Endret av Aran
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...