Gå til innhold

Battlefield 1 lar deg jakte etter fem medaljer hver uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Grind-helvete :(

 

Triste greier når jeg en gang ikke gidder å teste spillet, siden det er hult.

Har du noen argumenter for at spillet er hult?

Uten at jeg tester det nei, kun instinkt.

Veien de følgte var doom, i det lange løp og jeg kjenner Artister fra simulator delen når de funket.

En liten titt, Drømmen er der men ikke viljen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Grind-helvete :(

Triste greier når jeg en gang ikke gidder å teste spillet, siden det er hult.
Har du noen argumenter for at spillet er hult?

Uten at jeg tester det nei, kun instinkt.

Veien de følgte var doom, i det lange løp og jeg kjenner Artister fra simulator delen når de funket.

 

 

Hva i all verden har Doom med Battlefield 1 å gjøre?

Lenke til kommentar

 

Hva i all verden har Doom med Battlefield 1 å gjøre?

Jeg ga opp å diskutere når jeg så brukernavnet hans. Han skriver en del i Star Citizen-tråden og mesteparten av det han sier gir ikke mening og/eller trenger 10 gjennomlesninger for å kryptere det han mener. Ikke noe frekt mot han, men måten han skriver på minner om en spam-bot som går igjennom 3 google-translate språk. 

Lenke til kommentar

 

 

Hva i all verden har Doom med Battlefield 1 å gjøre?

Jeg ga opp å diskutere når jeg så brukernavnet hans. Han skriver en del i Star Citizen-tråden og mesteparten av det han sier gir ikke mening og/eller trenger 10 gjennomlesninger for å kryptere det han mener. Ikke noe frekt mot han, men måten han skriver på minner om en spam-bot som går igjennom 3 google-translate språk. 

 

 

Ligner på en bot ja, kanskje noen har det artig med maskinlæring.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Grind-helvete :(

Triste greier når jeg en gang ikke gidder å teste spillet, siden det er hult.
Har du noen argumenter for at spillet er hult?

Uten at jeg tester det nei, kun instinkt.

Veien de følgte var doom, i det lange løp og jeg kjenner Artister fra simulator delen når de funket.

 

 

Hva i all verden har Doom med Battlefield 1 å gjøre?

 

Det passer i begge variasjoner, stagnasjon er doom.

Når de ikke greier å være banebrytende med alle de resursene tipper jeg bønne tellere or fattig manns lus er i ledelsen.

Se på elite og deres forum, tror du det er tilfeldig at en udugelighet som derek smart får herje?

 

De tror alle pengene som SC samler inn ville gått I deres lommer, det er bomtur.

Som sagt det er plass til begge i et begrenset tidsrom, men selvsagt SC truer hele spill industrien jeg er klar over det. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva i all verden har Doom med Battlefield 1 å gjøre?

Jeg ga opp å diskutere når jeg så brukernavnet hans. Han skriver en del i Star Citizen-tråden og mesteparten av det han sier gir ikke mening og/eller trenger 10 gjennomlesninger for å kryptere det han mener. Ikke noe frekt mot han, men måten han skriver på minner om en spam-bot som går igjennom 3 google-translate språk. 

 

 

Ligner på en bot ja, kanskje noen har det artig med maskinlæring.

 

Jeg har jobbet en del med AI, men hovedsaklig med Design.

Siden fascinert av bokstaver og ordsammensetninger, språk også er spill bransjen et domene jeg brenner for selv om knapt spiller lengre, jeg seiler mye så har funnet et spill i det.

 

Men selv om en bot eller 10 kan skape underholdning, og kan være overbevisende er det ingen ting som kan erstatte uforutsigbarhet Mennesker har :)  

Lenke til kommentar

Det er et veldig godt poeng, men det merkes riktig nok ikke så godt på 32vs32 om 2-4 stk løper rundt og prøver knive hele runda, men de fleste av medaljene er jo x kills og repairs/heals/revives og oppfordrer til teamplay eller prøve flere klasser.

Alt for mye overdose av supermann tøv, overstimulering av selvbekreftelse.

Jeg og en Kamerat frustrerte en clan til de grader de startet å fuske, men de greide det ikke da heller, et minneverdig øyeblikk fra BF serien, det var mye aggresjon ute og gikk :)

 

Fuske lus enten det er i idrett eller spill hater å tape, jeg har ingen problemer med det så har noen kvaliteter.

Møtte en venn av en tidligere ekstrem fusker, finne og hatet var intenst selv om lege, så tipper på at Storhaug har blitt offer for et ekstrem troll som heter misunnelse. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...