Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip*

Den latencyen du opplever i menyene er en innstilling som kan endres hvor man så og si blir kvitt den. Det er ikke pga. telefonen er treg, men animasjonene tegnes opp sakte "med vilje". Fra samsung sin side kan det virke som om de har dratt en "windows aero", hvor fokuset ligger på det estetiske fremfor hastighet.

Hvor endrer man i tilfelle dette for å gjøre den mest mulig smooth?

Lenke til kommentar

Er det fortsatt et problem med "blekkflekker" på sort bakgrunn (se vedlagt bilde) med de nyeste forsendelsene?

 

post-223702-0-60481500-1348495268_thumb.jpg

 

Min har også de flekkene der... den er snart 2mnd gammel.

Mange små flekker rundt på skjermen og en stor en ca i midten.. sykt irriterende å se på :p

 

???

 

Korfor iallverden sender du den ikkje tilbake. Om telefonen ser slik ut er det jo helt klart en reklamasjonssak :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

En av de føste OTAene forlenget batteritiden betraktelig, så kom en som forkortet den, og så kom en som gjorde den lang igjen :p Men med de versjonene som fungerte som de skulle holdt S3en min i ca. 2-3 dager ved normal, aktiv bruk.

 

What in the... what?! :O

Min S3 holder i MAKS én dag. Altså fra morgen til kveld - ikke 24 timer - men den holder som regel fra jeg står opp til jeg legger meg, dersom jeg ikke bruker den veldig aktivt, og den er på 100% når jeg våkner i syvtiden. Jeg har irritert meg en del over denne dårlige batteritiden (ved aktiv bruk må den som regel lades litt også utpå kvelden før jeg hopper til sengs), er det noe galt med telefonen min? WiFi skrus av og på ved bruk, men blir nok ofte stående en del på, datatrafikk er som oftest alltid på.. men også strømsparing er alltid påslått, og likevel tappes telefonen så fort som den gjør!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...