Gå til innhold

Stor fredag for piratgamere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som har søkt om å få være med i closed beta men ikke sluppet til har fått invitasjon til å være med, hvorvidt det er på lik linje med Fileplanet-subscribers vet jeg ikke, men jeg har i alle fall fått invite og lastet ned, skal sjekke når jeg kommer hjem når en kan begynne å spille.

Lenke til kommentar

vel har vært i closed betan siste 6 månedene og er faktisk ikke så gira som jeg en gang var, men det er vel og merke pga at jeg har dallet med mmpog siden 1990 og gått litt lei

 

For all del potbs er moro til et visst punkt så er det samme gamle grindinga , for mange folk i nye mmpog rusher som noen tullinger for og bli maks lvl og potbs er ikke noe unntak , grafisk er spillet nydeligt på sjøen når du sloss men hater boarding combat det er for oppjaget og en stresser som en tulling på senere lvler for og klare boardingen uten og bli totalt eid av npc'n ,men hver sin smak så ha det moro i open betan for de som prøver det ut

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt så er åpner open beta på fredag, men de som har søkt om å delta i closed beta tidligere har fått invitasjon nå, og kan spille fra og med i går. Fredag åpner open beta, i følge gamer.no sin artikkel så er det først for fileplanet subscribers only i en uke, og deretter full rulle. Med tanke på pris regner jeg med at PotBS legger seg på den vanlige $14.95-hyllen de fleste andre MMO's ligger på.

Endret av morpheos
Lenke til kommentar

vel de skal distribuere igjennom SOE , så med sony station pass så får du om jeg ikke tar feil 3x spill for prisen av 2 (husker ikke Sony station pass prisene akkurat nå)

 

Og pay 2 play er framtiden vil jeg si , gjør slik at de som utvikler spillet vil tjene på utvikle noe som folk betaler for , og 100kr per måned på et spill du bruker mange timer på hver måned er ikke dyrt i hele tatt , du kan jo alltids kjøpe få 30 dager på kjøpet og avslutte om du ikke føler for og spille det etter dine 30 dager "gratis" har endt + oppdateringer + tillegg når folka går lei er inkludert i prisen for det meste

Lenke til kommentar

Skal selvfølgelig spille open-beta også. Et spørsmål though. Er det slik at de som har karakterer i Closed beholder disse i Open? Har en level snart 15 pirat som jeg gjerne vil ta vare på. For ikke å snakke om at jeg har opprettet et norskt pirat-guild ingame og en nettside (www.norwegianpirates.net). Om karakteren består kan jeg sikkert være bhejelpelig med spørsmål ingame, eller på forumet. Ellers kommer jeg nok til å være travelt opptatt med å lvle. :p

Lenke til kommentar

beholder ikke noe fra closed-open beta , er en wipe som skal skje , og preorder får 14 dager på seg før de som ikke preordra men lvl 20 maks før regulære-boks kjøpere , funker vel slik at en får sendt koden , da igjen de drev sist jeg leste og finne en europeisk distribitør , så blir europeisk vs usa greier,lokaliserter versjoner

 

Og det positive med hele preorder greia er at når de som ikke var i betan kommer inn vil det være en fungerende økonomi som de mer erfarne fra beta har sattt opp , for tro meg etter hver wipe var det et mindre rush-overprisa ting pga alt for lite ting omkring

Lenke til kommentar
Er det en fordel å spille noen av de tidligere Sid Meier's spillene før mann hopper på detta? :p

Har null erfaring med "pirat" spill, men dette virker litt morsomt :D

Ikke nødvendig nei. Sid Meier-spillene er vel også noe forskjellig fra dette. Pirates of the Burning Sea er forholdsvis lettspillt, og man kommer fort inn i det. En liten turtorial på begynnelsen av spillet setter deg inn i "the basics", og etter det er det bare å starte å gjøre quests! Det tar rundt fem dager å nå lvl 14 om man spiller jevnt mye. Så du får opplevd en del av spillet allerede i beta.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...