Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Ikke? I følgende sitat vil du kaste ut alle ikke-statsborgere som er motstandere av "vestlige verdier". Ettersom tråden handler om Muhammed-karikaturer er det nærliggende å tro at du mener at det bryter mot vestlige verdier å mene at slike karikaturer burde være forbudt. Du vil altså kaste ut folk på grunn av deres meninger om lovverket.

 

Dette viser bare at du leser det jeg skriver med egne briller på som tolker i retninger som aldri var ment. Diskusjonen handlet om asylsøkere som flyttet til vestlige land og var imot vestlige verdier. Jeg har gjentatte ganger understreket at det ikke er anledning til å kaste ut statsborgere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja? "I følgende sitat vil du kaste ut alle ikke-statsborgere". Det er jo det jeg skriver. Du vil ha en dramatisk innskrenking av ytringsfriheten til ikke-statsborgere.

 

 

Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener.

 

Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener.

 

Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning.

"Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere."

 

Så, hva betyr dette?

Lenke til kommentar

 

Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener.

 

Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning.

"Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere."

 

Så, hva betyr dette?

 

 

Det hun prøver er å kverulere saken...

 

Ellers hadde dette ikke en betydning?

 

Edit:

 

Man kan ikke kaste de som har permanent opphold, hvis de ikke overvinner seg.

Endret av MT-Sci
Lenke til kommentar

 

Det kan jeg hvertfall herved avkrefte at jeg mener.

 

Falske asylsøkere kan klage så mye de vil, på huet og ræva tilbake dit de kom ifra, for egen regning.

"Folk som er imot vestlige verdier bør dessuten kastes ut av vesten om de ikke allerede er statsborgere."

 

Så, hva betyr dette?

 

 

 

 

Nøyaktig det som står og som jeg har spesifisert gang på gang. Intet mer, intet mindre. Hvordan kan den setningen misforstås?

 

Èn gang til, sort på hvitt: Kast ut de av Norge som ikke innehar norsk statsborgerskap som kommer på falsk grunnlag eller er imot våre verdier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nøyaktig det som står og som jeg har spesifisert gang på gang. Intet mer, intet mindre. Hvordan kan den setningen misforstås?

 

Èn gang til, sort på hvitt: Kast ut de av Norge som ikke innehar norsk statsborgerskap som kommer på falsk grunnlag eller er imot våre verdier.

Hva er det du reagerer på, da? Du vil dramatisk innskrenke ytringsfriheten til folk som ikke har norsk statsborgerskap, og vil kaste ut de som sier ting du ikke liker (så lenge de ikke har norsk statsborgerskap). Det er jo det jeg har sagt hele tiden.

Endret av Sheasy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er det mulig?? http://thedailyheadline.com/this-student-was-ashamed-of-her-republican-father-until-he-said-this/

 

Vet at jeg ikke skal irritere meg over alt mulig dritt som postes på FB..men men..

Morsomt. Det der kan jo heller leses som et moderne folkeeventyr.

 

Jahh..moderne idioti...men det verste er at dette er jo det som skjer i USA nå. Dette er denslags "argumenter" som brukes i valgkampen...

Lenke til kommentar

Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen.

 

Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen.

 

Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig.

 

Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn.

Lenke til kommentar

Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen.

 

Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen.

 

Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig.

 

Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn.

 

Relativt lite vellykket svindel da isåfall?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Ser at Scandinavian star ulykken er oppe i nyhetsbildet igjen.

 

Det er snart på tide for politet å innrømme at de har bæsja på leggen.

 

Håper for de pårørende at de greier å svelge stoltheten sin å gjøre den nye etterforskningen de startet på i 2014 skikkelig.

 

Ulykken har luktet forsikringssvindel fra dag èn.

 

Relativt lite vellykket svindel da isåfall?

 

AtW

 

 

 

Det var nok ikke meningen at menneskeliv skulle gå tapt.

 

Her er brennpunkt fra 2001 https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/OFFD12000101/16-10-2001

 

Som sagt, det lukter råttent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...