Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimene er våre brødre i kampen mot sionisme, deres endelige seier vil også frigjøre Europa fra multikulturalisme. Takk gode gud.

 

Viss dette er ein subtil form for ironi eg ikkje har fått med meg får du ha meg unnskyldt, men slik eg tolkar deg står du for standpunkt så ekstreme og rasistiske at dei ikkje eingong høyrer heime på eit internett-forum som dette.

Å si noe slikt er en måte å demonstrere at man er i mot ytringsfriheten. Du er ikke i mot ytringsfriheten, er du vel?

Endret av pk2010
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har da vitterlig ikke gjort annet enn å poste videoer av Hitlers taler.

 

Skjerpings.

 

Det bør ikkje vere tolerabelt å glorifisere personar som frontar etnisk reinsing.

Det bør ikkje vere tolerabelt å kalle Hitler "Tysklands store son og vestens helt".

Det bør ikkje vere tolerabelt å støtte arabiske statsleiarar som benektar Holocaust og vil "kaste jødane på sjøen".

Det var aldri noe etnisk rensking, det er kun en jødisk myte som har vokst ut av proporsjoner takket være fullstendig jødisk dominans av vestlig presse og utdanningsinstitusjoner.

 

Fortsatt så er dette et historieforum, det som har blitt fremlagt i denne tråden er av historisk relevanse, om du ikke tåler det så er det alltids noen barbie og smurfeforum der ute.

Endret av pk2010
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...