Gå til innhold

Finnes det nettsteder som er LOVLIGE i Norge hvor man kan se film gratis med reklamer?


8DX8QO0Y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers om du har kabeltv, satelitt eller Netflix så er det mye "gratis" der også i dekoder eller app.

 

Sef betaler du for kabel eller parabol-abonnemang.

 

 

Men Youtube er det mye filmer da, og det er vel helt gratis. Men ting blir fjernet ofte osv.

 

Det finnes andre strømmesider som også er lovlig.. Men husker ikke hva de heter, har en drøss på spilleren min, men jeg foretrekker youtube og netflix.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Det at du ikke fatter konseptet betyr ikke at du har rett til å oppføre deg som en drittsekk.

Hvem var en drittsekk sa du?

 

Du fikk et fornuftig svar, da det er begrenset med slike tjenester som eksisterer. Og jo, det finnes massevis av komplette filmer på Youtube. Men du må lete og akseptere at filmene forsvinner raskt.

 

https://www.reddit.com/r/fullmoviesonyoutube/

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hør her, jeg sa GRATIS FILMER. Youtube har ikke gratis FILMER hvis ikke man regner 20-minutters indiefilmer som underholdning. Netflix må man også betale for.

 

Det at du ikke fatter konseptet betyr ikke at du har rett til å oppføre deg som en drittsekk.

 

Jeg er ikke drittsekk, det finnes mange filmer som ikke er helt nye på youtube, det er mye indie som du sier også, men også gamle storfilmer.

 

 

Du sier lovlige også, jeg tror det er noen strømmesider som lar deg se litt uten å betale, men da må du vite hva som er lovlig.

 

Youtube er klart bestemt at er lovlig, selvom det er endel piratfilmer der innimellom som tas bort...

 

Youtube er vel i grenseland, men er bestemt at skal være uskyldig. Dvs ansvaret går på youtube som firma..

 

 

Siden ikke så mange andre sider er definert på samme måte som Youtube dvs allemannseie, så må du nesten søke på sånt selv, og stole på info du får.

 

Jeg har ikke det problemet, da jeg betaler for det jeg vil se eller abonnerer på streametjenester ved behov.

 

Men da jeg var yngre så bare lastet jeg ned torrents om jeg ikke fikk tak i eller gadd kjøpe filmen.

 

Nå har Netflix kommet, samt diverse annet...

 

Er det ikke 79 kr Netflix tar??? Bare betal en måned da vel, og se og stream til du tørner, også melder du deg bare av igjen...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

NRK er et godt forslag, mye norsk film og serier der, samt endel serier som NRK har kjøpt rettigheter til,, feks krim og litt annet...

 

 

Et viktig poeng er at det ikke er reklame på NRK nett-tv samt at det er helt lovlig, lisens kreves ikke for nett-tv, det er for tv apparat og motaker/tv boks.

 

 

 

Sånn jeg forstod så er trådstarter ute etter nye filmer gratis, da ikke gamle blockbusters fra et par år siden på Youtube er bra nok.

 

 

Men jeg anbefaler NRK, tror Kampen om Tungtvannet er der genial filmserie, Broen seriene, og endel annet..

 

Tror det er endel norsk film der også, og andre serier. Jeg er usikker da jeg er utvandret, men jeg brukte NRK nett tv mye før.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Som nevnt over så er nettsidene til NRK veldig bra, enkelte ganger slår de også til med storfilmer som ligger tilgjengelig i noen uker.

Men hvis du er veldig gnien eller blakk så hender det at Netflix og Amazon har en mnd gratis tilgang.

Hvis du ikke er kresen på kvaliteten så finner du mange sider som har de nyeste filmene i "HD", bare sørg for oppdatert antivirus og andre vaksinasjoner så går det kansje bra.

 

Men hvis du ikke kan betale 2.60,- dagen for Netflix så har du sikkert ikke utstyr for å strømme filmer fra nettet heller.

Selvfølgelig er det en skam at vi forbrukere må betale for filmer, musikk og alt det andre som kunstnere, musikere og produsenter lager.

Jeg personlig synes det er en skam når jeg ikke kan gå inn i fjøset til naboen og forsyne meg med egg og melk når jeg ønsker, samme gjelder for strømmen han har. Den grådige naboen produserer sin egen elektrisitet og nekter å dele med meg uten å ta betalt for det!... uhørt!.

Lenke til kommentar

Som nevnt over så er nettsidene til NRK veldig bra, enkelte ganger slår de også til med storfilmer som ligger tilgjengelig i noen uker.

Men hvis du er veldig gnien eller blakk så hender det at Netflix og Amazon har en mnd gratis tilgang.

Hvis du ikke er kresen på kvaliteten så finner du mange sider som har de nyeste filmene i "HD", bare sørg for oppdatert antivirus og andre vaksinasjoner så går det kansje bra.

 

Men hvis du ikke kan betale 2.60,- dagen for Netflix så har du sikkert ikke utstyr for å strømme filmer fra nettet heller.

Selvfølgelig er det en skam at vi forbrukere må betale for filmer, musikk og alt det andre som kunstnere, musikere og produsenter lager.

Jeg personlig synes det er en skam når jeg ikke kan gå inn i fjøset til naboen og forsyne meg med egg og melk når jeg ønsker, samme gjelder for strømmen han har. Den grådige naboen produserer sin egen elektrisitet og nekter å dele med meg uten å ta betalt for det!... uhørt!.

De fleste har vel laptop brett eller mobil selvom de ikke har tv osv...

 

Og det fungerer å se litt på sånt. Jeg ser litt serie på mobilen.. liker det faktisk med hodetelefoner.

 

 

Årsaken er Familien..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hør her, jeg sa GRATIS FILMER. Youtube har ikke gratis FILMER hvis ikke man regner 20-minutters indiefilmer som underholdning. Netflix må man også betale for.

 

Det at du ikke fatter konseptet betyr ikke at du har rett til å oppføre deg som en drittsekk.

 

Hei.

 

Vennligst oppfør deg ordentlig. Vi ønsker ikke slik oppførsel på forumet. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...