Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bruke biltema olje på 98 passat tdi automat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

4l olje 810,-

pakning 374

oljefilter 406

pakning 71

 

Møller skulle ha 4500,- for jobben med deler.

Ah, men 810,- for 4l er ikke så verst til å være Norge, like dyrt på volvoen min og det er manuell. Heldigvis bare 2 liter som skal til :)

 

Ellers kunne vel (om du hadde hatt tid) dette vært redusert vesentlig om du hadde handlet på Ebay. Filter og pakninger hadde blitt noen kronestykker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ah, men 810,- for 4l er ikke så verst til å være Norge, like dyrt på volvoen min og det er manuell. Heldigvis bare 2 liter som skal til :)

 

Ellers kunne vel (om du hadde hatt tid) dette vært redusert vesentlig om du hadde handlet på Ebay. Filter og pakninger hadde blitt noen kronestykker.

 

Sant det men jeg er litt mere usikker på å kjøpe deler på nettet. Er så mye å velge i. Dessuten virker det veldig greit her hjemme, du bare taster regnr. så får du garantert riktige deler til din bil. Litt dumt at de ikke lager en slik løsning på ebay.
Lenke til kommentar

Da var olja byttet. Jeg synes kassa var fin i gira før men nå blei den jo totalt sømløs. Merket vesentelig forskjell. Så dette var nok lurt. :)

Da var det på tide :)

Skifta selv på volvoen, fra 75w-90 helsyntetisk til 75w-90 delsyntet. Var det jeg fikk tak i og begge skulle fungere like greit.

Syns giringen 1. og 2. ble tregere/seigere etter jeg bytta olje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...