Gå til innhold

Mine erfaringer med firmaet K-Soft Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Osse: Nei emnetittelen er såpass drøy at jeg nå har endret den, da det tross alt er snakk om en persons erfaring her.  Har ikke lest hele tråden enda, men hvis det fortsetter med usaklige diskusjoner her blir tråden like så greit stengt først som sist.

Og etter en gjennomgang av tråden ser jeg det som greiest å bare stenge denne tråden her, siden det har blitt så mye tull her.

 

Blant annet så er saker om Frontpage, Access helt off-topic i forhold til hva tråden handlet om, nemlig _en_ persons mening om bedriften.

 

Blir ikke alltid så glad når jeg leser om forumbrukere som begynner full graving etter all slags informasjon og unødvendig dill fordi en person er litt misfornøyd....

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Minner og om denne:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Ut over disse retningslinjene oppfordrer vi våre brukere til å bruke sunn fornuft, normal folkeskikk og ellers ha det trivelig på forumet. Disse reglene er satt opp etter mange års erfaring fra drift av forumet, og de er der for å skape et hyggelig forum der vi kan kose oss med hobbyen vår. Hobby er fritidsaktivitet, og ingen av oss ønsker å kaste bort dyrebar fritid på å være irriterte.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...