Gå til innhold

Mine erfaringer med firmaet K-Soft Norge


Anbefalte innlegg

Tilslutt fikk jeg tak i en privatperson som påsto han "ikke var forbundet med K-Soft, men eide bygget der de holdt til" (de leide lokaler hos han). Han kunne ordne slik at telefonnummeret mitt ble strøket av fakslisten. Han hadde forøvrig samme gateadresse (Søndre Elvikvei Åsa) som K-Soft :whistle:.

Fikk inntrykk av at personen i andre enden gikk rett i forsvar med en gang jeg spurte om jeg hadde kommet til eieren av K-Soft. Etter det jeg leser her vil jeg tro jeg ikke er den eneste som har ringt for å klage :!: .

Har du fremdeles tlf nr hans ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes personlig at du burde ta kontakt med TV2 eller NRK slik at så mange som mulig blir advart mot denne bedriften.

Enig i den der ja.. TV2 Hjelper deg begynner jo snart igjen? :p

De er sikkert lystne på å få laget en del innslag til de starter opp høstsesongen igjen.

 

Slike folk som K-soft ødelegger for hele bedriftsnorge :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Denne bedriften høres orntlig lompen ut! Kan ikke noen som har peiling på sånnt bare spamme dem til pokker-i-vold!

K-soft er en av de ytterst få norske spammere, de har spammet i årevis først på faks og så pr mail, jeg får et par fakser mnd pluss masse mail fra dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HAHAHA!!!! SE PÅ DETTA!!!!

 

Vel....i 1997 begynte vi å selge våre programmer. Vi demonstrerte dem og solgte dem....blablabla

Eneste problemet er at vår venn skrev tidligere:

Legg til at dette selskapet åpenbart feilinformerer og kommer med falske opplysninger (Raufoss Våpenfabrikk har ikke eksistert siden hvertfall 1995 og neppe etter 1990) så er det svært lite som taler til deres fordel.

Jaja... Ærlig talt så er jo dette litt morsomt, for du kan jo bruke dette til din fordel. Altså jeg mener ikke at du burde gjøre noe ulovlig ;) , f.eks ikke få en hackerkompis til å legge inn en link til gratis downloadbar versjon av det du fikk i posten. *Hint-hint* eller noe i den gata der...

 

Edit: ksrivelfei

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Ja, jeg tror det var et personlig selskap tidligere. Konvertert til AS i 2005. Det må bety at det går bra :D

.. eller at vedkommende kan slå firmaet konkurs, uten at han sjølv går konkurs. Med enkeltmannsforetak står ein personleg ansvarleg for økonomien. Dvs. at om firmaet går konkurs, gjer du det også.

 

Kostar vel kring 100 000,- å etablere eit AS, men i eit svindelføretak (eg verken konkluderer elller trekker paralleller) kan det nok lønne seg, sjølv om ein taper dei 100 000,-...

Lenke til kommentar
K-Soft Norge AS Postboks 188 ,

  3166 Tolvsrød............................ 31 10 30 00

- Telefaks................................. 31 10 30 01

 

Spamme?? :evil:

 

Neida... :p Men morro hadde det vært for maken til oppførsel.

Kan sikkert være en god ide.

Jeg har Telio og samtaler til fasttelefoner i Norge er gratis. Som avsender legger jeg bare mitt mobilfaks og hvis de vil ha tak i meg får de betale mobilpris for fakser tilbake.

Lenke til kommentar

Ja, nå får de smake sitt eget våpen. Har nettopp klikket på send faks til k-soft og sender dem deres eget faks som de spamsendte til meg ca 20 ganger det siste året.

 

Får se om det får dem til å slutte å spamme folk og innse at de oppfører seg useriøst.

 

Legg merke at jeg har fått til å se ut at det er de selv som sender faksen hehe, men et notat om at det er spam.

post-78-1125673701_thumb.jpg

Endret av gregas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jim,

 

Takk for tipset! Dette blir oversendt vår juridiske avdeling som vil se

nærmere på saken.

 

mvh

Informasjonsdirektør

ABB AS

 

Takk for din henvendelse. Vi fikk for en tid tilbake henvendelse om dette, og vedlagt følger et par mail som vi mottok i den forbindelse. Nycomed Pharma AS har ikke K-soft som leverandør og skal derfor heller ikke brukes som referanse. Vi må ta forbehold om at K-soft er underleverandør til en annen samarbeidspartner vi har, men vi tror ikke det er tilfelle.

 

Vennlig hilsen

Nycomed Pharma AS

Informasjonsavdelingen

 

[email protected]

 

Venter på svar fra resten av gjengen :)

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Hehe, godt jobba JimL!!

 

fant enda noe som man egentlig kan le litt godt av.

En regnskapsfører i Buskerud fortalte at: Jag har brukt data siden 60-tallet, men dette er noe av det beste og enkleste jeg har sett. ( Og så bestilte han et til program til en av sine klienter )
Jeg mener ærlig talt: HAHAHAHAHAHAHA!!! :lol::lol::lol::green: :!: 60-tallet? Og så jobbet denne regnskapsføreren i NASA eller russisk romforskning elns da?
Lenke til kommentar

Tviler ikke på at K-Soft har spamfakser på gang..

Ikkeno rart i at jeg ble tilfeldig oppringt (på hjemtelefon) midt på svarteste natta i en gooood periode fra det pokkers faxnummeret.

 

 

Vi skal vel ikke ta en dag der vi på skift sitter på posten og sjekker hvem som sjekker postboks nr. 188 i Tønsberg da? :devil:

Lenke til kommentar

Kjipt at folk driver med slikt. Synes synd på deg som bestilte de greiene,husk at sånne programmer aldri koster rundt 1000-lappen. Har sett noen reklamer her og der med henholdsvis 10000 kr og 14000 kr for statistikk,faktura osv. Du burde ikke latt deg falle for noe slikt. Lykke til!

 

Mvh Dejan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...