Gå til innhold

Junifest 2013 - tomsi42 - nytt glass


Anbefalte innlegg

5. Mørke skyer over landet

8962595413_065d9b11a3_z.jpg

G3 + m.ZD 45mm f/1.8 @ 1/100s; f/5; ISO 640

 

En travel dag gjorde at jeg måtte ta en tur innom et av mine faste motiver sent på kvelden. Skyene var nesten så truende som jeg hadde håpet på.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg liker meg her inne. Veldig mye forskjellige og ikke minst spennende bilder

Hvis du engang velger å selge kreativiteten din, så stiller jeg meg i kjøperkøen :)

Det var da vennlige ord. Jeg synes ikke jeg selv er så kreativ; men jeg har erfart at det hjelper å ta mye bilder, samtidig som jeg kun fokuserer på en ting av gangen. De gangene jeg prøver på for mange ting på en gang; da blir det bare tøys.

 

Mye flott her inne! Likt spesielt godt bilde nr. 5, med de truende skyene og den klare, grønne forgrunnen.

Takk - jkeg er også glad i den grønne bølgene åkeren.

 

Flott perspektiv over bilde 5 - harmonisk.

Takk. Har en annen versjon som ikke er på langt nær så fin.

 

Jeg har nå startet på en liten miniferie; slik at det kan ta litt tid før det dukker opp bilder. Har nok internett-kapasitet til å poste her, men ikke nok til å laste opp bilder ...

 

(Det blir nok bedre utover uka)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

7. Nå kommer jeg og tar deg

8981858356_5849c96228_z.jpg

G3 + Sigma 60mm f/2.8 @ 1/500s; f/5,6; ISO 160

 

Har lånt en Sigma 60m mf/2.8 (µ-4/3 utgaven) til evaulering. Den tror jeg blir en keeper.

 

 

 

Altenrativ tak i dag:

 

Ut på tur; aldri sur:

8981870150_79b2aa4ac2_z.jpg

 

(Bildet er egentlig diskvalifisert da det er tatt med et haug-gammelt objektiv - jeg har snart hatt det et helt år ;) )

 

 

Lenke til kommentar

Her var det kommet mange flotte bilder. Nr 5 var veldig flott med den bølgende forgrunnen og de flotte skyene!

Og siste var nydelig! Kunne jo nesten vært tatt ved middelhavet!

Takk for kommentaren, Det ser kanskje ut som middelhavet, men gradestokken og vinden fortalte meg noe annet :D

Lenke til kommentar

9. Århus halvmaraton

8998885500_2d83f5a46a_z.jpg

G3 + 45-150mm @ 1/1000s; f/6,3; 134mm; ISO 400

 

Dagens fangst viser hvorfor jeg ikke blir noen god action-fotograf. Det er personen helt til venste jeg prøvde å fange på brikka. En løper med en hatt som er formet som "trafikk-kjegle".

 

Andre morsomme varianter av løpere var en i rosa fugledrakt og en som dyttet en barnevogn (med barn i) mens han løp - han fullførte på under en og en halv time.

Lenke til kommentar

"Morgenstemning fra Løkken" var et skikkelig flott bilde jeg likte godt tomsi :)

Takk.

 

Uansett så er det tydelig at du befinner deg på mer spennende steder enn meg som stort sett bare rusler rundt huset for tiden. Det er snart sommerferie, så da blir det andre bilder fra meg også :)

Din tid kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...