Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nettsider med styling og tuning deler.


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Haha, hva? Du skjønner poenget med tråden eller? Sålenge noen gidder å ha ansvaret og ALL info en trenger om ulike styling sider ligger i førsteposten og al en trenger å gjøre er å lese seg frem til hva en vil skaffe seg så kan den bare få ligge?

 

Eller har du voldsomme problemer med å la en tråd være som faktisk har mye nyttig info i førsteposten? Har ingenting å si hvor mye folk poster her, dessverre ser en ikke de som er innom og leser førsteposten men du tror vel ikke at tråden blir oversett gjør du? Isåfall er det bare å sende en rapport med ønske om å stenge tråden fordi den i dine øyne inneholder gamle poster, og se hvor langt du kommer med det.

Lenke til kommentar

De fleste linkene har vært døde i mange år. Ergo, ingen nyttig info.

 

Videre har jeg på følelsen av at mye her er egenreklame.

 

Jeg tror det er bedre om du starter en helt ny tråd som er up-to-date. (og uten innlegg fra personer som registerer seg kun for å legge ut link til sitt firma).

 

Vil du gjøre det litt gjennomført kan du lese korrektur og være litt kritisk til linkingen.

 

Edit: Ja, jeg er sikkert en rass, men jeg synes ikke en samletråd skal innholde linker til firmaer som "mig tuning" eller hva de heter fordi en eller annen kølle med ett eneste innlegg linker til en jalla-sjappe på internett. Nyttigheten med en slik tråd forsvinner totalt om man ukritisk linker til mig tuning uten noe som helst grunnlag.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...