Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likestilling skal, å burde være likestilling. Det er synd likestilling bare gagner kvinnen. Kommer ann på beliggenheten, men om det er sjangs for å få bank av en eller annen "helt", da tar du bare tak i hun, å viser at det er likestilling på den måten.

 

Er det ingen der, klapp til hun med samme makt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjenner det irriterer meg noe helt vannvittig at jenter skal få slå gutter uten konsekvenser. På min skole ble en gutt slått rett i bakken av ei jente, blod og alt mulig. Jenta slapp selvfølgelig unna med alt fordi hun var jente og søt. Dette føler jeg er ett ganske typisk eksempel.

Samme som på skolen.

 

 

Jeg satt på en benk, med en skarp kant bak(vinduskarm). Jente dytte meg slik at jeg fikk et relativt stort sår. Ingen reagerte. neste uke ble hun dyttet på samme stedet, og jeg fikk latterkrampe. Da hun fikk som fortjent, og nei. Det var ikke jeg som dyttet hun. Ble nesten fryst ut etter det.

 

Tøft av deg å anmelde TS, men du har virkelig ingen erfaring med politiet. Selv om du har vitner, så kommer ikke NOE til å skje.

 

En kvinne påstår en kar har voldtatt hun til politiet, hvis hun angrer. Du blir henta med en gang, trenger ikke vitner eller bevis engang.

 

Du er mann, og anmelder et kvinnfolk for å slå deg/voldtekt. De bare ler av deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Stirr henne i øynene, hardt. Snur hun seg, grip tak i henne, snu henne, stirr henne i øynene. Til slutt vil du få en reaksjon... Si til henne, slå meg igjen da. Gjør hun det, SLÅ HENNE IHJEL! :hmm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg forsvarer meg totalt uavhengig av hvem det er som står bak angrepet. Det virker som om enkelte mennesker, særlig da slike jenter, tror de kan heve seg over alle andre utifra kjønn, bakgrunn, kultur og så videre. Jeg syns det var utrolig respektløst å bare klaske løs på deg uten å i det hele tatt tenke seg om i et par sekunder. "Hva var det som egentlig skjedde her nå?". Jeg hadde kjeftet henne huden full, og brukt verbal makt. Hvis neket fremdeles ikke hadde kapasitet nok til å forstå det, og for eksempel på ny prøvde å klaske til deg ville jeg ikke nølt med fysisk makt. Har man litt kunnskap om selvforsvar er det ikke mye som skal til før man kan sette motstander totalt ut av spill. Noe som selvfølgelig er veldig ydmykende for vedkommende som bonus.

 

Rohypnol? Først og fremst er det mer eller mindre ute av markedet nå. Dessuten er Alprozolam/Xanor f.eks for det første et sterkere benzodiazepin enn Rohypnol. Halveringstiden ligger på 12 timer der Rohypnol lander på 6-8 timer. Og hva skal man med denne tveeggede dildoen hvis kvinnemennesket havner i komatilstand, eller noe, uansett? Nei, men akkurat det å dope ned, voldta og ødelegge livet til ei dum berte som ikke har blitt oppdratt av foreldrene sine er å ta den litt for langt.

 

Forøvrig hadde en svak, hjemmelaget tazer vært morsomt i en slik situasjon. Drittkjerring. "I'm dat! Boys gimme drinks for free!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fordi hun slo mens jeg hadde på mine AWESOME solbriller som ble ødelagt. Og å slå ansiktet til noen er det mest respektløse en kan gjøre syns jeg. Og hun er en bestfriend. (ikke at jeg har blitt slått i ansiktet ofte)

Aldri slått noen andre damer! Utenom på MMA trening da :hmm:

 

Edit: Forsåvidt nesten 6 år siden og hun ble ikke sur siden hun angret at hun slo meg.

Endret av MrLuni
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...