Gå til innhold

The Last of Us Part II annonsert – her er traileren


Anbefalte innlegg

[klipp] håper Sony bokstavelig talt kaster penger på Naughty Dog sånn at de kan produsere flere spill. De er best in the biz og spillene deres er alene god nok grunn til å eie PS4, men jeg vil ha flere spill fra dem raskere!  :w00t:

Blir så forvirret av disse utviklerene. Først lekker en skuespiller at hun har vært med i voicing til the Last of Us 2, så benektes det her og der at det er en et Last of Us i utvikling. Så er det; "Nei ikke mer om storien med Nathan Drake!!"

edit:Jeg ser her at de faktisk har ordene i behold ift Uncharted.

 

Og før det sier de at huset består av to kammer et som lager noe helt helt nytt og et som lager Uncharted.. Så hva er det der? Et kammer som lager the Last of Us og et som lager Uncharted? Altså ikke noe nytt?

 

Jeg skjønner at det er endel spinn og dekke over glipp, men for meg blir disse tingene riper i den veldig pene lakken de har.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Last of Us gjorde alt riktig når det gjelder ett ekte survival horror spill. Fantastisk grafikk, karakterer som man virkelig bryr seg om og Survival Horror som faktisk er nettopp det. Overlevelse hvor det virkelig lønner seg å utforske verdenen for å finne hemmeligheter for å få ekstra ting å bruke til å crafte med og skrekkelement i at spillet får deg til å føle en utrolig spent stemning når du er omringet å aldri føler at du har nokk skudd med deg og spillet behøver aldri å benytte seg av simple jumpscares.

 

Gleder meg virkelig til å se The Last of Us Part II gameplay. Er iallefall meget fornøyd for at vi fikk se gameplay av Crash Bandicoot remaken.

Lenke til kommentar

 

 

Naughty Dog gjør det igjen! ??

 

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.

Du må gjerne dra frem noen eksempler.

 

Jeg spillte igjennom på PS3 og gjennomførte det på ny når remasteren kom, og det er sjelden jeg gidder å spille spill 2 ganger. I hvertfall så tett på hverandre, så noe gjorde ND rett i hvertfall :p

Altså jeg gleder meg på folks vegne, jeg klarer bare ikke helt glede meg enda, får jeg se en gameplay trailer da skal jeg vurdere. Ser den. Sjelden jeg spiller et spill to ganger å spesielt de siste årene , opptatt med å runne andre spill. Når spill humøret er der, nå er det ikke der , kanskje flere årsaker, men negativitet, fiendelighet , ikke lov å være skeptisk, men kritisk går tydligvis an, bryr meg kanskje litt for mye om kommentarer jeg ikke er enig i, awards og scores osv... Spilt tlou 2 ganger selv når det kom ut og har så prøvd grounded i sommeren hvor jeg så utrolig me bugs etter jeg nådde pittsburgh. Men , mine største problemer er ai, ai spawn og forutsigbar historie / karakter drivent historie. Godt spill , men verdenst best eh ja.

ND har til gode å lage et dårlig spill, men hva som er min favoritt jeg har faktisk ikke peiling hadde tlou fisket ai eller forutsigbar historie så hadde det vært en 10 av meg, det kunne for vært en 10 selv om det ikke fikset det, men at alle de bugs og gltichene jeg haddesett på min 3 runde var borte.

Glad på folks vegne. Men igjen jeg vil bare ikke bli får hypet selv i hvertfall

Lenke til kommentar

Du har bygget opp meningen din i seks innlegg nå uten å ha kommet til noe poeng. Hva er det du mener de har kuka såpass mye til i TLoU?

 

ok unnskyld. Jeg har nevnt et av problemene forutsigbarhet. Det andre er ai og ai spawn. Evnt bugs som jeg så mye av på min gjennomspilling i sommer. Beklager. Jeg setter kanskje litt for mye i kommentarer jeg ikke er enig med, kanskje det er også derfor spill humøret mitt er lik 0. Greit at folk gleder seg ,jeg venter til en gameplay trailer før jeg gjør det. Så får vi se når den traileren kommer om hvor mye jeg gleder meg ,e3 2012 traileren av the last of us " still haunts me". Godt spill var veldig nær 10 for meg i sommer. Mener ikke de har kuka til mye , men jeg syns strengt tatt at ai downgrade går det an å være litt sånn irritert på. Jeg mener ikke til kuka til mye, men nok får meg til å ikke anse som perfekt nå skal det sies at 9.0 på metacritic og gamefaq er noe jeg er helt bak og enig i

Lenke til kommentar

Jeg mener at The last of us bør og fortjener en plass i bokhyllen til enhver gamer.

 

Historien var så utrolig bra i TLOU, og er det eneste spillet som har fått meg rørt til tårer.

Hvordan de skal klare å toppe det første spillet er jeg spent på.

 

ND har er voldsomt press på seg når det gjelder et nytt TLOU.

Jeg skjønner nesten ikke at de tørr.

 

Dette er helt klart et spill jeg setter på den eksklusive listen min, over spill som trygt kan forhåndsbestilles.

 

For min del har hype-toget rullet inn på perrongen og er klar til avgang. Jeg har kjøpt billett og er klar for å suge til meg alt av info som dukker opp og være med på å bygge opp under forventningene til spillet i håp om å ikke bli skuffet.

 

Jeg ønsker alle medpassasjerer Velkommen om bord! :)

Endret av Stampy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Naughty Dog gjør det igjen!

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.

Du må gjerne dra frem noen eksempler.

Bare å lese min metacritc og gr anmeldelse , men vil du virkelig vite

dårlig ai spesielt i forold til e3 2013 gameplay traileren. Ellie står i veien noen ganger.

Forutsigbart , full av cliche og tropes, kan tilgi det men , allikevel.

Ai spawn , noe som er noe av det verste

kunne vært flere grunner å runne spille mer enn en gang

Føles ikke som horror eller survival hvis du ikke spiller på grounded

og da kommer jo det med ammo som alltid er der når du virkelig trenger det har du 0 skudd dropper fienden som regel ammo

Ja, jeg kan ignorer det mest her å hadde de fikset ai eller latt det vært mindre forutsigbart så hadde det fått en 9.

Nå har jeg forklart kort. Godt spil , ingen spill er perfekte og det er et å få spill jeg vil vurdert å si er overvurdert , selv om jeg ikke liker det ordet.

PS: Grounded fikser horror elemenete og survival selv om ammo til lysende er der når du virkelig trenger det. 

 

Jeg spillte igjennom på PS3 og gjennomførte det på ny når remasteren kom, og det er sjelden jeg gidder å spille spill 2 ganger. I hvertfall så tett på hverandre, så noe gjorde ND rett i hvertfall :p

Bra du har runnet det to ganger da , det har jeg å nesten tre. Tyder på du likte det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

 

 

 

Naughty Dog gjør det igjen! ??

 

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.

Du må gjerne dra frem noen eksempler.

 

Jeg spillte igjennom på PS3 og gjennomførte det på ny når remasteren kom, og det er sjelden jeg gidder å spille spill 2 ganger. I hvertfall så tett på hverandre, så noe gjorde ND rett i hvertfall :p

Altså jeg gleder meg på folks vegne, jeg klarer bare ikke helt glede meg enda, får jeg se en gameplay trailer da skal jeg vurdere. Ser den. Sjelden jeg spiller et spill to ganger å spesielt de siste årene , opptatt med å runne andre spill. Når spill humøret er der, nå er det ikke der , kanskje flere årsaker, men negativitet, fiendelighet , ikke lov å være skeptisk, men kritisk går tydligvis an, bryr meg kanskje litt for mye om kommentarer jeg ikke er enig i, awards og scores osv... Spilt tlou 2 ganger selv når det kom ut og har så prøvd grounded i sommeren hvor jeg så utrolig me bugs etter jeg nådde pittsburgh. Men , mine største problemer er ai, ai spawn og forutsigbar historie / karakter drivent historie. Godt spill , men verdenst best eh ja.

ND har til gode å lage et dårlig spill, men hva som er min favoritt jeg har faktisk ikke peiling hadde tlou fisket ai eller forutsigbar historie så hadde det vært en 10 av meg, det kunne for vært en 10 selv om det ikke fikset det, men at alle de bugs og gltichene jeg haddesett på min 3 runde var borte.

Glad på folks vegne. Men igjen jeg vil bare ikke bli får hypet selv i hvertfall

Om du mener at historien i tlou var forutsigbar, har jeg dårlige nyheter til deg på vegne av hele spillindustrien.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Naughty Dog gjør det igjen! ??

for håpe det , jeg har mine tvil. Men gjør det igjen... jaja antar det :) Men igjen det originale har noen irriterende feil, for all del hvis man klare ignorer det som tydeligvis folk gjør så er drit bra, jeg får det ikke til.
Du må gjerne dra frem noen eksempler.

 

Jeg spillte igjennom på PS3 og gjennomførte det på ny når remasteren kom, og det er sjelden jeg gidder å spille spill 2 ganger. I hvertfall så tett på hverandre, så noe gjorde ND rett i hvertfall :p

Altså jeg gleder meg på folks vegne, jeg klarer bare ikke helt glede meg enda, får jeg se en gameplay trailer da skal jeg vurdere. Ser den. Sjelden jeg spiller et spill to ganger å spesielt de siste årene , opptatt med å runne andre spill. Når spill humøret er der, nå er det ikke der , kanskje flere årsaker, men negativitet, fiendelighet , ikke lov å være skeptisk, men kritisk går tydligvis an, bryr meg kanskje litt for mye om kommentarer jeg ikke er enig i, awards og scores osv... Spilt tlou 2 ganger selv når det kom ut og har så prøvd grounded i sommeren hvor jeg så utrolig me bugs etter jeg nådde pittsburgh. Men , mine største problemer er ai, ai spawn og forutsigbar historie / karakter drivent historie. Godt spill , men verdenst best eh ja.

ND har til gode å lage et dårlig spill, men hva som er min favoritt jeg har faktisk ikke peiling hadde tlou fisket ai eller forutsigbar historie så hadde det vært en 10 av meg, det kunne for vært en 10 selv om det ikke fikset det, men at alle de bugs og gltichene jeg haddesett på min 3 runde var borte.

Glad på folks vegne. Men igjen jeg vil bare ikke bli får hypet selv i hvertfall

Om du mener at historien i tlou var forutsigbar, har jeg dårlige nyheter til deg på vegne av hele spillindustrien.

 

Det er ikke bare jeg som syns det. Det er en ting å være forutsigbart, men det var alt for forutsigbart. Jeg hadde ingen problemer med historien i witcher 3, eller nå persona 5 for eksempel. Jeg hadde ingen problemer med u4 heller. Men arkham knight for eks så var det jo så forutsigbart at twistene tok meg ikke. Samme med Tlou jeg viste at datteren døde med engang du så ho, jeg viste Tess , Sam og Henry kom til å dø, eneste gangen jeg ble litt overrasket var at broren ikke døde. Jeg klarte å ignorer at det var ganske så forutsigbart på grounded og det var ikke mitt største problem da, det var ai, og ai spawn, jeg gir det en sterk 9 på grounded, men jeg mer enig i den gjennomsnittlige user scoren her enn kanskje kritikk scoren ,jeg kan gå med 9,5 men jeg følger for mine vegne at en 10 er snilt, når det tross alt er litt for forutsigbart kan somsagt ignorer i en vissgrad, ai problemer, jeg skjønner det er meninger ,men for meg så er det ikke end of all games , det har sin problemer som folk ser ut som generelt og ignorere , du finner noen der ut som er litt for kritisk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...