Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Ønsker å invitere dere til DF1-samfunnet vårt på FB som vokser stadig med spillere fra hele verden.

Her er det mulighet for å treffe igjen gamle kjente spillere fra Deltaforce1 storhetstid 1998-02.

Det games hver Søndag kl20 og ofte ellers i uken.

 

  1. Vi spiller både CTF, DM, TDM og KTOTH.
  2. Det er mulig å spille med 1024-oppløsning, vist du mot formodning ikke foretrekker gode gamle 640x480 pixelmania.
  3. Problemet med å måtte åpne porter i router for å spille online er løst.
  4. Det er laget en stats side http://df1stats.com i tillegg til en hel rekke andre forbedringer.
  5. DF1 kan kjøpes på Steam for ca.30kr.
  6. Det er mulighet for å recorde spillingen, spectator-mode ingame samt at det finnes mange demos på youtube.
  7. Liste med spillere fra de gamle dager finnes på FB-gruppen!

 

Bli med på: https://www.facebook.com/groups/deltaforcebrasil/?fref=ts

http://jh86.16mb.com/deltaforce/ - Dfworld.eu

http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=DF

delta_force_capa.jpg

Endret av datageni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jæven minner strømmer på gitt. Det har vel ikke vært noen spill i nærheten av Delta Force 1 noensinne egentlig. Ekstremt svære omgivelser med ingen indikasjoner på hvor fienden var. Husker jeg satt ned oppløsningen til 640x480 for å gjøre pixlene mer tydelig så jeg kunne se hvor fienden var.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, dette spillet var et av tidenes lan-spill back in the days :) Vennegjengen brukte uttrykket "delta force flekker", da vi så motstandere på mils avstand pga av en pixel som var helt annerledes enn resten  :)  

 

 

Husker også en veldig moro episode fra et game også. Skulle knive en kompis, snek meg innpå og prøvde å lage minst mulig lyd. Når jeg endelig var oppi skrevet hans og skulle kjøre kniven inn, så skulle han plutselig finne på å skyte helt random utover på mappet. Av en eller annen årsak ble jeg da drept, når jeg lå halveis på føttene hans  :rofl:  Og han skjønte ingenting hvorfor han fikk et kill  :)

Lenke til kommentar

Haha, dette spillet var et av tidenes lan-spill back in the days :) Vennegjengen brukte uttrykket "delta force flekker", da vi så motstandere på mils avstand pga av en pixel som var helt annerledes enn resten  :)  

 

 

Husker også en veldig moro episode fra et game også. Skulle knive en kompis, snek meg innpå og prøvde å lage minst mulig lyd. Når jeg endelig var oppi skrevet hans og skulle kjøre kniven inn, så skulle han plutselig finne på å skyte helt random utover på mappet. Av en eller annen årsak ble jeg da drept, når jeg lå halveis på føttene hans  :rofl:  Og han skjønte ingenting hvorfor han fikk et kill  :)

Mange morsome episoder med DF1 ja! Absolutt. Det gøyeste er å pumpe ut random nades og treffe en motstander på motsatt side av brettet. Eller når man sender en Law avgårde i en bunker på TKOTH og det plutselig dukker opp en fiende der!  :rofl:

 

 

Ah... gamle minner! LAN-party på loftet med DF1!

 

... og frustrasjonen av å bli sablet ned av 50cal på flere mils avstand fordi noen ser deg så utrolig lett - og treffer enda lettere.

Milevis er vell ganske usansynlig tenker jeg, men på et fjell rundt 1,2-1,3km unna kan det nok gjøres noen godt skilla treff til tider. Men regn med å resetgames et par ganger ettersom man kun har 60skudd for hvert liv med .50cal.

Her kan du se en av mine nyere videoer, ikke så langt vekke fra fienden :hm: , men .50cal er fortsatt et godt våpen i Deltaforce1! 

Endret av datageni
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Å, dette husker jeg var kult! PCen min var egentlig ikke god nok til å kjøre spillet, dvs den matchet minstekravene akkurat. Jeg måtte kjøre spillet i et bittelite vindu midt på skjermen.

 

Jeg husker jeg skvatt som bare det hver gang jeg gikk inn i et hus og det var noen som skjøt på meg der inne. PCen hakket noe grusomt når jeg gikk inn i hus, så jeg var jo egentlig forberedt på at det var noe som skulle skje, men jeg skvatt likevel. ?

 

Likte meg best i öppna landskap, plukke stygginger med sniperrifla.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...