Gå til innhold

GUIDE: Denne «supernettleseren» har alt innebygget (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vivaldi. Vivaldi...

Har gått over til den 90% av tida etter å ha brukt Opera sidan 1999 og er ganske fornøgd med den. Importerte bokmerkane frå Opera 12 utan problem ?. Vivaldi har ikkje mail klient ennå, så eg installerte OperaMail for å avhjelpe det.

Vivaldi fortjener absolutt å bli med på slike samanlikninger. Brukervennlig som få.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Lite interessant å snakke om en eneste supernettleser. Til daglig anbefaler jeg å bruke samme nettleser som på mobilen, så man lett har tilgang til bokmerker og historikk begge steder. Til avanserte ting bruker jeg gamle Opera 12, selv om Vivaldi kan bli like bra på det med tiden. Tredjevalget mitt er IE11, fordi den har lettlest network profiling og god kompatibilitet. 

Lenke til kommentar

Unik og unik, fru Blom. Firefox har også profiler. Start med firefox -D.

Eller `-P`, muligens avhengig av plattform. Må gjerne slenge med `-no-remote` hvis en instans allerede kjører.

 

Veldig fint for å skille f. eks jobb og privat, eller egen profil for sosiale medier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vivaldi. Vivaldi...

Har gått over til den 90% av tida etter å ha brukt Opera sidan 1999 og er ganske fornøgd med den. Importerte bokmerkane frå Opera 12 utan problem ?. Vivaldi har ikkje mail klient ennå, så eg installerte OperaMail for å avhjelpe det.

Vivaldi fortjener absolutt å bli med på slike samanlikninger. Brukervennlig som få.

 

Ganske tydelig at den er i beta ennå. Gestures for frem og tilbake fungerer ikke på nettsider på Mac. Fungerer når jeg er på nettleseren sine egne sider som innstillinger eller speed dial.

Kikket på forumet de har, ganske tydelig at de sikter på det internasjonale markedet da alt er på engelsk, men veldig skuffet over at de ikke gadd å lage et underforum hvor man kan snakke norsk, de har det for en rekke andre språk, men ikke for språket som brukes i landet de er fra... Gir negative signaler.

 

Får heller ikke Sumo til å fungere :( Fortsatt en lang vei å gå, men potensialet er der! De har allerede tatt flere steg siden sist jeg prøvde som var da det var helt nytt. Mange fine funksjoner :)

Lenke til kommentar

Vivaldi. Vivaldi...

Har gått over til den 90% av tida etter å ha brukt Opera sidan 1999 og er ganske fornøgd med den. Importerte bokmerkane frå Opera 12 utan problem . Vivaldi har ikkje mail klient ennå, så eg installerte OperaMail for å avhjelpe det.

Vivaldi fortjener absolutt å bli med på slike samanlikninger. Brukervennlig som få.

 

 

Bare meg, eller er Vivaldi jævelsk treig til å laste inn sider?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...