Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta hevn på søstra


Anbefalte innlegg

hei!

jeg er blitt helt forbanna på søstra mi, hun er 13 og jeg er 14... hun er erriterende,veldig erriterende for å være ærlig! hun leser teksmeldingene mine og skriver tekstmeldinger med mobilen min til mine venner, hun har mange av mine venner på Facebook og skriver bare dritt om meg som ikke er sant... hun lar meg ikke leve i fred altså :(

så her trenger jeg hjelp folkens!

jeg vil ta igjen,noen tips? jeg vet jo hva som ville vært den perfekte iden, å hacke face'en hennes! men det klarer jeg ikke å utføre fordi jeg har så si ingen peiling om hacking.. så jeg trenger noen tips for å irritere henne som hun har gjort med meg! men ikke kom med pysekomentarer om "at man ikke får noe godt av hevn",bullshitt for hypere... dette er bare for moroskyld så kom med noen geniale ideer folkens :) jeg vet sikkert noen av dere har søsken som har erritert dere hele livet! jaja , noen tips? kansje vet dere hvordan hacke en faceprofil enkelt? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med foreldrene dine. Hvis de ikke hører på deg/tar deg seriøst, så få de til å høre på deg/ta deg seriøst. Alternativt kan du snakke med helsesøster på skolen din.

 

Jeg har skjult samtlige svar da jeg ikke vil at du skal bli fristet til å gjøre noe ulovlig. For ja, det er faktisk ulovlig å montere kamera i dusjen (hvis dette forslaget var ment seriøst burde du skamme deg) eller å installere keyloggere på datamaskiner og mobiltelefoner. Det løser ingen problemer å ta hevn, men skaper derimot mange nye. Hvis du absolutt må ha hevn, er ikke dette forumet riktig sted å be om tips.

 

Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...