Gå til innhold

Guide: Dette er grunnen til at du får råbillig frakt fra Kina (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Norsk postgang er for dyrt på grunn av ineffektivitet. Det hadde holdt med postombæring 3 ganger i uka. Det burde vært krav til postkasse ved gjennomkjørbar vei slik at posten kan leveres fra postbilens vindu. Det burde vært fraktsamarbeid mellom flere transportører. Norge har også for spredt befolkning. Det finnes 102 byer og sikkert over 5 000 tettsteder i landet. Det burde vært kanskje 20 byer og 500 tettsteder. Dette er takket være en ineffektiviserings-politikk de så pent kaller distriktsvennlig. Posten kunne kostet noe sånt som 1/10 av dagens pris men det er takket være moldbopoltitikk utenkelig i overskuelig fremtid.

 

Håper du virkelig ikke foreslår å sentralisere hele Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

 

[...]

Du svarer på et innlegg fra 2014.

 

 

Takk for at du sa i fra, jeg så dessverre ikke dette.

En ny grunn til å hate tek.no Hvorfor kommer denne EXTRA guiden opp på forsiden når den er så gammel? Glad jeg ikke betaler for å være extra medlem, kondolerer til dere som gjør det.

Faen hvor dårlig dette nye opplegget er, savner gamle amobil, akam, hw etc. Så jævla irriterende å taste inn hw.no eller akam.no for så å havne på tek.no Fra nå spærrer jeg alle disse URL'ene.

 

Kan ikke tek.no selge eller gi fra dere disse URL'ene til folk som vil starte noe som er bra. På tide vi får en UGC side som ikke gulper opp oversettede nyheter/artikler/tester etc de har "lånt" fra andre nettsteder.

Lenke til kommentar

Her var det masse grums!

Her har journalisten over en million i lønn.

Så betaler vi leserne dette.

Så produserer vi gratis en masse klikk for reklameinntekter.

Så på  toppen produserer vi gratis her over 3 sider med populært forumstoff. (Betre en journalisten har prestert.)

 

Så snakkes det om at kineserne blir utnyttet.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...