Gå til innhold

Replika-Våpen


Intelcore9

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her inne som har noe særlig peiling på replika våpen. Kunne hatt moro av å anskaffe meg en AG3 til hobby bruk, brukte den i militæret og syns det var moro å pusse å demontere.

 

problemet er at jeg ikke finner noe slikt noe sted, har søkt en del på nettet å sett på sider som har med dette å gjøre men det ser mørkt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

men da må jeg vel ha jegerprøve osv ?

hvis jeg eventuelt skal anskaffe meg et plombert våpen, kan jeg ordne det hos en vanlig våpen forhandler?

Jegerprøve? :) AG3 er ikke godkjent, for jakt! Så du får ikke kjøpetillatelse, med den begrunnelsen og da hjelper det lite med jegerprøven.

 

Det er ikke bare.... bare, å skaffe en AG3. Men får du tak i en, kan selvfølgelig alle godkjente våpensmeder plombere den etter loven. Men det er jo mulig, det finnes en/noen som allerede er plombert, så du kan jo aventere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

Hvis du tenker på å kjøpe en ekte AG3, ikke gjør det. AG3 er søppel å skyte, alt for framtung pluss at det er et laaangt våpen. AG3en er fet, men det stopper der.

 

Kjøp deg heller en Bushmaster ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...