Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Takk for tipset. Har fikset visningstelleren nå. Eldre bilder vil oppdatere seg litt etter hvert


 

Skal se om vi kan roe ned det litt :)


Skjer det noe med dette?

 

Jeg har utelatt bilder fra aktiviteter, for eksempel sommerkonkurransen til Amobil. Dette har redusert mengden betraktelig.

 

Synes du fremdeles det er for mye?

Lenke til kommentar

Jeg har utelatt bilder fra aktiviteter, for eksempel sommerkonkurransen til Amobil. Dette har redusert mengden betraktelig.

 

Synes du fremdeles det er for mye?

Er bedre ja, men jeg synes det var bedre da det ikke var noen der jeg da...

Brukerene av bildekritikken går vel rett til bildekritikksiden uansett?

 

 

Lenke til kommentar

 

Jeg har utelatt bilder fra aktiviteter, for eksempel sommerkonkurransen til Amobil. Dette har redusert mengden betraktelig.

 

Synes du fremdeles det er for mye?

Er bedre ja, men jeg synes det var bedre da det ikke var noen der jeg da...

Brukerene av bildekritikken går vel rett til bildekritikksiden uansett?

 

 

 

Et godt poeng, at de som følger med i BK går direkte dit. Unødvendig forstyrrende med en feed derfra på hovedsiden for akam.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mht. BK -Instillinger - Utstyr:

 

Ser at objektivet Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm 1:2.8 PRO står med to forskjellige betegnelser, hvorfor det?

Antar at Olympus Zuiko MFT 12-40mm BK er noe som er hentet fra en eller annen butikk. Denne betegnelsen kan med fordel fjernes.

Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm f/2.8 er mer treffende, men det er heller ikke helt korrekt, siden det riktige navnet er Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm 1:2.8 PRO .

 

Dette er nok ikke det eneste tilfellet med upresise navn i utstyrslistene. Antar at årsaken er at data hentes fra Prisguiden?

Lenke til kommentar

 

Mht. BK -Instillinger - Utstyr:

 

Ser at objektivet Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm 1:2.8 PRO står med to forskjellige betegnelser, hvorfor det?

Antar at Olympus Zuiko MFT 12-40mm BK er noe som er hentet fra en eller annen butikk. Denne betegnelsen kan med fordel fjernes.

Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm f/2.8 er mer treffende, men det er heller ikke helt korrekt, siden det riktige navnet er Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm 1:2.8 PRO .

 

Dette er nok ikke det eneste tilfellet med upresise navn i utstyrslistene. Antar at årsaken er at data hentes fra Prisguiden?

 

 

Hei!

 

Her har det nok skjedd en glipp og samme produkt er lagt inn under 2 ulike navn. Vi rydder opp i dette nå. Bruk følgende lenke for dette produktet:

 

https://prisguiden.no/produkt/olympus-m-zuiko-digital-ed-12-40-mm-1-2-8-pro-196321

 

Tusen takk for at du ga beskjed! Hjelper oss å gjøre Prisguide.no enda bedre.

 

Hilsen oss i Prisguide :)

Lenke til kommentar

 

 

Mht. BK -Instillinger - Utstyr:

 

Ser at objektivet Olympus M.Zuiko Digital ED 12-40mm 1:2.8 PRO står med to forskjellige betegnelser, hvorfor det?

Antar at Olympus Zuiko MFT 12-40mm BK er noe som er hentet fra en eller annen butikk. Denne betegnelsen kan med fordel fjernes.

Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm f/2.8 er mer treffende, men det er heller ikke helt korrekt, siden det riktige navnet er Olympus M.ZUIKO Digital ED 12-40 mm 1:2.8 PRO .

 

Dette er nok ikke det eneste tilfellet med upresise navn i utstyrslistene. Antar at årsaken er at data hentes fra Prisguiden?

 

 

Hei!

 

Her har det nok skjedd en glipp og samme produkt er lagt inn under 2 ulike navn. Vi rydder opp i dette nå. Bruk følgende lenke for dette produktet:

 

https://prisguiden.no/produkt/olympus-m-zuiko-digital-ed-12-40-mm-1-2-8-pro-196321

 

Tusen takk for at du ga beskjed! Hjelper oss å gjøre Prisguide.no enda bedre.

 

Hilsen oss i Prisguide :)

 

Flott, dehh! :roll:

 

PS!

Her er forøvrig en annen som savner sitt objektiv i utstyrslisten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525056&do=findComment&comment=21293571

 

edit;

ser nå at den er kommet inn i lista - flott!

Endret av smort1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har utelatt bilder fra aktiviteter, for eksempel sommerkonkurransen til Amobil. Dette har redusert mengden betraktelig.

 

Synes du fremdeles det er for mye?

Er bedre ja, men jeg synes det var bedre da det ikke var noen der jeg da...

Brukerene av bildekritikken går vel rett til bildekritikksiden uansett?

 

 

 

Et godt poeng, at de som følger med i BK går direkte dit. Unødvendig forstyrrende med en feed derfra på hovedsiden for akam.

 

 

Gnåler litt om dette fortsatt jeg, en kjapp opptelling av de 25 siste "dette gjør brukerene nå"-trådene viser 17 stk at diverse folk har lagt ut bilder.

 

Bare jeg som synes at det er i overkant mye?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som synes at det er i overkant mye?

Nei, helt enig. Synes det er flott at det vises at det legges ut bilder, men synd at andre tråder drukner helt i perioder. Kanskje nye bilder kunne vært presenter på en anne måte, eventuelt alternert mellom å vise bildekritikktråder og andre tråder hvert minutt el.l?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...