Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å feste sleevingen ved PSU-en stripser du hver enkelt ledning, slik at de sitter, også tar du på et stort stykke krympeplast rundt hele bunten for å gjøre det pent.

 

sist jeg sjekket så var krympeplast slik man bønder bruker på rundballer og slikt, krympestrømper mener du vel??? :tease:laugh.gif

Lenke til kommentar

For å feste sleevingen ved PSU-en stripser du hver enkelt ledning, slik at de sitter, også tar du på et stort stykke krympeplast rundt hele bunten for å gjøre det pent.

Så det holder ikke med å la sleevingen på vær enkelt ledning gå litt inn i psu og bare stripse de fast på innsiden av psu? Eller må jeg fram og feste krympestrømper på vær eneste ledning inni der også, for å feste sleevingen i den enden?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sleeve er utvilsomt bedre for å bunte flere ledninger sammen. Dem er lett å åpne i ettertid, mens en krymp må skjæres. Dessuten har ledningstammen en tendens til å bli noe stivere, selv om man bruker myk krymp. Det som er best i min mening er å bruke sleeve på mesteparten av lengden, også bruker du krymp der du avslutter sleeven. Da slipper du strips, som helt ærlig ser litt shabby ut.

Da har man også en mulighet til å åpne ledningstammen uten alt for mye skjæring også.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Lenge siden det har vært aktivitet her nå :ohmy:

 

Noen som vet hvor jeg kan få/kjøpe aluminiumsplater? trenger i størrelsen 3mm og 8mm til et casebuilding prosjekt som jeg starter opp snart :dremel:

Jeg lurer på akkurat det samme! Helst på nett!

 

Jeg vet at Biltema har stålplater i tykkelse fra 0,7 mm til 1,2 mm. Men disse så fæle ut! Det er ikke noe som kan brukes til estetiske ting, fordi disse var det flekker og greier på! Ble veldig skuffet når jeg oppdaget dette! :(

Lenke til kommentar

Lenge siden det har vært aktivitet her nå :ohmy:

 

Noen som vet hvor jeg kan få/kjøpe aluminiumsplater? trenger i størrelsen 3mm og 8mm til et casebuilding prosjekt som jeg starter opp snart :dremel:

Jeg lurer på akkurat det samme! Helst på nett!

 

Jeg vet at Biltema har stålplater i tykkelse fra 0,7 mm til 1,2 mm. Men disse så fæle ut! Det er ikke noe som kan brukes til estetiske ting, fordi disse var det flekker og greier på! Ble veldig skuffet når jeg oppdaget dette! :(

 

Har egentlig funnet svaret mitt selv :) Blikkenslager! De skaffer aluplater, skal høre litt rundt på hvem som gir best pris her jeg bor nå :) Ellers kan mek verkseder skaffe alu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...