Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Hm, lurer på om jeg skal få kuttet litt i sidepanelet på kabinettet mitt :hmm: Hva tror dere hadde sett best ut, plexi eller grill?

 

Legg ut et bilde eller to av kabinettet ditt så er det lettere å se hva som blir best. Grill er jo bra hvis du skal ha et litt røft utseende. Plexi ser (for det meste) litt mere stilrent ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vi se noen bilder?

 

Er vel ikke så mye å vise akkurat nå men kan vel laste opp et par bilder.

 

 

Edit: Sorry, har litt problemer med å få bildene over på pcen for øyeblikket.

 

får gi dere litt detaljer om prosjektet da. Bruker en Arduino Duemilanove for å styre alt. Bruker en Parallax RFID leser for å lese av rfid brikker, og en helt vanlig servo til å låse/låse opp døra.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Siden vi nå har 539 (om jeg regnet riktig) forskjellige arbeidslogger her på forumet tenkte jeg det kunne vært interessant om dere poster link til spesielle arbeidslogger som dere synes er verdt å se.

 

Selv har jeg sett igjennom alle trådene tidligere, men litt repetisjon har vi bare godt av.

 

Post gjerne flere linker, men ikke overdriv, og ikke post link til ditt eget prosjekt bare for å reklamere. Ikke link til prosjekter som andre allerede har linket til.

 

Jeg kan vel starte...

 

- Mr.Anki: Bygging av ATX-kabinett!

- grevaeg: 6th Gen.

- Alu-Tech: The Beast of Aluaqua

- HansiFansi: Prosjekt FT01

- KongKake: Black 'n' White

 

Nå håper jeg vi kan få litt mer aktivitet her ;)

Endret av Meh.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, helt klart, GreenRay! thumbup.gif

 

Har litt probelmer med å avisolere de små ledningene inni usbkabler, er det noe jeg gjør feil eller må man ha noe avisoleringsverktøy for å gjøre det ? Tenkte jeg skulle begynne å lage til usb ledningene som skal i fronten av NES'en.

 

Jeg vet ikke hvordan ledningene er, men med de fleste tynne ledninger funker det å bruke tennene, eller bruke en avbiter veldig forsiktig.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...