Gå til innhold

Den modifiserte kaféen


Anbefalte innlegg

Har noen har erfaring med oppkobling av ekstern utløserknapp på slot-in DVD-brennere?

 

Jeg monterte jo en ekstern utløserknapp på HTPC-en, men da brukte jeg en normal 5,25 tommers CD7DVD(?)-spiller så jeg er litt usikker på hvordan det vil være å gjøre dette på en så liten og kompakt spiller, sammenlignet med "de normale" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens jeg lette fant jeg blant annet denne videoen.

 

 

Den har ingen ting med slot in DVD-brennere å gjøre, men også de andre videoene hans kan jo være til inspirasjon uansett :)

 

Jeg har forresten oppdatert førstepost med et par nye nettbutikker og forum som det kan være verdt å ta en titt på thumbup.gif

 

Kom gjerne med flere forslag!

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

ja si det :) men da skal jeg bare finne ut noen små ting til så kommer det snart en ny worklogg :) stay tuned !

 

Nice! inv_biggrin.gif

 

Jeg har planer om å starte et nytt prosjekt en gang mot slutten av 2010.

 

Alt jeg vil røpe er at det kommer til å bli mye fetere enn alle de tre andre prosjektene mine tilsammen.

 

:)

 

Det høres dyrt ut!rolleyes.gif

 

Det er jo ikke noe fett og lage noe som er dårligere enn det forrige prosjektet da. Men at det blir tre ganger fetere enn de tre andre prosjektene dine til sammen er jeg litt skeptisk til. :ph34r:

 

Når jeg blir ferdig med INVERTED vurderer jeg å skaffe et eller annet billig kabinett til under 500 kroner og heller gjøre noe enkelt, eller ekstremt med det. Dvs. bare modde et kabinett for å ha det litt gøy, og ikke bry meg om å skaffe hardware e.l. (Med mindre jeg bruker "restene" fra PC-en jeg har nå ;))

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Ny avatar ser jeg Meh, very nice.

 

Ja, jeg kjedet meg litt. Eneste grunnen til at jeg har akkurat den er at jeg liker gode hodetelefoner :)

 

Det var derfor jeg tenkte på å ha hodetelefoner som tema på INVERTED, men det var visst ikke så mange andre som likte den idéen :p

 

Så om noen har er godt alternativ til tema på eventuell lakking eller gravering som kan gjøre kabinettets design litt mer spennende, er det bare å rope ut! thumbup.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...