Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er kanskje ikke det... jeg vet ikke, men det kan jo virke slik i og med at 7 faktisk ikke har kommet ut i beta engang?

Vet... Det er mange som ikke råder til og laste det ned, så det tyder på at det er ulovelig. Hvis ikke hadde de nok lagt det ut på nettet selv. Men noen som vet om build 6933.winmain.081020-1842

Lenke til kommentar
Er det en stor forandring? Har man bilder av det?

 

Slapp av litt da mann :D

 

Sjekk med google litt, han er smart som f.. om man spør de rette spørsmåla :p

 

Personlig liker jeg ikkje skins i xp, vista eller win 7. Bruker performance mode, slik at alt ser mest mulig simpelt ut og bruker minst mulig cpu kraft.

Lenke til kommentar

Bra du tar initiativet til å lage en slik tråd Programvare. Håper du oppdaterer den jevnlig med informasjon.

 

Jeg gidder ikke å installere Windows 7 ennå. Venter på Beta 1/2. Uansett, hvorfor har ikke jeg blitt invitert til å teste Windows 7 når jeg fortsatt er aktiv Windows Vista (SP2) tester?

Lenke til kommentar
I neste build (6933) skal det nye win7 skinet aktiveres.

 

Fint om du linker til hvor du fant dette.

 

edit: Dette er allerede gjort i 7.

 

Det har kommet en build med det nye skinnet. Den ble lansert på PDc for noen uker eller dager siden.

 

Den har ikke lekka hvert fall.

 

Og ja, jeg kommer til å holde godt øye med denne tråden og oppdatere den jevnlig!

Lenke til kommentar
Bra du tar initiativet til å lage en slik tråd Programvare. Håper du oppdaterer den jevnlig med informasjon.

 

Jeg gidder ikke å installere Windows 7 ennå. Venter på Beta 1/2. Uansett, hvorfor har ikke jeg blitt invitert til å teste Windows 7 når jeg fortsatt er aktiv Windows Vista (SP2) tester?

 

Tester du SP2 32bit eller 64bit?

Lenke til kommentar
I neste build (6933) skal det nye win7 skinet aktiveres.

 

Fint om du linker til hvor du fant dette.

 

edit: Dette er allerede gjort i 7.

 

Det har kommet en build med det nye skinnet. Den ble lansert på PDc for noen uker eller dager siden.

 

Den har ikke lekka hvert fall.

 

Og ja, jeg kommer til å holde godt øye med denne tråden og oppdatere den jevnlig!

Sorry, det er ikke det i pdc builden, men fra build 6801 kan du sette den på og i senrer er den standard. Vet ikke om de har lekki ut, men pdc buideln har det.

Endret av Rockie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...