Gå til innhold

Europeisk PS3-lansering spikret (PS3)


Anbefalte innlegg

Herregud skal si det begynner å klø i lommeboka! Men jeg tror jeg må holde meg i skinnet, og vente en stund :cry: skal si at jeg alltid har vært på sony sin side i konsoll markedet. Men har hatt planer om å kjøpe xbox 360 pga. battlestation: midway og fable 2 (når det kommer ut en gang). Det er også mer økonomi vennlig for en student :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skal holde meg unna.. Har både Xbox360, Wii, og en PC .. tror rett og slett det blir altfor mye for meg.. Dessuten var det en smådyr konsoll!

7795032[/snapback]

 

Hehe du kan jo velge å vrake ser det ut som :p Sitter selv her med en pc fra tidlig steinalder (athlon XP 2000, 512 ram, geforce 4200 osv... bare møkk) så jeg kommer til å kjøpe meg xbox 360 og så ps3!!

Endret av serf
Lenke til kommentar
Ja da skal du jammen i meg vente lenge!  :whistle: Det skjer nok ikke med det første nei...

7794643[/snapback]

 

Nei vet det, tror PS3 blir liggende over den prisen og kommer ikke ned på 2500 for sent i 2008, om de er heldige.

 

Men får se, GT5 har jeg meget lyst på, men må vel først fullføre GT4 som ligger og samler kraftig støv etter at et lite gull tok inntoget på konsollhylla, samt at PC appelerer mer til meg for tiden enn PS3.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har lest pressemeldinga feil, eller har alle nettsteder misforstått et litt vesentlig poeng? Sony sier at en million maskiner skal være tilgjengelig i lanseringsperioden, og at 30 spill vil bli lansert i lanseringsperioden. Ikke at 30 spill skal være tilgjengelig på lanseringsdatoen. Det er en grundig forskjell, Microsoft gjorde akkurat det samme, skrøt av at Oblivion og mange andre spill skulle være klare i lanseringsvinduet, som de så fint kalte det. Oblivion kom fem måneder etter lanseringen av 360, noe Microsoft mente var godt innen lanseringsvinduet.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har lest pressemeldinga feil, eller har alle nettsteder misforstått et litt vesentlig poeng? Sony sier at en million maskiner skal være tilgjengelig i lanseringsperioden, og at 30 spill vil bli lansert i lanseringsperioden. Ikke at 30 spill skal være tilgjengelig på lanseringsdatoen.

Du har rett i at det ikke er snakk om 1 million maskiner på dag 1, og det nevner vi også i artikkelen vår. Men jeg er ikke enig med deg i at medier har tolket Sony feil i listen over lanseringsspill. Fra pressemeldingen:

 

"SCEE also announced a stellar launch line-up of over 30 game titles for PS3"

 

"An exceptional range of titles in every genre will also be available at launch from the world’s leading third party publishers"

 

"To be able to launch with over 30 titles across every genre shows that this is our strongest launch line-up in the history of PlayStation"

 

Er vel ikke så mange måter å tolke disse sitatene på?

 

Finner ingen link til pressemelding i artikkelen

La inn link nå.

Lenke til kommentar

Jeg måtte sjekke hvor masse penger jeg hadde jeg nå.. :p er veeeldig blanede følelser jeg har hvorvidt den skal i hus nå, eller vente til FFXIII.. :p Klarer ikke bli enig med lommeboka om den skal på kraftig slanking eller ikke.. :s

 

Edit: Jei! Hadde mye mer penger enn jeg trodde jeg hadde.. :D Daa blir det kanskje en elkjøp tur 23 likevell da! :D

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar
Ganske uenig der.

Splinter cell og cod 3 har vært til andre konsoller ganske lenge nå

Hvor lenge de har vært ute gjør ikke disse noe mindre dårlig. ;)

Av alle spillene som blir lansert med PS3, så trekker disse to spillene de lengste trådene - etter min mening.

7794654[/snapback]

 

Nei, personlig er jeg lite glad i trikset med "ekslusive spill" som bare er ekslusive for å øke salget til en konsoll, det kommer ikke forbrukerene tilgode. (samtidig må jeg innrømme at jeg ikek er så glad i spill som har blitt "makkverkifisert" fordi det må passe til konsoll i tillegg til PC også, deus ex 2 er et eksempel).

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg synest at prisen var for høy, men det er vel ikke annet å vente. Så jeg kjøper nok ikke en sånn på bursdagen min. :)

7799376[/snapback]

 

Vis du tenker over det, så er egentlig ikke prisen så megahøy vis du samenligner hva en PC til samme prisen inneholder (Ivertfall ikke en Cell prosessor!) :p

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Mye penger?? Du får et par bukser, en hettegenser, noen sokker og et par truser for den prisen... Ps3 er ikke dyr sett i lys av hva som faktisk er "blitt" ps3. Og til dere som skal vente til den koster ingenting, da er jo sikkert ps4, wiss og box 720 rett rundt hjørnet...:D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...