Gå til innhold

Anmeldelse: Naruto: The Broken Bond (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Strindmo...

Hvor mange Naruto-spill skal vi få høre om?

Liker anmeldelsene dine, Øystein, det er som oftest

dine anmeldelser jeg koser meg med, mens jeg tenker

på om jeg skal ha spillet eller ikke. Dette er en beskjed

til folkene i Gamer; kan dere ikke gi oss noen anmeldelser

om kommende stor-titler? Jeg snakker om Uncharted 2, Killzone 2,

Assassin's Creed 2 eller Mafia 2 osv... Jeg vet ikke med alle andre, men jeg begynner å lengte etter en anmeldelse jeg kan glede meg over. :hm:

Lenke til kommentar

Strindmo: Du har tydeligvis ikke spilt spillene, og du er tydeligvis ikke fan av Naruto. Jeg har spilt noen av spillene, og synes de er underholdene. 8/10 er ikke "skryting opp i skyene". Hva om spillene rett og slett er gode, og anmelderne liker dem? Serier som Zelda og Mario spyr ut titler stadig vekk, og får gode karakterer. Kan ikke se at noen klager på det?

 

BurtonGuy: Hvordan kan noen anmelde spill de ikke har spilt, eller spill de knapt har hørt noe om, som alle titlene du nevnte er (med et lite unntak av Killzone 2). Og hvordan kan Gamer velge å anmelde stortitler hvis de ikke har kommet enda?

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Hvor mange av disse narutospillene skal dere anmelde og skryte opp i skyene? Jeez

Vi har anmeldt totalt tre Naruto-spill i hele 2008, som vi har gitt karakterene 8/10, 7/10 og 2/10. Du syns det blir for mye?

 

Du ser ikke muligheten for at det blant våre 80 000 ukentlige lesere finnes folk som er interessert i andre ting enn deg selv :-)

 

Dette er en beskjed til folkene i Gamer; kan dere ikke gi oss noen anmeldelser om kommende stor-titler? Jeg snakker om Uncharted 2, Killzone 2, Assassin's Creed 2 eller Mafia 2 osv :hm:

Vi kan ikke anmelde spill som ikke er ferdigutviklet enda.

Lenke til kommentar
Hvor mange av disse narutospillene skal dere anmelde og skryte opp i skyene? Jeez

Vi har anmeldt totalt tre Naruto-spill i hele 2008, som vi har gitt karakterene 8/10, 7/10 og 2/10. Du syns det blir for mye?

 

Du ser ikke muligheten for at det blant våre 80 000 ukentlige lesere finnes folk som er interessert i andre ting enn deg selv :-)

 

Dette er en beskjed til folkene i Gamer; kan dere ikke gi oss noen anmeldelser om kommende stor-titler? Jeg snakker om Uncharted 2, Killzone 2, Assassin's Creed 2 eller Mafia 2 osv :hm:

Vi kan ikke anmelde spill som ikke er ferdigutviklet enda.

 

Ja, det er for mye, når en franchise spyr ut spill i en ratio på 3 per år er det for mye. Untaket er de virkelig store (nintendo klare jo det).

 

Til og med Call of duty klarte ikke presse ut mer enn 2 spill i år og det er vel noe av det største som har blitt gitt ut i år, samtidig med to utviklere.

 

Jeg mener det er for mye energi gitt bort på "Underdogs" av en anime franchise altså spill basert på en tv-serie. Hvor snever målgruppe kan man få? Kan dere ikke også da anmelde spill som ditta "dangorous catch" eller hva svarte det het? ALtså hvorfor dedikere så mye energi på en serie og lite på andre. Jada, rariteter som "Kran-sim 09" blir nevnt osv. men det blir ikke lagt opp en anmeldelse som for hvert eneste simulator spill ( i motsetnig til disse anime (kle seg ut på convention)-spillene. (jada, den kommentaren var unødvendig, men jeg kunne ikke dy meg.

Lenke til kommentar

Vil gjerne benytte anledningen til å... be om unnskyldning til dere i forumet - selvom jeg kanskje ikke er så keen på spill som dette, burde jeg ikke komme med preik om kommende spill :p Må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente, så får jeg bare nyte spillene som er ute nå. Ps. kanskje jeg gir Naruto en sjanse - for som Gamer så flott sier det, "spill er kultur"!

 

BurtonGuy

Lenke til kommentar
Ja, det er for mye, når en franchise spyr ut spill i en ratio på 3 per år er det for mye. Untaket er de virkelig store (nintendo klare jo det).

 

Til og med Call of duty klarte ikke presse ut mer enn 2 spill i år og det er vel noe av det største som har blitt gitt ut i år, samtidig med to utviklere.

 

Jeg mener det er for mye energi gitt bort på "Underdogs" av en anime franchise altså spill basert på en tv-serie. Hvor snever målgruppe kan man få? Kan dere ikke også da anmelde spill som ditta "dangorous catch" eller hva svarte det het? ALtså hvorfor dedikere så mye energi på en serie og lite på andre. Jada, rariteter som "Kran-sim 09" blir nevnt osv. men det blir ikke lagt opp en anmeldelse som for hvert eneste simulator spill ( i motsetnig til disse anime (kle seg ut på convention)-spillene. (jada, den kommentaren var unødvendig, men jeg kunne ikke dy meg.

For det første er det 3 spill fordelt på 3 forsjellige utgivere. For det andre, så er Naruto en av verdens mest populære tv-serier. Da sier det seg selv at det er stor interesse rundt spillene.

Lenke til kommentar

@momyboy: Det er nok fordi du har spillt deg litt lei på hele greia. Hvis du hadde begynt på toeren hadde du nok syns det var bedre enn du gjorde nå. F.eks. Gears of War 2 er jo glatt bedre enn enener, men fordi jeg runnet eneren 4 ganger syns jeg ikke det var like spennende å spille Gears 2.

Lenke til kommentar
For det andre, så er Naruto en av verdens mest populære tv-serier. Da sier det seg selv at det er stor interesse rundt spillene.

Ok hvis du sier det så. Det er en stor serie blandt disse animefolka, men ikke så stor at noen norsk kanaler ser seg råd til aire noen. Så stor er den at den blir oversett av alle de store TV-kanalene. Kanskje på dine nerdeforumz og sosiale krets (ser du veiver med en anime avatar) er Naruto stort, men ikke blant den generelle befolkning.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...