Gå til innhold

Sniktitt: Halo: Combat Evolved Anniversary (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg anbefaler å lese denne i tillegg lese komentarene så skjønner du litt mer :D

 

http://www.gamasutra.com/view/feature/6365/a_decade_on_halo_charts_its_course.php

Fortsatt ikke noe som faktisk tilsier at Halo har hatt en stor påvirkning på FPS sjangeren UTENOM til konsoll hvilket i mine øyne er veldig langt i fra å påvirke hele sjangeren i sin helhet.

At Halo har åpnet dører for den videre utviklingen av FPS-spill til konsoll er det liten tvil om siden det var det første spillet som var noenlunde brukbart i sjangeren på konsoller.

Men, dette er ikke det samme som at spillet har hatt en reell påvirkning på sjangeren. Noen spor ellers har det kanskje satt men jeg vet ihvertfall ikke hva det skulle være og linker og annet som hittil har blitt presentert har så langt ikke bekreftet noen påstand om at Halo har påvirket FPS-sjangeren utover konsollene.

 

Legg merke til at jeg ikke påstår at halo er et dårlig spill i tilfelle noen tror det. Det er dog en forskjell på å gi ut et bra spill og et spill som definerer den videre utviklingen av en sjanger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Utviklingen går ikke så fort som det vanligvis virker når man får en sånn direkte sammeligningen.. litt skuffende at 10 år senere klarer vi fortsatt ikke lage ordentlige buer.

 

Then again.. selv de "nye" konsollene er jo jævelig gamle nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...