Gå til innhold

Skaffe bærbar med amerikansk tastaturlayout


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med å kjøpe bærbar datamaskin med amerikansk tastaturlayout, ANSI, i Norge?

 

Jeg er veldig fristet til å kjøpe Microsoft Surface Laptop som er på salg hos Elkjøp nå, men jeg har stått over i flere salgsperioder fordi jeg synes det ville vært synd å kjøpe en bærbar med et layout jeg egentlig ikke liker.

 

(Jeg bruker data hovedsakelig til å kode, og skriver svært lite norsk)

 

Her er mulighetene ser for meg

 

  • Kontakte kundesupport i butikk for å høre om de kan skaffe en. Jeg tviler egentlig på at en butikk er villig til det, og jeg får nok ikke salgspris på noe sånt, men det kan jeg leve med.
  • Spørre kundesupport i Microsoft sin nettbutikk. De kan være mer villige enn en vanlig butikk.
  • Kjøpe maskinen fra utlandet og betale moms. Da vil jeg ha en del dårligere forbrukerrettigheter og måtte bytte ut ladekabel.

Jeg har også vurdert å kjøpe Microsoft Surface Pro, fordi da kan jeg anskaffe amerikansk tastatur separat, men har stått over da jeg egentlig foretrekker en Microsoft Surface Laptop.

 

Det finnes en 10 år gammel tråd om det samme, men jeg tenkte de kunne være greit å sjekke på nytt

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024759

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...