Gå til innhold

En ny kjæreste!


Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du avtalt med henne om å ha sex med henne om 2 uker? WTF? Kor romantisk er det da? Nei nei gutt...dette må bli slutt.

Jeg har kjent henne i hmm.... 6-7 år. Vi går i samme døveskole, derfor.

 

Jeg tuller vi skal ha sex INNEN 2 uker...jeg vet ikke når vi vil. :laugh:

Endret av Qwseyvnd
Lenke til kommentar
Vi skal ha sex innen 2 uker  :blush:  :love:  :love:

Innen 2 uker? Pokker også da, den gang jeg var ung så brukte vi 6 mnd. bare for å få kjenne på den ene puppen hennes jo...

 

Lykke til da... :thumbup:

 

 

des,OUT!

Tja tidene forandrer seg, vi ga dem 24 timer ellers var det ut på nytt søk :laugh::laugh:

Enig med Snekker`n. I min ungdom kastet man ikke bort tiden på "uvillige" damer. Møter man de på byen, forsikrer man seg om at de har samme forestillinger om hva som skjer når de blir med hjem, hvis ikke leter man videre :laugh:

 

Er kanskje ikke samme måten det fungerer på når man er 16år da........LOL

Lenke til kommentar

Innen 2 uker? Sånt burde ikke planlegges i detalj, da er jo noe av moroa borte. Bare mener at hvis du har kjent henne i 6-7 år burde dere ikke hoppe i høyet "innen 2 uker" bare for å ha gjort det.. Dere bør lære hverandre å kjenne (i et forhold) først og så kommer det naturlig.

 

edit: skrivefeil

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar
HVA BETYR STØT?

støt n1 el. II støyt m1 (av *støte, *støyte, jf I *støyt)

 

1. det å *støte (1) kules- / dunk, slag få et støt i hodet / lastebilene tørnet sammen med et voldsomt støt / gi støtet til være en impuls, foranledning til / være i støtet være i slag

 

2. plutselig følelse av glede, redsel o l, stikk kjenne et støt av glede / det gikk et støt gjennom meg / kortvarig elektrisk strøm få et støt på flere hundre volt

 

3. kast, tak storms-

 

4. skarp lyd trompets- / skipet gav et støt i fløyta / språkv: lyd som blir laget ved

at stemmebåndene lukker for luftstrømmen, karakteristisk i dansk

 

5. rykk, tak brystet hevet seg i korte støt

 

6. øvelse i vektløfting greie 150 kg i s-, jf rykk .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...