Gå til innhold

Problemer med en MSI GT62VR 6RE


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste hatt et utrolig irriterende problem med nevnte laptop. Etter litt spilling så fryser spillet plutselig, for så at skjermen ser utrolig glitchy ut og at den så restarter seg selv. Dette har skjedd flere ganger på tross at jeg har oppdatert BIOS, oppdatert skjermkort-drivere og gjort at GPUen ikke overstiger en viss MHz i Afterburner. Snakker vi her om en defekt GPU? Og har dere vært borte i en lignende issue?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har i det siste hatt et utrolig irriterende problem med nevnte laptop. Etter litt spilling så fryser spillet plutselig, for så at skjermen ser utrolig glitchy ut og at den så restarter seg selv. Dette har skjedd flere ganger på tross at jeg har oppdatert BIOS, oppdatert skjermkort-drivere og gjort at GPUen ikke overstiger en viss MHz i Afterburner. Snakker vi her om en defekt GPU? Og har dere vært borte i en lignende issue?

 

De gangene jeg har hatt problemer på en laptopp at spille fryser så har det vært problemer med CPU, enten at den faktisk ikke klarer mer eller at det blir for varmt. Men siden skjermen blir rar så skulle man tro at det var GPU.. Kan det hende GPU har blitt form varm ? kan ikke all verden om laptop for og være ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...