Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg meg gjerne til som venn Nipton, så kan vi prøve å ta noen matcher sammen. Jeg er level 8 nå.

 

Jeg har lært at i dette spillet må man rett og slett bare ignorere folk. Jeg har aldri sett så mange idioter samlet på en plass før. Det er sjokkerende mye dritt slenging, og ofte uten grunn. Vi hadde en runde i går, der det andre lage kalte samtlige spillere på vårt lag noob, retarded, idiot osv i 30 min. De hadde den greia vår ned til halvt liv, før vi knuste dem. Og gud det føltes godt å bare "So, who of us were noobs again?".

 

Som sagt, legg meg gjerne til. Heter "Neppee"

Lenke til kommentar

Ryze har jo kortere cooldown sin Q enn Lulu har på sine spells, så hvorfor ikke bare harasse med Q'en din og backe? Til slutt blir Lulu low og må porte tilbake, farm mer og repeat?

 

Spilte Ryze mot Lulu når hu kom ut, og hadde ikke noe problemer da.. Men dette var på lvl 25'ish ;)

Forsåvidt sant det, men de første levelene hitter Ryze Q for lite til at det hadde noen som helst effekt egentlig. Etter at jeg hadde fått noen leveler var hun blitt kraftig fed av sidelanes + first blood mid av at jeg underestimated som faen.

Lenke til kommentar

Er det noen som føler at fizz er for sterk? har i det siste spilt han mid og w(seastone riden) hitter latterlig mye. spilte mot en gragas og fikk han fra fullt hp til halvt med 2 auto atacks og i lvl 2 instagibbet jeg han med qw combo. etter det var drepte jeg han hver gang jeg kom til lane. har ikke møtt en mid jeg ikke får first blood på bortsett fra teemo og vlad.

 

helt latterlig op mid synes jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:)

 

Greetings Zarachas,

Great news! A player you reported for bad behavior in a game of League of Legends was disciplined by your peers in the Tribunal. While we won't get into specifics, we did want to let you know that by using the report system and the Tribunal, you helped make the League of Legends community a better place to play.

 

fint det funker :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja,det funker kjempefint, gikk igjennom en 100 stk. ("reporta" ikke alle, men en god del), fikk en mail om at "a player you reported" :nei2:

Enten er e-posten feil, eller så funker det ekstremt dårlig.

 

Enn så lenge har jeg gjort innsats og jeg kan opprettholde whiningen på communityet en god stund til med god samvittighet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...