Gå til innhold

Gratis Titanfall-sidesprang skal etter sigende lanseres på mandag


Anbefalte innlegg

 

Ja, det er en en helt godkjent teori at de gir ut dette laget på ferdige assests fra TF2 Og dette er noe de har snekra samme "over helga"

Man kan jo håpe det er tilfellet.

 

de har jobbet på dette lenge, en teori er fordi titanfall 3 ble pusha lenger unna pga grafikkene var utdaterte, så de laget dette spillet for at folk skal kunne ha noe i mens, evt. bygge hype

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En AAA utvikler hopper på en fad og gir ut et Free to play spill med loot bokser.

Hva er det som ikke lukter desperasjon av det?

De jobber for EA og dette er sikkert deres siste forsøk på å lage en stor suksess ellers kommer EA bøddelen og kapper av de hode.

 

Har ikke noe med hat å gjøre, syns første Ttitan Fall var helt ok.

 

Kan godt hende spillet blir ok, det er like store sjanser for at et titan fall BR blir bra som et COD BR eller Battlefield BR blir bra.

 

Men det lukter desperasjon like vel.

Det er et gratis spill med loot-boxes ja, kosmetiske. Som F.eks overwatch.

 

At de hopper på en fad er ikke rart, at de gjør det gratis er gledelig. Nok et spill man kan teste (og kaste igjen sikkert) uten noe problem. Av alle tingene EA har stått for virker dette faktisk lovende.

 

Jeg bare forstår ikke hvor dette er en desperat handling, og du har fortsatt til gode å argumentere det den veien. BR er en spillmodus kompis, og den er veldig populær. Det som overrasker meg er at dette har tatt tilsynelatende lang tid.

Lenke til kommentar

Da jeg skulle begynne med min daglige lesing av twitter ser jeg at godeste Vince har retweeta mange streamer som snakker om Titanfall Battlegrounds, så det ser ut til å stemme. Ganske interessant da jeg trodde dem hadde nok å gjøre med det Star Wars spillet de utvikler.

 

EDIT: dem skal stream fra her https://www.twitch.tv/playapex ca. kl. 17:00 vår tid.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg offisielt gir opp "gamere".

 

Det mases etter nye IP's, når det faktisk kommer noe nytt som på toppen av det er like gode om ikke bedre enn konkurrentene så velger folk å kjøpe konkurrentenes spill uansett.

 

Titanfall 1 var helt ok, Titanfall 2 er et tvers gjennom godt skytespill som EA egentlig ikke hadde noen interesse av å fronte i det hele tatt, dette kan kanskje få folk til å se mot Titanfall 2 så det spillet får nytt liv.

 

At Battle Royale er en fad tviler jeg sterkt for, alle sjangre har på et tidspunkt blitt sett på som en fad.

Lenke til kommentar

Noen som har fulgt med på stream? er det vist noe gameplay? ser det artig ut?

 

Bare vært små klipp av diverse ting: https://old.reddit.com/r/titanfall/comments/an3bvo/all_the_clips_from_the_twitch_livestream_updated/

Ellers er full reveal rett rundt hjørnet: www.twitch.tv/playapex kl2100

 

Edit: Og spillet finnes allerede på Origin ser jeg.

Edit2: https://www.ea.com/games/apex-legends

Endret av Nitrius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er'e noen her inne som ønsker å endre uttalelsene sine? Studioet døde åpenbart ikke. Ei heller er det vanskelig å se at folk fikk med seg denne tittelen som ble lansert "i all hemmelighet", med over en million unike spillere innen de første åtte timene. Det skal sies at Respawn kjørte en lanseringsstream på Twitch, som igjen ble speilet av IGN på YouTube. I tillegg var større streamere sponset, slik at flere hundre tusen så gameplay på Twitch og ble nysgjerrige. Det er ikke rart at det ble en suksess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...