Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blir utnyttet, men burde jeg gi "slipp" på alt?


Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år gammel,

 

Long story short om økonomien, Droppet ut av skolen..Fikk en lagerjobb.. jobbet meg oppover i den og har tjent ufattelig godt med den jobben + salg og kjøp av eiendom

 

Jeg har egentlig jobbet 12-13 timer hver dag siden den tid og tjent meg en god formue i en alder av 25.

 

Jeg kjøpte meg en leilighet på tjuvholmen med utsikt over fjorden og begynte i ny stilling for noen mnd siden. Nå jobber jeg for det meste hjemmefra og drar på noen reiser i året.

Så jeg gikk fra 12 timer arbeidsdag til 3/4 timer arbeidsdag..

 

Jeg begynte å føle på ensomheten og tok kontakt med "gamle" venner. Fleste var overraskende positive til å møtes for en runde på byen og det gjorde vi 2-3 helger.. Vors var hos meg pga min bostand, men det gjorde meg lite. Det var koselig å kunne ha noen rundt seg der også selv om det følger med mye rot.

 

Uansett så sier det vell seg selv at jeg ikke har hatt mye kontakt med jenter iløpet av disse årene. Da det rett å slett ikke var tid til det. Var ikke jomfru eller totalt avsides.. Men det var relativt sjeldent jeg møtte noen flere ganger.

 

Så slik det er nå. Så har en av mine gamle venner tatt med seg sin kompis når vi har vært ute ( vi er ute hver helg og mer til ) Han er en veldig frempå kar og er likenes.. Ikke slem eller noe slikt, men han vet å utnytte enhver situasjon som kan tilsi at han skal få seg et ligg.

 

Jeg og han har blitt en liten "duo" der jeg blir til den "ydmyke rike karen" mens han blir "bi-studenten" som er overfladisk glad i "kompisen" sin. (Aka meg )

 

Han overøser meg med komplimenter ovenfor jenter vi syntes er søte og vi ønsker kontakt med.  Jeg blir da fyren en av de klassiske " gold digger " jentene vil bli med, mens han får en av jentene som syntes han er så søt fordi han snakker så godt om meg uten at jeg er der.

 

Basicly han skryter meg opp i skyene når jeg ikke er der.

 

Det har hittil endt opp med at jeg har med en jente eller to hjem hver helg.. Og ikke missforstå   jeg absolutt elsker det. Selv om jeg vet det er på veldig overfladiske grunner til at disse blir med.

 

jeg føler jo selv at jeg har "mistet" mye av min tid da jeg kunne ligge rundt med alle verdens damer og "skryte" av det til venner,, og føler litt på at jeg må ta det igjen egentlig..

 

Han får som oftest låne en leilighet hvis den ikke er leid ut og det er også litt her jeg føler jeg blir utnyttet.

 

Damene jeg får med meg er klassiske "bimboer".. De gjør alt jeg ber de om og de sier selv de blir våte av å tenke på at "jeg skal ta de på balkongen utover oslofjorden"  Dette er nemlig en ting "kompisen" min bruker som en pitch når han forteller om hvor "syk" leilighet jeg har..

 

Jeg sier jo ikke noe imot når han forteller om leiligheten siden den er ganske utrolig syntes jeg selv.. men ja

 

Sexen, sjalusien andre får og alt som følger med driver den barnslige delen av meg.. Og som gjør at jeg fortsetter.. Jeg blir jo som en liten "tenåring" når jeg river av klærne deres og presser de mot rekkverket og ber de gå ned på meg mens andre i de andre blokkene fint kan se oss, som den "matcho" karen jeg fremstiller meg som.

Men syntes selv det går litt på bekostning av det å bli utnyttet.  Jeg føler selv av "kompisen" bare gjør som han gjør for at han vet han kan låne en leilighet i byen, samt at det å ha en "rik" kompis visstnok gjør damene enda lettere å få med seg hjem ( skjønner jo forsåvidt det i mange tilfeller ) 

 

Selv tror jeg faktisk at jeg er blitt sex-avhengig.. Jeg gjør utrolig mye ( samtidig lite ) for å få noen å ligge med. Jeg forholder kontakten til de jeg kommer mer overrens med enn bare sex, men møter de nettopp bare for den grunnen..Sex

 

Sender en melding om noen vil se på en film e.l ..Alltid noen som sier ja og slik forholder jeg meg til det å ikke føle meg ensom lenger.  Overfladisk, men det gir meg ihvertfall en liten følelse av nærhet.

 

Usikker på hva jeg vil få ut av innlegget.. Ville bare få det ut egentlig :/



Anonymous poster hash: c72e7...141
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en bekjent som bruker økonomi som kompensasjon for sosiale evner.

Penger drar så absolutt damer og "venner", men tvilsomt at det bidrar til særlig meningsfulle bekjentskaper.

 

De fleste av oss rundt opplever det heller som skrytete og mindre tiltrekkende. De som setter pris på det er antagelig de som setter minst pris på ham.

 

Hadde jeg vært full i gryn ville jeg nok i all hovedsak holdt det for meg selv tror jeg. Jeg har ikke det behovet for dyre ting så jeg tror ikke folk hadde lagt merke til om jeg hadde hatt millioner på konto - med unntak av jeg hadde slutta å dra på jobb :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...