Gå til innhold

«Hat trick» for Gamer.no på Gullstikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lista over nominerte og vinnerne er så forutsigbart at det hele er bortkasta tid for å ikke snakke om utrolig kjedelig. Blir litt som å gå på Rema 1000 å se over dem samme kjedelige mat varene og elendige utvalget gang på gang, når en vet at på andre mat butikker så er det så utrolig mye mer å velge blant...som eksotiske frukter og andre spennende smaker.Gullstikka representerer Rema 1000 folket, skulle ønske det kom en pris utdeling som representerer resten.Og synes Gamer.no har tapt seg veldig og ikke fortjener å være årets spillmedie, håper dem får mer fokus og gjør en bedre jobb i 2012.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv! :)

 

Bortsett fra delen om Gamer.no. Jeg synes ikke det er noe bedre norsk spillmagasin per dags dato.

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

"Årets PC spill: The Elder Scrolls V: Skyrim"

 

Eh... Skyrim var vel desidert VERST på PC av alle plattformene det ble gitt ut på, og er et PC-fiendtlig spill. Med det mener jeg at det er laget for konsoll, og i tillegg lider av "konsollifisering" i nærmest alle aspekter av spillet.

 

Det kunne godt vært årets konsollspill, men å kåre et spill som er SÅ dårlig portet til PC... det er faen ta meg hinsides latterlig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Årets PC spill: The Elder Scrolls V: Skyrim"Eh... Skyrim var vel desidert VERST på PC av alle plattformene det ble gitt ut på, og er et PC-fiendtlig spill. Med det mener jeg at det er laget for konsoll, og i tillegg lider av "konsollifisering" i nærmest alle aspekter av spillet.Det kunne godt vært årets konsollspill, men å kåre et spill som er SÅ dårlig portet til PC... det er faen ta meg hinsides latterlig :)

 

Er helt enig med at Skyrim var alt for konsollifisert, og det var til tider ustabilt til pc. Men sett fra en annen side Har de kommet med Creation Kit, videoguider og tilhørende wiki side. Er vel få spillselskaper som støtter mod comunity så mye som Bethesta.

 

Det er med andre ord to sider av saken, og jeg syns personlig at støtten får modifisering overskygger det at det var mer tilpasset konsoll en pc.

Lenke til kommentar

Artig å se Pc titlene stiller sterkt, som Total war og BF3 (kontrasten til konsoll her er såpass stor at jeg drister meg til å hovedsaklig stemple det som Pc spill).

 

Utover det har jeg et inntrykk at at populæriteten på denne Gullstikka ikke akkurat skyter i været (står mer på statusQou viker det som), i så måte er det trolig ikke så mange som bryr seg ?, føler ikke jeg blir nevnerdig engasjert som gamer selv i alle fall.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Batman: Arkham City fortjener ihvertfall en pris!
Drittspill, rett og slett fordi det er så dårlig optimalisert på PC. Får faen meg ikke kjørt det glatt, selv om jeg ikke skal ha noe problem.

 

Dårlig optimalisert? Jeg synes det tvert i mot er godt optimalisert, kjører det i 3D med fleste settings på max, det er digg!

 

Tragisk at Batman ikke vant en pris...

Lenke til kommentar

Denne utdeling er vel mest en unnskyldning slik at bransjefolk kan ta seg en fest sammen. For de fleste vinnerne er prisen totalt meningsløs og øker neppe verken publisitet eller salgstall.

 

Gullstikka kunne hatt en verdi dersom man fokuserte på spill produsert i Norge, eller slo seg sammen med våre skandinaviske naboer og fokuserte på spille produsert norden. Da ville en pris og få betydning for små utviklere. At EA vinner en pris i Norge er neglisjerbart for EA i det store bildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Batman: Arkham City fortjener ihvertfall en pris!

 

Drittspill, rett og slett fordi det er så dårlig optimalisert på PC. Får faen meg ikke kjørt det glatt, selv om jeg ikke skal ha noe problem.

for min del så er Batman et konsoll spill, men der igjen har det med preferanser.

Endret av Dore123m
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lista over nominerte og vinnerne er så forutsigbart at det hele er bortkasta tid for å ikke snakke om utrolig kjedelig. Blir litt som å gå på Rema 1000 å se over dem samme kjedelige mat varene og elendige utvalget gang på gang, når en vet at på andre mat butikker så er det så utrolig mye mer å velge blant...som eksotiske frukter og andre spennende smaker.Gullstikka representerer Rema 1000 folket, skulle ønske det kom en pris utdeling som representerer resten.Og synes Gamer.no har tapt seg veldig og ikke fortjener å være årets spillmedie, håper dem får mer fokus og gjør en bedre jobb i 2012.

 

Anbefaler denne:

 

http://spillborring.no/artikler/kremen-av-kremen---tonny-albrigtsen/351

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...