Gå til innhold

«Hat trick» for Gamer.no på Gullstikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Synes vel kanskje det var litt drøyt at Skyrim tok årets PC-spill, men men. Gratulerer Gamer.no Fullt fortjent!!

 

Mer drøyt at det tok årets konsoll. Kan PS3-eiere spille endelig det nå eller?

Lenke til kommentar

Lista over nominerte og vinnerne er så forutsigbart at det hele er bortkasta tid for å ikke snakke om utrolig kjedelig. Blir litt som å gå på Rema 1000 å se over dem samme kjedelige mat varene og elendige utvalget gang på gang, når en vet at på andre mat butikker så er det så utrolig mye mer å velge blant...som eksotiske frukter og andre spennende smaker.

 

Gullstikka representerer Rema 1000 folket, skulle ønske det kom en pris utdeling som representerer resten.

 

Og synes Gamer.no har tapt seg veldig og ikke fortjener å være årets spillmedie, håper dem får mer fokus og gjør en bedre jobb i 2012.

Endret av _LarZen_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gratulerer til Gamer.no for tredje år på rad!

 

Kjente at det var en del spill jeg tok meg selv i å undre over i kategoriene en kunne stemme i. Det er mange spill jeg savnet og mange jeg var mer eller mindre uenig i. Bla. burde Arkham City vært med på "årets spill" i Modern Warfare 3 sin plass.

 

Om det er noe jeg savner på Gamer må det være flere tilfeldige artikkelserier, noe alá Gamesradar sine "Top 7 launchiest launch franchises". Kunne også tenkt meg noen tilbakeblikk til eldre spill, enten fra tidligere i denne eller den tidligere konsollgenerasjonen, for å se hvordan de har holdt seg i forhold til dagens spill. Et tilbakeblikk til eksempelvis Psychonauts, med litt enkel fakta, hvordan det gjorde det da det kom ut og hvordan det holder seg i dag. Det samme gjelder Banjo-Kazooie-serien på N64 eller hva som helst i mellom nå og da.

 

Tror denne tiden er mest relevant for brukergruppen som leser Gamer (mulig jeg tar stygt feil her), og jeg vet jeg ville elsket det. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...