Gå til innhold

Logitech Harmony


Anbefalte innlegg

 

Kun 8 enheter! Det har jeg ikke fått med meg, da utgår den løsningen uansett :(

 

Noen som har prøvd varmepumpe styring med Harmony Hub? Leser litt ymse om det rundt om kring.

Har du mer en 8 enheter tilkoblet tven i stua?!  :eek:

 

Har ikke du? :D

 

Scha vi seee....

- TV

- Forsterker

- BluRay-spiller

- Altibox

- HDMI matrise

- SageTV

- Xbox

- PC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kun 8 enheter! Det har jeg ikke fått med meg, da utgår den løsningen uansett :(

 

Noen som har prøvd varmepumpe styring med Harmony Hub? Leser litt ymse om det rundt om kring.

Har du mer en 8 enheter tilkoblet tven i stua?!  :eek:

 

Har ikke du? :D

 

Scha vi seee....

- TV

- Forsterker

- BluRay-spiller

- Altibox

- HDMI matrise

- SageTV

- Xbox

- PC

 

 

Nope! :)

 

Hvilken funksjon har HDMI matrisen hos deg?

Lenke til kommentar

Problemet er at Logitech har tilsynelatende solgt sjela si til Philips Hue, LIFX, og andre slike "mindre smarte" løsninger. Og vi andre får ikke tilgang til hele APIen deres.

 

Logitech har lovt at de skal åpne opp etter hvert, men det skulle skjedd i Q3 eller Q4 i fjor hvis jeg husker riktig. Så den som venter får se...

Lenke til kommentar

Ja tror jeg bestiller en sånn Flicr fra Kjellemann(http://www.kjell.com/no/produkter/datautstyr-periferi/datatilbehor/tastatur/ir-mottaker/flirc-ir-mottaker-p87012), men finnes det en plug-in i HS helst en gratis som leser disse ir signalene eller hvordan har dere løst det?  

Jeg tror ikke det er en plugin til generell lesing av IR signaler fra en vilkårlig mottaker, nei. Det er forskjell på Flicr og USB-UIRT.

Lenke til kommentar

Nei det virket ikke sånn. Du hadde denne USB-UIRT og ser han Blade har laget en plugin, men ser ut som det er kun for å sende IR signaler?

Neida, trykk på linken min her:

Ja, tidligere var iallfall dette en mulighet. Man kunne bruke en USB-UIRT til å motta IR-signaler og trigge eventer med. Jeg gjorde det med HS2, har ikke prøvd i HS3, men det ser ut til at det skal fungere. :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...