Gå til innhold

GTA 5 online


Gjest Slettet-6CexrT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-6CexrT

1. Spillere står stille i contact missions og hjelper ikke til, hva gjør man da?

 

2. Hvis du kicker dem trenger du flere stemmer, og ingen vil stemme, hva gjør man da?

 

3. Hvis du kicker dem får du mindre RP og Cash, hva gjør man da?

 

4. Hvis du dør så må du enten vente til de stikker eller forlate spillet selv og bli bad sport, hva er verst?

 

5. Hvis du kicker dem kommer de til å huske deg og advare andre om deg, hva gjør man da?

 

6. Hva er den høyeste rank man kan komme til uten Glitch og MODS?

 

7. Bør man spille med pro eller noobs, hvor pro du kan lære noe eller at de plager deg med ting du ikke har lært enda, med noobs hvor du kan plage dem, hvor noobs kan lære av deg men samtidig du må orke at de ødelegger mission igjen og igjen og igjen?

 

8. Hvem er best mellom kuruma eller insurgent vanlig?

 

9. Hva er verst mellom de som ikke gjør en dritt eller de som gjør alt og ikke lar deg hjelpe til?

 

10. Er det lurt å reagere på de som prøver å kjøre over deg, ødelegge bilen din og missions med vilje eller ignorere dem, kicke dem eller at du forlater spillet.

 

11. Hvor mye og hva må man tåle fra en spiller før man rapporterer dem til rockstar?

 

12. Hvordan blir man kvitt bad sport hvis man først er oppi det og hvordan vet man om man er bad sport eller ikke?

 

13. Er det sant at de som grinder missions istedenfor å kjøpe shark så kaster rockstar dem ut av spillet som et tegn på at de har kastet bort livet sitt?

 

14. Er shark noe vits å kjøpe og hvem kjøper egentlig virtuelle penger med ekte penger for å gjøre jobber og tjene virtuelle penger igjen, skjønner ikke helt logikken her?

 

15. Skal man kjøpe konsoll for flere tusen, selve spillet, betale for online og i tillegg for shark, det er ren idioti uansett om du kun skal spille én uke eller til gta 6 kommer eller pc som er enda dyrere og du må gjerne være mer teknisk orientert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Du kan prøve å kicke spilleren, og gjøre de andre aktive spillerne oppmerksomme på personen som ikke bidrar. Ofte vil de andre spillerne bare ignorere deg. Da kan du enten akseptere det, eller forlate og gå inn på nytt. 

 

2) Se punkt over.

 

3) Du aksepterer det. Hvis du er prinsipiell person, så forlater du oppdraget. Hvis ikke, så lar du de bli og gjør all jobben for dem i bytte mot en liten gevinst. Jeg forlater som regel oppdraget. Sant skal sies, så spiller lite missions. Bunker-passiv-inntjening er god nok for min del.

 

4)  Verst er å vente. Du taper tid og potensiell inntjening. Du havner ikke i bad sport med mindre du har gått fullstendig bananas tidligere i free mode og forlatt  veldig mange missions. 

 

5) Ingen bryr seg om advarslene. Du finner alltid nye spillere som ikke vil ha hørt om deg.

 

6) Avhenger av hvor aktiv du er. Jeg har spilt siden lansering og er i level 650 (omtrent). Jeg har ikke spilt siste 6 månedene og siste 12-15 mnd har det vært mye free roaming og tull. Det er mulig å nå 1000. Mer enn det krever ekstremt mye tid og dedikert spillstil. 

 

7) Med "pro" har du større sjanse for å fullføre oppdrag effektivt og ta læring. Med "noob" hjelper man andre. Det avhenger av din spillestil og dine ferdigheter. Jeg liker å hjelpe nybegynnere. 

 

8) Kuruma om du er avhengig av å lettere overleve våpen (typisk missions, m.m). Insurgent om du er avhengig å overleve eksplosiver og dytte biler unna din vei (typisk free roam).

 

9) De som ikke gjør en dritt. 

 

10) Om du har tid, for all del. Hvis målet ditt er å tjene, som denne tråden kan virke som, så forlat session og finn ny. Slike folk har ingen interesse av å hjelpe til i fremtidige oppdrag heller, som regel. 

 

11) Mye. Reelle, grove trusler, grove "exploits" (avhenger av spillkonsoll) er ting man kan rapportere. Da bør du ha video/screenshots, om de i det hele tatt kommer til å se på det.  

 

12) Jeg fant dette: Trykk pause. Gå til "Online tab" og "Players". Dersom under din K/D ratio står "Clean player" er du sikker. Jeg tror også du får en merkelig hatt på ditt hode. For å komme seg ut av bad sport må du oppføre deg og vente til tiden du har blitt gitt i bad sport har utløpt. 

 

13) Ikke sant. Jeg har aldri kjøpt shark card og har aldri blitt kastet ut av spillet. 

 

14) Det er ikke verdt det sett i forhold til verdien du får på shark cards. Det har vært en ekstrem inflasjon i GTA online i løpet av årene, der priser på alt av nytt innhold har skutt i været. Du får lite sett i forhold til hvor dyre shark cards faktisk er. Likevel, folk som er i full jobb og absolutt ikke har tid til å gjøre haugevis med oppdrag, kan kjøpe dette. Og større "youtube-channels"...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

Tusen takk for svar. Det kom til nytte. Nå skal jeg pøse på mer:

 

1. Et tips til en god og trygg norsk crew jeg bør bli medlem av hvor jeg slipper å snakke rar engelsk?

 

2. Ting som jeg bør kjøpe?

 

3. Ting som er bortkastet penger?

 

4. Når kommer GTA 6 og tar det lengre tid så lenge gta 5 online er populært og får nytt innhold ofte?

 

5. Rockstar blir sikkert glad om du er rik og kjøper det dyreste shark hver uke i ett år, men kommer de mest sannsynlig til å ignorere denne personen som samtidig som gjør rockstar rik så blir han rapportert og kicket mange ganger av spillere som aldri kjøper shark og er hardcore grinder eller er regler for rockstar regler og alle må følge dem uansett? Ingen blir bedre behandlet?

 

6. Er gta 5 online mer populært enn storymode i 2019?

 

7. Er gta 5 online en av top 10 mest spilt i Norge per 2019?

 

8. Hvor mange i Norge spiller ca dette spillet online/hvordan kan man finne ut det?

 

9. Hva handler gta online egentlig om? Penger eller høyest rank uten mods, glitch og shark?

 

10. Fortell om din mest irriterende spiller du har spilt med om det var i missions eller freemode og hva hvordan løste du problemet?

Lenke til kommentar

1) Jeg har ingen tips der, dessverre. Dersom du går inn på social club (https://socialclub.rockstargames.com/) og lager en bruker som du kobler din playstation profil til, så kan du søke under crew-seksjonen på f.eks. "Norway". Da vil du få opp en rekke, sannsynligvis, norske crews. Det er likevel ingen garanti at de er aktive. 

 

2) Dersom du er i startfasen og vil primært tjene penger, så ville jeg anbefalt buzzard (helikopteret). Det er raskt, og du kan spawn helikopteret i nærheten gratis hvis du starter en VIP organisasjon. Ellers er armored kuruma å anbefale hvis du skal spille mye oppdrag og heist. Du blir godt beskyttet. Annet som hydra, oppressor osv. er fine å ha, men ikke helt nødvendige. Det kan være lurt å investere i en business også, som f.eks. import and exporting cars, bunker m.m. De gir en fin inntektskilde på siden. 

 

3) Yacht, gull-fly, en rekke fly og båttyper. 

 

4) Det er vanskelig å si. Mange spekulerer i at det kommer til å ta lang tid. GTA 5 selger enda godt, og online er fremdeles populært. Rockstar tjener vanvittig på shark cards. Det er sannsynlig at det blir dratt ut, spesielt nå med tanke på Red Dead Redemption 2. 

 

5) Det er ingen særbehandling til de som kjøper sharkcards. Du kan alltid risikere å bli kicket fra lobbyer og oppdrag. Jeg har blitt det mange ganger. Det er bare sånn det er. Reglene gjelder for alle, men blir ikke respekter av alle. 

 

6) Jeg har ingen tall på dette, men GTA Online er fremdeles veldig populært. Med tanke på at story mode ikke har fått DLC/tilleggspakker, så er det nærliggende å tro at GTA online er mer populært. Nytt innhold har holdt på brukermassen, og du vil fremdeles finne mange i free roam. . 

 

7) Det har jeg dessverre ingen tall på. 

 

8) Det har jeg dessverre ingen tall på og vet heller ikke hvor man kan lete. Men, som sagt, det er mange som fremdeles spiller GTA online, uavhengig av platform. 

 

9) Det er litt opp til den enkelte. For noen handler det om å hele tiden tjene penger. For andre handler det om å samle biler, style de og kjøre de rundt. Andre har det mest gøy når de spiller race eller deathmatch. Noen spiller kun free roam med venner, og tuller rundt. Det er litt opp til hva en selv ønsker. Men, for en i startfasen, så er det ikke dumt å la det handle om å tjene penger for å bygge seg opp et fundament. 

 

10) Free roam: en person prøvde å ødelegge varene jeg skulle selge (bunker oppdrag) til en verdi av $250k. Jeg går off-radar og rekker selge varene. Deretter byttet jeg lobby. Andre dager så ville jeg gått etter personen. Jeg har møtt mange andre irriterende folk. Det er lurest å bare bytte lobby.... om man klarer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. Hva er grunnen til at noen joiner crew og andre ikke uavhengig av rank?

 

2. Skal man virkelig ignorere invitasjoner hvor host sier at du kan tjene $$$$$$$$, RPG osv? Som regel fra andre spillere

 

3. Er de med høy rank skumle og man skal ikke messe med dem?

 

4. Er det vanlig at menn velger kvinnelig avatar og motsatt og hvorfor gjør noen det?

 

5. Er det mulig å fullføre gta online? Ha alt i spillet som går an å kjøpe og ha utført alle jobber i hver kategori, være venner med alle spillere i hele verden?

Lenke til kommentar

1) Det er veldig individuelt. Noen joiner crew for å kunne benytte seg av crew emblemet på biler, klær m.m. Andre joiner spesifikke crews som er dedikert til deathmatch, race, missions osv, for lettere ha spillere som interesserer seg for de samme områdene. 

 

2) Definitivt. Det er i de aller fleste tilfeller bare tull for å fylle på med spillere, om det er såkalte "spawntrap" baner der en som er kjent med banen går til utplasserte våpen og har tilgang til all våpen mens de andre bare kan stå og bli drept, eller forlate. 

 

3)  Det er mange med høy rank som er patetiske i det aspekt at de bare er ute etter å gjøre livet surt til andre spillere. Andre er mer vennlige. Jeg er for tiden level 690, og låner mer enn gjerne bort bilene, flyene og andre kjøretøy jeg er i besittelse av til spillere som ikke skyter meg ved første øyekast. Jeg hjelper også nybegynnere der jeg kan. Men om du er ute etter å "slåss" med dem, så er det ikke den beste ideen hvis du er ny og mangler våpen, kapital og ulike kjøretøy. Ofte, om det ikke er "modded" bruker, så vil de ha erfaring med ulike verktøy som "off-radar" og ha kraftfulle kjøretøy til sin disposisjon. 

 

4) Det er mange som gjør det. Noen synes nok det er gøy å fremstå som det motsatte kjønn av ulike grunner. Andre gjør det for å få tilgang til andre klesstiler. Det er dog veldig individuelt.

 

5) Du kan fullføre GTA Online i den grad at du har spilt alle mulige oppdrag, heist. Du har kjøpt alt som kan kjøpes. Men, det vil komme nye ting i ny og ne, så det spørs helt hva man definerer som å fullføre GTA Online.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-6CexrT

1. Jeg har rundt 0.24 k/ratio clean player. Hva vil dette si om meg hvis du skal beskrive det?

 

2. Er høy eller lav k/ratio smartest å ha?

 

3. Får man virkelig mindre cash og RP av å gjøre jobs i freemode på solo public session?

 

4. Ingen av disse er norske så vidt jeg vet, så jeg nevner deres gamertag. Alle er høy rank 400+. Kjenner du caketin, BANDIT, GUNITRU, KLR, dannyboy eller ProOilyLeader?

 

5. Dette tørr jeg ikke å teste selv, så jeg spør. Dersom noen frakter bilen min med cargobob i freemode og slipper den løs over havet, må han eller jeg betale for mors insurance?

 

6. Har jeg brukt kort eller lang tid dersom jeg har spilt online i snart én måned og er på rank 157?

 

7. Hvordan ser man forskjellen mellom noobs med lav rank og modder med falsk rank når det kommer til penger, erfaring og oppførsel? Og hvem foretrekker du?

 

8. Jeg kjører en kuruma per idag og det er eneste bilen jeg har, men så har jeg grinded til meg nightclub, hangar, ceo office, Savage, apartment, oppgradert alle våpen og kjøpt noe klær. Føler jeg blir litt provosert når jeg ser folk på rank 10 som kjører vigilante og flyvende bil, har de brukt shark cards, glitch eller modded mest sannsynlig?

 

9. Dette er et spørsmål og ikke en anklagelse, siden jeg har selv som mål å bli det. Er de med høyest gyldig rank de største taperne i spillet, de sitter gjerne dag ut og dag inn siden gta ble gitt ut til idag, de er så høy rank at når de er i missions gjør de ingenting fordi alt begynner plutselig å bli kjedelig fordi du kan alt og det er bare å vente til rockstar slipper ut nye jobber og biler? Det stopper ikke der. Jeg har egne tanker om noobs også. De er enten fattige fordi de hadde ikke råd til å spille fra utgivelsen og gta blir bare billigere å kjøpe for hvert år eller så er det de som har jobb, kone, barn, bil, båt, hytte, drar mye på ferie osv og kjøper seg gjerne en vigilante, men vet ikke hvordan de skal gjøre missions og ødelegger gjerne Coke, meth eller hva det enn er. Også har du de son låner pappas kredittkort. Neida å spille online og ha høy rank da kan du ikke være fattig akkurat, strømregningen blir dyrt, skader du øynene så har du gjerne råd til nye øyne. Det går desverre ikke an å kjøpe seg erfaring, ikke direkte ihvertfall, men indirekte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager sene svar. Jeg var opptatt en periode :) 

 

1) jeg ville betraktet deg som en chill person, som ikke går inn for å gjøre spillopplevelsen sur for andre. Det er ikke noe negativt med å ha lav K/D ratio i mine øyne. 

 

2) Med høy K/D ratio kan du tiltrekke deg folk som vil utfordre deg fordi du antar du liker 1vs1 kamper/skytekamper. 

 

3) Det tror jeg ikke.

 

4) Kjenner ikke til noen. 

 

5) Usikker. Sannsynligvis du. Kanskje ingen. Jeg har aldri prøvd :p

 

6) Ikke særlig lang tid i hvert fall. 

 

7) De aller fleste over level 1000 er modded brukere. De vil ofte, men ikke alltid, være mindre erfarne spillere.

 

8) Ja,det er bare sånn det er. På den positive siden, så holder de tilleggsinnhold gående (dvs DLCer med nye biler, våpen, oppdrag og spillmodus) pga. investeringen. På den negative siden har Rockstar games nedprioritert DLC til singleplayer. 

 

9)  Ikke nødvendigvis. Jeg er som sagt høy rank (700 ca.) og har ikke engang spilt det siste året. Jeg har derimot spilt mye i starten og ellers lite. Spillet har vært ute i flere år nå så med kontinuerlig spilling så har mange nådd høye ranks. Det er mange med høye ranks som er leie og kan oppføre seg som bøller og tulle rundt i missions, men ikke alle. Jeg forsøker alltid gjøre mitt beste. 

 

Kan jeg spørre hvilken konsoll du spiller på? Jeg spilte på PS4. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

Jeg bruker Xbox one S, men for 3 år siden brukte jeg pS4 den på 1 TB da hadde jeg rank rundt 350 eller noe. Det var først etterpå at jeg fant ut jeg kan bare overføre karakteren min, trenger ikke å starte fra rank 1 bare fordi man får ny boks.

 

1. Nylig tapte jeg i sånn motorwars med trippel betaling. Det var en ufornøyd spiller som rapporterte meg fordi jeg enten tapte eller fordi jeg drepte han et par ganger og han var i lavere rank enn meg. Tror du rockstar ignorerer sånt, siden målet er å drepe i denne jobben? Blir jeg utestengt bare av én rapport eller må det mer til?

 

2. I det siste har jeg opplevd noobs som setter missions i hard difficulty, mens flere over 150 rank setter det på normal eller easy?

Lenke til kommentar

1) Nei, det skal mye til for å bli utestengt. Du må da ha blitt filmet der du gjør noe klart ulovlig, noe du absolutt ikke har gjort slik du beskriver det.

 

2) Hard difficulty gir større premier, så det er alltid lurt å sette på hard difficulty. Enkelte spillere er litt slappe på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. Hvis du måtte velge mellom å sette hard difficulty og gjøre jobben raskt med en flyvende bil eller motorsykkel for eksempel dispatch eller å måtte velge mellom normal difficulty og bruke lang tid på samme jobb med manuelle håndvåpen, hvem får du mest penger av?

 

2. Jeg har chumash bunker flyttet fra paleto bay, var det lurt?

 

3. Er det lurt å kjøpe eller stjele supplies generelt?

 

4. Er du flink i matte - hvor mange millioner dollar in game currency blir det dersom du kjøper alt som går an å kjøpe på gta online 1 av hver ting?

 

5. Hvordan kan rockstar tjene penger på en abonnement som koster meg 59 kr i måneden hvor nytt innhold koster masse å produsere? Må være krevende å lage gta 6 dersom all fantasien går til å gjøre gta 5 online større?

 

6. Er jeg den eneste som føler at rockstar prøver å angripe deg psykisk når du spiller, for eksempel når du krasjer bilen til en pedestriant så kommer de med skjellsord som: you are nobody. Noe som kanskje er sant for mange spesielt hard core gamer som i samfunnet har nobodystatus. Sier seg selv at en viktig person høyt oppe ikke har tid eller kanskje lyst til å sitte bak en skjerm og kjøre virtuelle biler. Når Paige Harris i fleeca job sier at: if they were offended they would have said something. Men IGJEN avatarene snakker ikke.

 

7. Er det noe i veien for å ha alle avatarer samme størrelse? Big booty har blitt mer og mer trendy,

 

8. Hva spiller du mest og minst på gta 5 online?

Lenke til kommentar

1) Du får alltid mer penger om du bruker lang tid på et oppdrag, men igjen, da kunne man kanskje gjort to oppdrag i tiden det tar å gjøre ett om man går for strategien å bruke lang tid på oppdrag. Det er en balansegang der som jeg sjeldent tenker over. Jeg gjør oppdragene og tar det jeg får.

 

2) Ja, hvis du flyttet til Chumash bunker så er det lurt. Paleto Bay er vanvittig høyt oppe på kartet og tar mye tid når man skal levere supplies til Los Santos.

 

3) Jeg kjøper alltid supplies fordi jeg ikke har tid til å stjele de. Jeg tjener likevel en god slump. Per dags dato har jeg tjent det meste jeg har (43 millioner) på bunker salg. Spesielt de gangene det har vært 2x cash på bunkersalg har bankkontoen gått opp, så følg gjerne med på Rockstar games Newswire for nyheter knyttet til slike events og andre tilbud.

 

4) Jeg har dessverre ikke oversikten nå over alle nye ting i Gta online, men jeg vil anslå over 60 millioner, avhengig om du kjøper ting med discount eller ikke.

 

5) Hvis du tenker på playstation plus, så går de midlene til Sony. Rockstar games har tjent vanvittig mye på sharkcards brukerne, og alle andre som har kjøpt spillet da det er så populært, som har i sin tur gjort det til at de har lansert flere og flere DLCer og holdt spillet gående.

 

6) Jeg har aldri tenkt på det sånn. De er forhåndsprogrammert til å si litt aggressive ting når man havner i konflikt med dem, men det er selvfølgelig mulig å tolke det som et spark i spillernes retning fra Rockstar games.

 

7) Det er ikke noe de har satset på, og det kommer sannsynligvis ikke til å skje i Gta online (5) at avatarer kan bli større.

 

8) Nå: freemode. Før: Heist, CEO oppdrag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. Jeg har alltid lurt på om alle som er i samme session som meg har xbox og samme type xbox eller går det an å legge til venner fra Playstation og pc? Hvis ikke så er det ikke rart at jeg ikke finner noen av de gamertagene jeg nevnte til deg tidligere.

 

2. Når det gjelder bunkersalg er det lurt å vente til stock har blitt fullt selv om man selger i solo public session eller selge 50 000 om gangen?

 

3. Du får bonus i vanlig public session av å selge varer, men får du bonus også dersom hele session ca 15 spillere og alle er vennene dine som ikke kommer til å angripe deg, eller er spillet programmert til å oppdage sånt?

 

4. Får du mer penger av å drøye tiden til siste minutt på headhunter? Litt rart du får over 20 minutter og du går den raske veien med en buzzard og blir ferdig kjempefort.

 

5. En venn av meg som har rank rundt 805 sier at hvis jeg ikke vil at unger skal rapportere meg for ingen grunn selv om kanskje de ikke har bevis og rockstar har bedre ting å gjøre så må jeg slutte å legge til folk, i hvilken grad stemmer dette? Bør jeg kun legge til de med høy rank som mange ikke er småunger, og han er 32 år?

 

6. I freemode opplever jeg av og til at nettet streiker, men jeg har spilt nesten kun contact mission, heist og survival. Hvorfor har jeg aldri opplevd noe problem her? Føles som fred og harmoni i missions og rene Internettkrig i freemode, kanskje serverne er svakere der.

 

7. Dispatch er egentlig mye bedre enn de andre contact mission. Hvis noen dør så blir mission ødelagt, og det er ingen Coke eller noe sånt, så ødelegg alt i din vei om du vil. Og man får politiet uansett om man er inaktiv, så om du dør så har du ikke tjent noe særlig på å skaffe deg free money. Er du enig?

 

8. Hvorfor kommer dispatch over 90% av gangene når du søker contact mission jobb på tlf på on call?

 

9. Er det dumt på survival og kicke noen hvis de er inaktiv? Kanskje de bare skulle på do eller at de lar andre noobs ta seg av de enkelte nivåene og at etterpå tar han over? Egentlig har man kanskje ikke tid heller siden du må forberede deg til neste wave på noen få sekunder. Så får du kanskje gruppepoeng?

 

10. Heter det noob, newbie eller newbee?

 

11. Føler ofte at selv om man er et team på 4 i en mission så har mange flyvende sykkel og da gjør de mission raskt og klager på at du ikke hjalp til, fordi du kjører bil på den måten biler er ment å kjøres og den tiden det tar deg å komme til målet så har noen allerede drept target, du gir en tommel opp og han gir tommel ned, han er host, dere klikker på samme type jobb og han kicker deg,vel man er ikke pliktig å kjøpe og bruke flyvende sykler på hver eneste jobb og kvikk ferdig. Når en fersking bruker lengre tid enn deg så er han ikke nødvendigvis mindre klok. Noen ganger er det bra å ha noobs på missions de ikke kan ødelegge.

Lenke til kommentar

Obs: det er dobbel bunkersalg nå. Jeg kjøpte 1 omgang supplies for 75k. Fikk 420k for en batch i solo-lobby ved å selge i Los Santos.

 

1) Du finner kun folk som spiller Xbox One om du har Xbox One, og samme for PC og PS4.

 

2) Jeg kjøper alltid 1 supply runde, dvs. 75k dollar. Jeg lar så stock fylle seg (180k ved vanlig pris, 360k ved dobbel bunkersalg) og selger dette i enten solo eller i vanlig lobby. Hvis du gjør dette, slipper du nemlig å risikere å få 2 eller flere kjøretøy som må levere.

 

3) Du får bonus uavhengig om du blir angrepet eller ikke. Et tips dersom en jet kommer mot deg, eller noen holder på å ødelegge supplies under levering, er å forlate lobbyen kjapt. Du taper litt, men slipper å miste alt.

 

4) Nei, ved CEO oppdrag så er det fiksert premie.

 

5) Det kan være greit å begrense hvem man legger til, men det skal som tidligere sagt mye til for å bli bannet. Da skal du ha utnyttet en money glitch eller gjort noen seriøse lovbrudd. Jeg legger til de jeg anser som kule og hyggelige, uavhengig av rank.

 

6) Hm, litt vanskelig for meg å si noe akkurat her. Det skal ikke slik jeg forstår spørmålet være noe stor forskjell på freemode og ellers.

 

7) Jeg har akkurat begynt å spille Dispatch og likte de oppdragene. Jeg har også tradisjonelt spilt The Los Santos Connection en del. Det er et oppdrag som tar tid, men som gir en del cash.

 

8) Dispatch missions er relativt nye i forhold til de eldre. Jeg vet ikke om det er den eneste forklaringen.

 

9) Det er som du sier en løpende vurdering man må ta. Om vedkommende er inaktiv i flere runder, så er det nok en gratispassasjer man har med å gjøre.

 

10) Spesielt noob og newbie brukes mye om hverandre. Newbee har jeg ikke sett mye før.

 

11) Så lenge du er aktiv og drar mot målet bør de absolutt ikke kicke. Du har nok møtt noen sære hosts, for jeg har ikke opplevd den problemstillingen selv om jeg har vært treg til målet utallige ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. Skulle gjerne spurt rockstar selv, men hvorfor er det så vanskelig å få tak i dem? Epost, tlf, Facebook, Instagram, møte opp osv?

 

2. Hvorfor tror du det ikke går an å skaffe Pegasus helicopter på dispatch som jo er en contact mission, men det går i andre contact mission? Jeg har forresten privat hangar, men lurte uansett.

 

3. Det var min venn rank 950 som sa at mange rapporterte han, så han slettet alle venner som var unger og problemet ble løst, men igjen problemet er ikke nye spillere generelt, men noob attitude + bad sport. Nå har jeg kun venner over rank 600 og de fleste har ikke mer enn 0.20 kill ratio.

 

4. Burde hatt 6 stjerner med alle de nye våpen og biler, militæret er bare i fort zancudo

Lenke til kommentar

1) De har rett og slett et dårlig/lite tilgjengelig kundesupportsenter. Du kan alltid opprette en sak på rockstar games social club (se link https://support.rockstargames.com/categories/200013106).Det har som regel gått greit for min del, men alt av rapportering av andre brukere bruker de ikke tid på.

 

2) De legger inn en rekke restriksjoner som jeg ikke helt har kontroll på, så jeg er ikke sikker her.

 

3) Jeg har aldri slitt med at andre rapporterer meg, og jeg er level 691 per dags dato.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. Så rockstar bryr seg ikke om rapporter fra brukere selv fordi det blir for mye å håndtere hver eneste rapport? Men modding tar de seriøst på selv om de tjener bra fra før av og shark cards?

 

2. Nå har jeg slettet alle venner som ikke er høy rank over 400. Resten er kun voksne igjen. Nå har jeg fått 2 venner som er på rank 1400 og 1600, de påstår at de er rene spillere fordi de grinder missions hver dag siden utgivelsen, er det mulig?

 

3. Hvorfor er det så mange høye rank som kjører biler du finner på gata? Og mange noobs kjører luksusbiler og prøver å posere mye?

 

4. Jeg har ikke møtt noe særlig norske, er det fordi gta ikke er populært i Norge eller fordi jeg spiller feil jobb?

 

5. Hvordan vet man om man er rapportert med mindre vedkommende forteller deg det?

 

6. Jeg har druknet et par andres deluxo fordi jeg klarte ikke å fly dem første gangen, så hva og hvor mye må man gjøre for å få sånn hvit hatt som bad sports får?

 

7. Er det sant at de som legger til deg først som venn ofte er ute etter å utnytte deg til ulike jobber? Spesielt noobs.

 

8. Min laveste rank venn sier at missions får du best betalt med minst mulig spillere selv om det er plass til flere og gjøre jobben så raskt som mulig, mens den andre på rank 1669 sier at det er greit med 2 spillere på alle jobber, men da bør du bruke gjerne 15-20 min per jobb, hvem er mest korrekt og hvem hadde du valgt hvis du måtte? Ser ut som at de 2 lever på hver sin planet. Den ene kjører gjerne over deg for å komme fort til målet, den andre sier at du gjerne kan bruke hundre år på å sette deg inn i bilen hans. Jeg personlig spiller ikke etter noe oppskrift. Er det noobs i spillet viser jeg hvem som er sjefen, men er det pro så sitter jeg i bilen og chiller.

 

9. Hvordan kan man vite om en dame ikke er en mann på ekte og motsatt uten å måtte spørre? Er det noe de gjør for å skille seg ut?

 

10. Er det lurt å opprette en ekstra karakter i tilfelle eller som du sier at rockstar bryr seg ikke om rapporter selv etter at de begynte for en stund siden å gå aktivt etter moddere?

 

11. Så har jeg lurt på, rockstar må ha tusenvis av ansatte, men hvordan vet jeg at den andre spilleren ikke jobber for rockstar, for FBI, CIA, en kjendis osv?

 

12. Er det mulig å gi penger til venner på gta ved å redraw fra konto, vennen din dreper deg, du mister pengene og han får dem? Eller er det like greit å sende merryweather etter deg for å stjele fra deg? Rockstar sier vel av en grunn hver gang du har over 5000 at du må sette inn?

 

13. Kan jeg gjøre offroad race alene 50 ganger for å få chrome farge eller er det lettere måter å få det på?

 

14. 8 av 10 har ikke chrome paint låst opp eller vil ikke vise det fordi de ikke vil gjøre folk misunnelig? Jeg møter ytterst sjelden noen som har Chrome paint unntaket er suppressor.

Lenke til kommentar

1) Det er korrekt. De slår hardt ned på utnyttelse av svakheter i systemene dersom man utnytter det for å skaffe penger raskt, og det er blant de bugsa som blir fikset aller først.

 

2) Da har man i hvert fall spilt veldig mye. Hvis du ser i denne tråden (https://gtaforums.com/topic/884671-the-legit-level-1000-club-ll1kc/), så viser det en rekke som er over 1000 i level. Det er blant annet en i tråden i level 2000, men jeg har ikke fått verifisert at den er legit.

 

3) Jeg kan bare snakke fra egen erfaring. Mange av helikopterene og flyene som er lagret i hangaren er tilgjengelig som personal vehicles. Hvis du kaller inn et slikt helikopter/fly/whatever, mister du muligheten til å kjøre rundt i superbilen din, da du kun kan ha en personal vehicle aktiv. Da må jeg ofte kjøre rundt i biler jeg finner på gata. Det er nok mange og som bare tuller rundt.

 

4) Jeg tror det er helt tilfeldig hvilke land du møter spillere fra. Jeg har selv møtt få norske på PS4.

 

5) Jeg tror ikke du kan vite det eksplisitt.

 

6) Dersom du ikke har gjort andre ting, som å forlate oppdrag før de er ferdige, så tror jeg du må ødelegge 30-60 biler. Eksakt vet jeg ikke.

 

7) Det vet jeg ikke. De fleste som har lagt meg til har ikke vært innpåslitne angående oppdrag/missions.

 

8) Det avhenger helt av hva jeg føler for. Hvis jeg har dårlig tid, så gjør jeg oppdrag raskt. Ellers tar jeg meg greit med tid, men aldri 20 minutter. Noen oppdrag er også naturlig lenger enn andre, så det spiller også inn.

 

9) Veldig vanskelig å si.

 

10) Hvis du vil starte fra scratch, så er det en fin mulighet, men bortsett fra det ser jeg ikke fordeler med en sekundær avatar.

 

11) Det er ikke mulig å vite bortsett fra å se på navnet, men jeg har aldri, som jeg vet om, møtt en moderator i en offentlig lobby. Jeg vet om andre som for mange år tilbake møtte på en moderator.

 

12) Du kan ikke overføre penger bortsett fra å la personen sende mugger på deg mens du har en haug med penger "i lommeboken", men det tar tid. En slik mugger vil ta 10k dersom du har 100k+ i lommeboken, tror jeg.

 

13) Jeg tror du må konkurrere mot noen for å få special paints. Det er praktisk å ha en venn som bare lar deg vinne.

 

14) Jeg har chrome paint, men liker generelt ikke fargen og bruker den derfor ytterst sjeldent. Den er også relativt dyr (50k..?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT

1. "Your profile has only access to Rockstar content". Jeg får opp dette hver gang og dette har skjedd etter at jeg forandret innstillingene. Men utenom dette varselet så kan jeg spille helt normalt som før, så hva er det egentlig som er annerledes da og hva har jeg nøyaktig forandret på?

Lenke til kommentar

1) Dette er ikke et problem jeg har støtt bort i. Jeg fant endog dette svaret på hvordan man potensielt kan løse det:

 

Go to your setting and go to all settings then go to privacy and online safety then make it adult defaults. Now go to content restrictions then click access to content and make it unrestricted then restart your game.

 

Kilde: https://www.se7ensins.com/forums/threads/your-profile-only-has-permission-for-rockstar-content.1616469/

 

clear.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...