Gå til innhold

Vil du prøve iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå nærmer det seg dere, om noen ønsker å teste ut iOS 7.0 som krever link mot Developer konto så har jeg masse ledig plass, så det er bare å sende meg UDID per PM.

 

Noen som vet kor tid iOs 7 blir sluppet? Er det på WWDC Keynote, eller blir det bare kunngjort da?

 

Trenger man eventuelt noe spesielt for å bli developer så eg kan teste det ut tidligere, eller er det bare å få link av deg? i såfall er eg interessert :D

Lenke til kommentar

Det er ingen strenge NDA rettningslinjer fra Apple når ting går til offisiell developer versjon.

 

For å få tilgang så må du din iPhone / iPad / iPod sin unike UDID koblet mot en Apple utviklerkonto, jeg har tilgang til å registrere inntil 100 enheter.

 

Er i London for øyeblikket så har ikke mulighet til å laste ned og dele ut linker, men disse dukker vell opp på diverse nettsider og torrentsider iløpet av kvelden.

 

Om enheten din ikke registret opp mot rn utviklerkonto så får du ikke aktivert telefonen etter installasjonen.

 

 

Det er vell 99,99% sikkert at både iOS 7.0 og Mac OS X 10.9 blir vist frem og lagt ut for utviklere i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen strenge NDA rettningslinjer fra Apple når ting går til offisiell developer versjon.

 

For å få tilgang så må du din iPhone / iPad / iPod sin unike UDID koblet mot en Apple utviklerkonto, jeg har tilgang til å registrere inntil 100 enheter.

 

Er i London for øyeblikket så har ikke mulighet til å laste ned og dele ut linker, men disse dukker vell opp på diverse nettsider og torrentsider iløpet av kvelden.

 

Om enheten din ikke registret opp mot rn utviklerkonto så får du ikke aktivert telefonen etter installasjonen.

 

 

Det er vell 99,99% sikkert at både iOS 7.0 og Mac OS X 10.9 blir vist frem og lagt ut for utviklere i kveld.

 

Så det pleier å vere sånn at utviklerane har tilgang til til iOS-versjonen same kvelden som den vert lansert? Er utrulig spent på kva dei har å vise i kveld!

Lenke til kommentar

Supert gjort Ramguy.

 

Jeg har en iPhone 4 så den er forholdsvis gammel og aventer derfor med den. Men har nylig kjøpt en iPad Mini som er litt sprekere og kunne vært gøy å teste ut iOS7 med. Riktignok skal jeg bytte enheten til 32GB først så kan jeg sende deg UDID i morgen. Jeg må vel "hive den ut" av itunes før jeg leverer den tilbake til Elkjøp for bytte til 32GB? Eller kan jeg bare resette den fra instillinger og hente den nye i dag? (avtalt med Elkjøp).

 

Håper på mange spennende nyheter både fra Apple og E3 i kveld.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er det slik at så lenge UDID nummer er registrert, så kan man laste ned iOS 7 beta 1 og installere den på enheten man har registrert?

 

Korrekt, så lenge enheten din er registrert med UDID opp mot en developerkonto så er det fritt fram å laste ned og installere alle salgs developer / beta versjoner av iOS.

 

 

Så det pleier å vere sånn at utviklerane har tilgang til til iOS-versjonen same kvelden som den vert lansert? Er utrulig spent på kva dei har å vise i kveld!

 

Har vært sånn alle tidligere år, at det vises på WWDC konferansen, også er første developer / beta versjon klar noen timer etterpå, verste fall dagen etterpå. Når det gjelder OS X så har jo developer / beta gjerne starter tidligere på året også nærmer man seg ferdig / golden master ved WWDC men OS X 10.9 har tydeligvis havnet litt i bakleksa i år på grunn av at det har blitt hyret inn ekstra ressurser for å utvikle iOS 7.0

 

Men de skal jo vise frem OS X 10.9 i dag, så da ligger den nok en developer / beta ute iløpet av kvelden dere også regner jeg med.

 

 

Supert gjort Ramguy.

 

Jeg har en iPhone 4 så den er forholdsvis gammel og aventer derfor med den. Men har nylig kjøpt en iPad Mini som er litt sprekere og kunne vært gøy å teste ut iOS7 med. Riktignok skal jeg bytte enheten til 32GB først så kan jeg sende deg UDID i morgen. Jeg må vel "hive den ut" av itunes før jeg leverer den tilbake til Elkjøp for bytte til 32GB? Eller kan jeg bare resette den fra instillinger og hente den nye i dag? (avtalt med Elkjøp).

 

Håper på mange spennende nyheter både fra Apple og E3 i kveld.

 

Vet ikke helt hva du mener med "hive ut", det jeg ville gjort var å ta en iCloud Backup og kjørt en hard reset av iPad'en (holde inne power + home knappen i ca 15 sekunder mens den er koblet til maskinen.).

Lenke til kommentar

Tenkte hvorvidt det var nødvendig for Elkjøps del at jeg koblet den vekk fra itunes registreringen. Backupmessig er ingen krise siden jeg ikke har hatt den særlig lenge men siden jeg først er hjemme og bytter den i morgen gjør jeg liksågodt det.

 

Noen som vet om en feed fra WWDC som ikke krever quicktime?

Lenke til kommentar

Dette er vell første året med live-feed (?)

Og det er tydelig at Apple ikke ønsker å overblaste det så de låser det til utelukkende Apple brukere via Apple TV, iOS enheter eller OS X med Safari.

 

Såg live på ATV i fjor ihvertfall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...