Gå til innhold

Secret Santa 2016 - Gi en julegave til en forumbruker!


OhEasy

Anbefalte innlegg

Jeg er også bekreftet :D

Har egentlig ikke så mange ønsker, har det meste jeg trenger, men blir glad for treningstøy i størrelse Medium, særlig T-skjorter i sånn tri-blend climacool greier drit som ikke krymper i vaska. Andre treningsrelaterte ting er tommel opp også  :)

Ellers, om jeg drar på smilebåndet og ler litt av det jeg får av *deg* så er dette minst like mye verdt som noe annet, så for meg så er det absolutt lov å være kreativ - det trenger ikke koste penger heller, og jeg er takknemlig for alt - uansett hva det måtte være :)

God førjulstid  :xmas:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er ei lita liste med tips til min SS.
 
Et par ting jeg helst ikke vil motta.

Klær (har det jeg trenger)
Biografier og andre kjedelige bøker.
Pynteting
Pakker som ikke kan åpnes mens det er barn til stede. (Denne er ganske viktig da det er ofte unger til stede rundt jul)

Hva tar jeg gjerne i mot:

Morsomt og nyttig Datautstyr. (Minnepenner har jeg nok av :wee: )
Gode pc spill og more meg med I jula. Jeg spiller mest Strategi og FPS så noe innenfor det går fint.
(Jeg har ikke konsoll så konsoll spill er ikke anbefalt.)
Jeg har disse fra før, så de fleste andre spill går fint:

Ellers har jeg disse:
Alle total war spillene.
Alle BF spill unntatt BF1
La Noire.
Starcraft (1 og 2).
Det meste fra Ubisoft.

Annet artig utstyr ala det man for eks. finner på Teknikkmagasinet/Think Geek/Outland.
Godteri (En pose biler eller 5 osv)

 
Kan vel legge til noe ekstra her for og gjøre det lettere for min SS:
Jeg jobber med data til daglig og leker litt med gamle maskiner / servere ellers.
Når maskinene står I ro går jeg over til andre "hobbyer" som Lego og lesing av historiebøker.
 
Hvis min SS ikke klarer og finne noen gaver, er det og mulig og gi gavekort hos spotify / netflix / Steam etc. (Gavekort hos kjøpesenter er ikke anbefalt da ingen av de store finnes der jeg bor (amfi etc))
 
Det bør nevnes her at min SS trenger ikke følge noe av det jeg har skrevet, jeg skriver det bare opp som tips.    :)
Så har min SS en god idé om noe så er det fritt fram.
Lenke til kommentar

Her er noen av ønskene mine,

 

-En pocketbok e.l., fantasy. Den nye ifra J.K. Rowling maybe?

-Sånn "tupp" for att sjenking av sprit skal bli lettere, også alt av barutstyr basically. (Det finnes nok bedre sider enn den jeg linket til.)

-Lightning port usb lader ting

-USB 3.0 til 2,5" sata og sata power adapter

 

Ellers så må jeg si det samme som bshagen, det slipper å koste noe. Kreative gaver kan ha en større verdi enn penger. Jeg setter pris på det meste.

Endret av Noxz
Lenke til kommentar

Bekreftet i går hvertfall :)

 

Ang. hva man skal ønske seg... Tja.. Så lenge det er noe som man kan få bruk for, så er det topp. I fjor fikk jeg 3 gaver i en som alle var nyttige på sitt område :)

Så i år som andre år, kjøp eller lag hva dere en føler for. :) Takknemlig uansett. :)

Endret av traskas waits for alice
Lenke til kommentar

Da var jeg bekreftet.

 

Ønskeliste for meg er alltid et problem, men kjører noe ala det samme som i fjor.

- Whiskey steiner, slike man kan fryse.

- Alt av barredskaper

- Stygt juleslips (helst med masse blinkende lys), kommer alltid godt med rundt juletider.

- Eventuelle drikkelek spill, bingo, brettspill osv.

 

Eller så står du fritt til å kjøpe hva du vil, er ikke særlig kresen når det kommer til gaver  :xmas:

Lenke til kommentar

Vanskelig å skrive ned hva jeg ønsker meg. Står liksom helt stille i hodet :p

Men, får prøve uansett:

 

En ting jeg iallefall trenger, men som ikke er særlig spennede, en dvi kabel. Må min være 2 meter om det er mulig. Skjermen min støtter vist ikke hdmi fullt ut, og jeg hadde jo kastet dvi kabelen jeg hadde når jeg kjøpte den :p

 

Gavekort.

Om det finnes, slike som gjør at man kan handle på xbox live. Ikke gold medlemskap, men handlekonto.

Som en annen nevnte over, ikke noen vits med sånn senter kort. Bor på bygda,ikke noe senter her ?

 

Godteri. Alltid populært hos meg. Bare ikke det er konfekt. Tar heller en melkesjokolade enn en pakke kong håkon f.eks.

Eller spiser jeg det meste.

 

Ellers så er jeg ikke så kresen. Bare det er noe som kommer til nytte.

Men helst ikke klær. Der er jeg veldig sær altså.

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Har ingen spesielle ønsker til min Secret Santa, men skal prøve å komme med noe:

  • Alt mulig innenfor data og diverse gadgets
  • RC helikopter/droner er alltid gøy
  • Juleslips og julesokker er morro
  • Kjekt å ha ting?!
  • Gavekort
  • Sjokolade er alltid en sikker vinner i julen

Trenger ikke være noe av det som er skrevet over, jeg er takknemlig for alt så bruk gjerne kreativiteten og overrask meg! Pakken fra SS er alltid blant de mer spennende gavene å pakke opp på julekvelden så dette blir morro.  :xmas: 

Endret av .Rudi
Lenke til kommentar

Dere får straks utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før vi begynner:

1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig via random.org.

2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med på dette ønsker å holde seg anonyme. Hvordan hadde du følt det hvis noen ga ut privatinformasjon om deg?

3. Skift synligheten til skjult før du eventuelt besøker profilen til brukeren din. På de fleste forumutseendene er synlig/skjult-funksjonen øverst til høyre. Trykk på den én gang, deretter går du inn på profilen din. Hvis det står "sist aktiv: Privat", da er du skjult. Hvis det derimot står "sist aktiv: ett minutt siden", da er du ikke skjult og må trykke på synlig/skjult-knappen én gang til.

4. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, det skal ikke så mye til før man har røpet ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake.

5. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM; ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv.

6. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. I underkant av 2 uker burde være mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man bestiller fra nettet). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften.

7. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Post gjerne egne ønskelister her hvis du ønsker å gjøre livet til din santa enklere.

8. Lykke til med innkjøp av gaver, og god jul.  :xmas:

Endret av OhEasy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei!

 

Da har alle deltagere fått en PM av meg med info om hvem dere er Secret Santa for samt nødvendig info.

Oppfordrer alle deltagere som ikke har postet ønskeliste, om å gjøre dette, da det hjelper din SS veldig mtp gavekjøp. Har du ikke noen spesielle ønsker, og ønsker kreativitet e.l. så skriv heller det :)

 

 

Takk til alle som er med i årets SS og ønsker dere lykke til med gavekjøp! :)

 

God førjulstid :xmas:  

Lenke til kommentar

Ønskeliste:

 

  • Ekstrabatteri til Panasonic GX80 (BLG10E)  – tenker det er for dyrt men…
  • Overwatch merch. – uansett hva, utenom musematte og klær
  • Nintendo merch. – uansett hva, utenom klær
  • Mikrofonarm til bord
  • Pop-filter til mikrofon
  • Kule rollespillterninger
  • Skjerf
  • Sokker (str. 43+ og helst med mønster – men ikke print! :p )
  • Sjokolade fra Nidar (ikke Freia)
  • Gavekort til Spotify (finnes det?)
  • Gavekort hos Amazon (tyskland)
  • Snerten kortholder til mine utallige kort

Kronologisk rekkefølge. Håper jeg ikke er for vanskelig. Blir glad uansett hva. :)

Endret av Star Fox
Lenke til kommentar

Ønskeliste, i random rekkefølge:

- Sjokolade (altetende :p)

- Mario(nintendo) gadgets
- Google Play gavekort

- LED arbeidslys 12v

- Steam gavekort til romjulssalget!

- Er stor Volvo fan(atiker) så no volvorelatert er gull.

- Biltema/Jula gavekort

- Skrapelodd er alltid gøy

- Datarelatert småtteri generelt

 

Eller noe helt annet, blir glad uansett hva jeg får :)

Lenke til kommentar

Ønskeliste ja... hmm. 

 

  • Box set med alle Klovn sesongene. Usikker på hva dette koster, muligens litt vanskelig å finne? Brukt går greit, hvis det er å oppdrive. 
  • Tree friendly strap (eksempel: link, trenger ikke være fra Ticket to the moon) 
  • Marvel filmer på Bluray. Startet en samling her, hittil har jeg bare Howard the duck. 
  • Gavekort på kino (sf kino eller en i oslo)
Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...