Gå til innhold

Oslo VIP krever betalt 2 år etter


Solefald

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Han gir seg aldri. Jeg sendte inn en innsigelse på kravet for over et år siden, og han sender meg e-poster støtt og stadig.
Jeg vet ikke om han husker innsigelsen min eller ikke, men kan han fortsette å true meg på denne måten??

"Heisann.
 
Om du ønsker å stoppe saken og gjøre opp for deg så kan vi fortsatt tilby deg redusert oppgjør og by på alle forsinkelsesavgifter, og saken vil bli avsluttet i sin helhet.
 
Si fra senest fredag 20jan17 om du ønsker å stoppe saken.
 
Om dette ikke godtas, så tvinger du oss så sende saken videre til inkasso, der juridiske avtalen du har signert, vil sørge for at du må betale fullt oppgjør + inkassoavgifter på toppen, og der etter namsmannen, som vil opprette trekk i lønn hos din arbeidsgiver, basert på den signerte avtalen.
 
Besøk vår hjemmeside her: www.OsloVip.no

Medlemsvilkårene & Svarene på de vanligste spørsmålene:
http://oslovip.no/FAQ.html


Med vennlig hilsen
Kundeservice

OsloVip.no"

Lenke til kommentar

Om han sender saken til inkasso igjen er det bare å informere om innsigelsen du har på fakturaen.

Men ja, blir jo litt irriterende når han holder på i årevis...

Han har aldri sendt meg noen faktura eller sendt saken til inkasso før. Jeg sendte innsigelsen for 15 måneder siden.

Skal jeg bare la være å svare?

Lenke til kommentar

 

Om han sender saken til inkasso igjen er det bare å informere om innsigelsen du har på fakturaen.

Men ja, blir jo litt irriterende når han holder på i årevis...

Han har aldri sendt meg noen faktura eller sendt saken til inkasso før. Jeg sendte innsigelsen for 15 måneder siden.

Skal jeg bare la være å svare?

Det har allerede sendt innsigelsen.

 

Det han håper på er at du skal svare han.

 

Så nei, du verken trenger eller bør svare han. La han holde på, videresend innsigelse til inkassoselskap hvis nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg ba om å få bruke angrerett innen fristen og spurte hvordan jeg skulle sende tilbake kortet. Han nektet og jeg fikk beskjed om dette Ikke var mulig. Har mottatt trusler om inkasso ca 2 ganger i året siden 2015. Burde jeg skrive en innsigelse eller la det stå? Kjenner jeg har angst for å kontakte denne fyren hvis han begynner å ringe...

Lenke til kommentar

Jeg ba om å få bruke angrerett innen fristen og spurte hvordan jeg skulle sende tilbake kortet. Han nektet og jeg fikk beskjed om dette Ikke var mulig. Har mottatt trusler om inkasso ca 2 ganger i året siden 2015. Burde jeg skrive en innsigelse eller la det stå? Kjenner jeg har angst for å kontakte denne fyren hvis han begynner å ringe...

IKKE svar hvis han begynner å ringe deg. Blokker nummeret hans. Vent til du får brev om inkasso, så bestrider du det til inkassoselskapet, IKKE til selger. Bare ignorer han helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok takk :) men burde jeg sende en innsigelse på de mailene han sender meg eller skal jeg vente med å sende en innsigelse til jeg faktisk mottar en legitimt inkassokrAv med saksnr og sånt. Nå er det bare inkassovarsel/trusselmail fra oslovip. Jeg ringte det inkassoselskapet han påstår at han har en avtale med og de hadde aldri hørt om han eller selskapet oslovip

Lenke til kommentar

 

Jeg ba om å få bruke angrerett innen fristen og spurte hvordan jeg skulle sende tilbake kortet. Han nektet og jeg fikk beskjed om dette Ikke var mulig. Har mottatt trusler om inkasso ca 2 ganger i året siden 2015. Burde jeg skrive en innsigelse eller la det stå? Kjenner jeg har angst for å kontakte denne fyren hvis han begynner å ringe...

IKKE svar hvis han begynner å ringe deg. Blokker nummeret hans. Vent til du får brev om inkasso, så bestrider du det til inkassoselskapet, IKKE til selger. Bare ignorer han helt.

 

 

Ok. Så faktisk at du svarte på sprørsmålet nå. Takk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne fyren er ikke i stand til å tjene penger på redelig vis. Han kommer ikke til å stoppe før politiet eventuelt raider lokalene, på grunnlag av svindel (og den dagen kommer nok til å komme), eventuelt namsmannen går inn pga. tilbakekrav han ikke greier å betale.

 

Akkurat dette har man sett før med ymse kataloghaier og andre svindlerforetak. Og når et foretak blir stengt eller slått konkurs, så popper neste opp. Som sagt, slike folk er ikke i stand til å tjene penger på redelig vis.

 

Det er bare å følge stegene som blir nevnt her. Motsi krav, kast det i søpla. Dersom han skulle kalle noen til forliksråd eller lignende, så skal jeg vedde gode penger på at han aldri møter opp. Disse selskapene tjener penger ene og alene på inkassotrusler. Det er halve businessmodellen deres. (der andre halvdel består av å lokke kunder til "gratis" produkter, som viser seg å være dyre abonnement, ref. kataloghaier)   

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Synd denne tjenesten fungerer så dårlig, da jeg fint kunne brukt denne rabatten på en rekke butikker (trodde jeg). Tok kontakt med en del av butikkene nevnt på sidene til OsloVIP og forhørte meg om rabatten, hvorav de fleste skriver at de har avsluttet samarbeidet. Mange nevner også at de ikke får fjernet "tilbudet" deres på nettsiden til OsloVIP til tross for gjentatte forsøk.

 

Edit. 

 

Jeg er ikke kunde av OsloVIP, jeg ble nysgjerrig når jeg så denne tråden og ville sjekke om tilbudene var reelle. Ikke bare rot med fakturaene med andre ord.. 

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...