Gå til innhold

Oslo VIP krever betalt 2 år etter


Solefald

Anbefalte innlegg

Gjest member-382093

Hei igjen.

 

Tydelig veldig sterke meninger her. Jeg vil minne alle om at jeg absolutt ikke ønsker å trokke noen kunde på tærna, men uansett hvor dårlig mitt kundesystem er, så har dere som klager på meg, ikke svart på om dere ikke synes at kundene bærer noe som helst ansvar over de betalingsforpliktelsene de har signert på?

 

Mine vilkår matcher faq infoen som dere alle kan lese på www.oslovip.no, vil gjerne ha konkrete svar på hva dere synes er så sinnesykt at man skal slippe å følge de?

 

Som jeg har nevnt tidligere så samligner jeg kun trekkrutiner med netflix, ikke bindingstid eller andre vilkår, men er virkelig mine 12 binding så sinnesykt, er ikke det ganske vanlig på abonnementstjenester?

 

Og angående provokasjoner eller inkassotrussler, så er det absolutt ingenting jeg ønsker, ser mye heller at begge parter blir enig og betaler tids nok, men selv om jeg satser på dette, så hører dere her inne at ikke alle ønsker å gjøre opp for seg å følge reglene.

 

 

Men ber fotrsatt alle medlemmer som ønsker å avslutte, å ta kontakt via [email protected] så lover jeg en rettferdig avsluttning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-382093

 

En siste ting jeg vil si er at om man søker på vip oslo ellervipkort eller lignende så får man opp et firma som heter VIPKORT NORGE, som ikke er oss, siden vi heter OsloVip.no, og ikke har vart med i alle de skandalene som VIPKORT NORGE har vart med på, bare så ingen tror dette er oss.

 

Nei, for OsloVip er jo overhodet ikke av samme ulla som Vipkort Norge

 

-Enig.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg fikk akuratt samme mail i dag. Han krever betaling for 7 kvartaler tilbake i tid. Men om jeg betaltr med det samme så skulle jeg slippe purregebyr på 99 kr per kvartal. Altså 7×99. Men hvor ble det av purringene? Dem eksisterer ikke.

 

Har sjekket opp i firmaet og det viser seg at det er kun en ansatt i firmaet.det er samme personen som overtalte meg til å "prøve" å se om jeg det var noe for meg. Som sitter å juger meg opp i tryne på tlf og mail om at han ikke kan gjøre noe med betalingen fordi hans han må følge reglene han har fått av "sjefen" som altså er han selv.

 

Jeg fikk ingen beskjed om at det var binding da jeg meldte meg på og fikk beskjed om at om jeg gjorde opp for meg for de mnd som hadde vært så skulle jeg få so opp min avtale. Jeg betalte. Fikk mail om at aøt var ok. Og ikke hørt noe fra dem siden..... før i dag..

Ikke betal!!!!

Han truet med å sende saken til inkasso. Jeg sa han skulle gjøre det sånn at jeg kan klage saken videre. Men han var veldig på å prøve å overtaøe meg på å ikke la det gå til inkasso.... han prøvde å overtaøe meg i ca 30 min på tlf om at jeg måtte betqle før den gikk til inkasso.

Men om fakturaen har en klagesak så har faktisk ikke inkasso selskapene lov å gå videre med saken. Så ikke betal!!!!

Send skriftlig innsigelse (gjerne mail) på inkassoen. Da har ikke inkassoselskaper lov å gå videre med saken, Forbrukerrådet blir neste stopp. Fyren vet sikkert at han ikke vinner frem der, og dropper kravet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

Hei!

Jeg fikk akuratt samme mail i dag. Han krever betaling for 7 kvartaler tilbake i tid. Men om jeg betaltr med det samme så skulle jeg slippe purregebyr på 99 kr per kvartal. Altså 7×99. Men hvor ble det av purringene? Dem eksisterer ikke.

Har sjekket opp i firmaet og det viser seg at det er kun en ansatt i firmaet.det er samme personen som overtalte meg til å "prøve" å se om jeg det var noe for meg. Som sitter å juger meg opp i tryne på tlf og mail om at han ikke kan gjøre noe med betalingen fordi hans han må følge reglene han har fått av "sjefen" som altså er han selv.

Jeg fikk ingen beskjed om at det var binding da jeg meldte meg på og fikk beskjed om at om jeg gjorde opp for meg for de mnd som hadde vært så skulle jeg få so opp min avtale. Jeg betalte. Fikk mail om at aøt var ok. Og ikke hørt noe fra dem siden..... før i dag..

Ikke betal!!!!

Han truet med å sende saken til inkasso. Jeg sa han skulle gjøre det sånn at jeg kan klage saken videre. Men han var veldig på å prøve å overtaøe meg på å ikke la det gå til inkasso.... han prøvde å overtaøe meg i ca 30 min på tlf om at jeg måtte betqle før den gikk til inkasso.

Men om fakturaen har en klagesak så har faktisk ikke inkasso selskapene lov å gå videre med saken. Så ikke betal!!!!

Send skriftlig innsigelse (gjerne mail) på inkassoen. Da har ikke inkassoselskaper lov å gå videre med saken, Forbrukerrådet blir neste stopp. Fyren vet sikkert at han ikke vinner frem der, og dropper kravet.

 

-#fjernet#, nå vet jeg ikke om dere har lest mine andre forklaringer i denne tråden, men må si at flere påstander her er rett og slett ikke sant, feks at jeg skulle snakke med sjefen, det er bare meg og det er ingenting jeg skjuler, men det virker mer som om dere/flere i denne tråden liker å tipse varann om hvordan man slipper å betale, men er det ikke mer rettferdig å betale for noe man har bestillt? Og som noen påstår, at hun ble mer skeptisk mot min bedrift fordi jeg valgte å bjude på forsinkelsesavgiften, burte ikke dette være positivt? Husk på at jeg kun vil at ting skal være rettferdig, inget mer. Synes dere virkelig det er rettferdisk å stikke av fra betaling som man skylder i følge en avtale som man selv har signert?

Lenke til kommentar

-#fjernet#, nå vet jeg ikke om dere har lest mine andre forklaringer i denne tråden, men må si at flere påstander her er rett og slett ikke sant, feks at jeg skulle snakke med sjefen, det er bare meg og det er ingenting jeg skjuler, men det virker mer som om dere/flere i denne tråden liker å tipse varann om hvordan man slipper å betale, men er det ikke mer rettferdig å betale for noe man har bestillt? Og som noen påstår, at hun ble mer skeptisk mot min bedrift fordi jeg valgte å bjude på forsinkelsesavgiften, burte ikke dette være positivt? Husk på at jeg kun vil at ting skal være rettferdig, inget mer. Synes dere virkelig det er rettferdisk å stikke av fra betaling som man skylder i følge en avtale som man selv har signert?

Hei,

det kommer helt annpå hvordan varen er bestilt. Det er ikke vanskelig å lure noen til å takke ja til noe de egentlig ikke vet konsekvensene av. Noen syntes det er rettferdig å selge støvsugere til prisen av en bil til demente eldre.

 

Når kundene ikke vet at det er løpende binding for 12 mnd, og når vilkårene (pris) kan mangedoble seg uten deres kjennskap, så er det ikke rettferdig at de skal betale.

Dersom dine kunder blir overrasket over fakturaer så bør det ringe en bjelle hos deg, med mindre du vet at kundene flykter hvis du forteller hva de egentlig bestiller.

 

 

Jeg bestilte en dyr LG skjerm og mottok en billig Samsung skjerm. Klistremerkene var fjernet og byttet ut med falske LG klistremerker. Andre kjennetegn og serienummer var kamuflert med teip. I tillegg var skjermen defekt.

Selger så bilder og bekreftet at den var defekt, "teknikerne" mente feilen lå i en 8 pins chip/pakke i skjermen.

De spurte om jeg kunne lodde bort denne chipen, og lodde på en chip fra min gamle skjerm (ødelegge orginal-skjermen min). Dersom dette fikset skjermen skulle jeg få 10$ avslag.

Driver du urederlig så dukker det opp negative tilbakemeldinger på nettet, og gjerne betalingstvister.

 

Det slipper du dersom du driver ærlig og redelig, dersom en kunde fører en sak og du har alt ditt på det rene så trenger du ikke forsvare deg på et nettfora som her.

 

Og enda bedre, du slipper tvister i Forbrukerrådet som kan sluke mye tid og kanskje ende med at du må betale erstatning. Hvis du må det så er det ikke min feil, at dine kunder er misfornøyde.

 

Syntes det er helt sykt dersom du tenker at så lenge kunden har signert en avtale så er du fritatt all skyld og alt ansvar, håper du ikke er en av de som tror det. Det er som å si at alle som ferdes i trafikken aksepterer risikoen for å bli påkjørt av en råkjører, og at det derfor er greit at du råkjører.

Endret av TSP
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

-#fjernet#, nå vet jeg ikke om dere har lest mine andre forklaringer i denne tråden, men må si at flere påstander her er rett og slett ikke sant, feks at jeg skulle snakke med sjefen, det er bare meg og det er ingenting jeg skjuler, men det virker mer som om dere/flere i denne tråden liker å tipse varann om hvordan man slipper å betale, men er det ikke mer rettferdig å betale for noe man har bestillt? Og som noen påstår, at hun ble mer skeptisk mot min bedrift fordi jeg valgte å bjude på forsinkelsesavgiften, burte ikke dette være positivt? Husk på at jeg kun vil at ting skal være rettferdig, inget mer. Synes dere virkelig det er rettferdisk å stikke av fra betaling som man skylder i følge en avtale som man selv har signert?

Hei,

det kommer helt annpå hvordan varen er bestilt. Det er ikke vanskelig å lure noen til å takke ja til noe de egentlig ikke vet konsekvensene av. Noen syntes det er rettferdig å selge støvsugere til prisen av en bil til demente eldre.

Når kundene ikke vet at det er løpende binding for 12 mnd, og når vilkårene (pris) kan mangedoble seg uten deres kjennskap, så er det ikke rettferdig at de skal betale.

Dersom dine kunder blir overrasket over fakturaer så bør det ringe en bjelle hos deg, med mindre du vet at kundene flykter hvis du forteller hva de egentlig bestiller.

Jeg bestilte en dyr LG skjerm og mottok en billig Samsung skjerm. Klistremerkene var fjernet og byttet ut med falske LG klistremerker. Andre kjennetegn og serienummer var kamuflert med teip. I tillegg var skjermen defekt.

Selger så bilder og bekreftet at den var defekt, "teknikerne" mente feilen lå i en 8 pins chip/pakke i skjermen.

De spurte om jeg kunne lodde bort denne chipen, og lodde på en chip fra min gamle skjerm (ødelegge orginal-skjermen min). Dersom dette fikset skjermen skulle jeg få 10$ avslag.

Driver du urederlig så dukker det opp negative tilbakemeldinger på nettet, og gjerne betalingstvister.

Det slipper du dersom du driver ærlig og redelig, dersom en kunde fører en sak og du har alt ditt på det rene så trenger du ikke forsvare deg på et nettfora som her.

Og enda bedre, du slipper tvister i Forbrukerrådet som kan sluke mye tid og kanskje ende med at du må betale erstatning. Hvis du må det så er det ikke min feil, at dine kunder er misfornøyde.

Syntes det er helt sykt dersom du tenker at så lenge kunden har signert en avtale så er du fritatt all skyld og alt ansvar, håper du ikke er en av de som tror det. Det er som å si at alle som ferdes i trafikken aksepterer risikoen for å bli påkjørt av en råkjører, og at det derfor er greit at du råkjører.

 

Vil ikke snakke ned deg, men dine anklagelser stemmer jo ikke, er det noe du kan dokumentere eller finner du bare på ting for å vinne diskusjonen? Og så vil jeg spørre, har man ikke som konsument olilt å lese vikkåren man signerer på? Har allerede sagt at jeg ikke vil noe mer enn rettferdighet og at begge parter skal følge hva man ble enig i, men inn i mellom høres det ut som om flere her inne ikke vil løse saken og bare diskutere, isteden for å komme med løsninger? Jeg er villig til å møtes og løse saker, er dere?

Lenke til kommentar

Vil ikke snakke ned deg, men dine anklagelser stemmer jo ikke, er det noe du kan dokumentere eller finner du bare på ting for å vinne diskusjonen? Og så vil jeg spørre, har man ikke som konsument olilt å lese vikkåren man signerer på? Har allerede sagt at jeg ikke vil noe mer enn rettferdighet og at begge parter skal følge hva man ble enig i, men inn i mellom høres det ut som om flere her inne ikke vil løse saken og bare diskutere, isteden for å komme med løsninger? Jeg er villig til å møtes og løse saker, er dere?

Jeg leste på forrige side at du har et enkeltpersonsforetak og 4000 kunder, det er egentlig utrolig imponerende.

 

Det ville nok være en fordel å lese seg opp om regler knyttet til purring og inkasso før du hugger løs på kundene.

 

Du kan for eksempel kreve opptil 2 purregebyr, på maks 65kr.

Kravet på 7x99=683kr i purregebyr tror jeg ikke du får drevet inn.

 

Er usikker på om det er lov å purre så sent, uten å påminne kundene om sitt medlemskap eller manglende betaling. Hadde det vært lov, tenker jeg vi ville sett firmaer som drev rådrift ved å rekruttere kunder over en lav sko og vente 3 år (foreldelsesfrist) med å sende inkasso, slik at kundene ikke kunne melde seg ut etter bare ett eller to år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

Vil ikke snakke ned deg, men dine anklagelser stemmer jo ikke, er det noe du kan dokumentere eller finner du bare på ting for å vinne diskusjonen? Og så vil jeg spørre, har man ikke som konsument olilt å lese vikkåren man signerer på? Har allerede sagt at jeg ikke vil noe mer enn rettferdighet og at begge parter skal følge hva man ble enig i, men inn i mellom høres det ut som om flere her inne ikke vil løse saken og bare diskutere, isteden for å komme med løsninger? Jeg er villig til å møtes og løse saker, er dere?

Jeg leste på forrige side at du har et enkeltpersonsforetak og 4000 kunder, det er egentlig utrolig imponerende.

Det ville nok være en fordel å lese seg opp om regler knyttet til purring og inkasso før du hugger løs på kundene.

Du kan for eksempel kreve opptil 2 purregebyr, på maks 65kr.

Kravet på 7x99=683kr i purregebyr tror jeg ikke du får drevet inn.

Er usikker på om det er lov å purre så sent, uten å påminne kundene om sitt medlemskap eller manglende betaling. Hadde det vært lov, tenker jeg vi ville sett firmaer som drev rådrift ved å rekruttere kunder over en lav sko og vente 3 år (foreldelsesfrist) med å sende inkasso, slik at kundene ikke kunne melde seg ut etter bare ett eller to år.

 

-#fjernet#:Ønsker som sagt ikke å krangle med deg, og takk for komplimangen, det ligger ganske my jobb bak resultatet :-) må informere om at purregebyr ligger på maks 63kr, men jeg sender aldri ut purringer, kun gratis påminnelsesmail, men ekstra avgiftene er kun forsinkelsesavgifter på 99kr pga at det blir veldig mye ekstra jobb for meg om kunder ikke betaler tids nok i følge avtalen, så selvsagt ønsker jeg helst av alt at folk betaler tids nok, og ikke glemmer å betale, som noen her inne mener at jeg håper på, tro meg :-)

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Men om problemet her er at du ikke rekker over alt arbeidet - vil ikke en del av løsningen da være å ansette flere?

Har ikke råd siden ingen gjøre opp for seg, om folk hadde betalt det de skulle, så hadde jeg hatt råd, men ikke trengt flere ansatte, er åpen for forslag på løsning, om du spørr meg, så løser seg alt om alle bare følger hba som har blitt avtalt fra starten, har jeg feil her?

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Jeg gjorde litt research på dere nå, *fjernet navn*, og endte opp på face-siden deres, der det er mye negativ omtale.. Kan jeg spørre hvorfor du ikke har åpent for kommentarer/innlegg på face-siden din, annet enn å kommentere på dine egne statuser?

 

For å være helt ærlig så er jeg jo livredd for å masse falske anklagelser som jeg har fått her inne, siden det er veldig akseptert å pynte på sannheten som konsument, så kommer alltid en bedrift ut som badguy, selv om bedriften har retten på sin side, så er det veldig enkelt for konsumenter å starte et slikt forum som denne å få med seg masse folk i sin heksejakt og sitt ønske om å slippe betale. Selvsagt vil jo ingen betale noe som man kan slippe, derfor velger jo dessverre mange å reklamere om at de har blitt svindlet, når de egentlig ligger bak med betalinger som bedriften har fullt krav på i følge alle vilkår og lovverk, forstår du mitt problem? Jeg har aldri svindlet noen og tenker ikke starte nå heller, men hva hadde du gjort om du hadde en bedrift der folk bestillte tjenester og nektet betaling?

Endret av member-382093
*fjernet navn*
Lenke til kommentar

Vel, spørs om du ikke bør revurdere forretningsmodellen din da det er ganske åpenbart at den ikke kommer til å fungere i det lange løp.

 

På facebook-siden din og i denne forumtråden så er det brukere som klager på fakturering, kundeservice og at enkelte rabattavtaler ikke blir innfridd. Det er på internett, naturligvis, og vanskelig å vite hva som er 100% sant. Men ett snev av sannhet er det nok i det. Husk at dette er slik noen av kundene dine ser det.

 

Om du er alene, og har over 4000 kunder, så kan eg godt forstå at kunder føler at kundeservice er dårlig og at du ikke klarer å følge de opp. Noe eg tror underbygges av hvor mye du sier du jobber med dette, og alene, samtidig som du ikke har ett fullgodt kundesystem.

 

Og med 4000 kunder - uten ett fullgodt kundesystem - så må du nesten ta høyde for mye manuelt arbeid. I tillegg må du - som den profesjonelle part - også ta høyde for at kundene sine betalingskort går ut på dato(noe alle gjør ved jevne mellomrom). Det er litt naivt å tro at alle får med seg dette. Dessverre. Som den profesjonelle part(igjen) ta denne risikoen og enten lage ett bedre system eller akseptere at det er sånn. Kunder vil være kunder.

 

Vil og anbefale deg om å være dønn ærlig i all kommunikasjon med kunder. Det virker som om du har gitt kunder inntrykk av at dere er flere som jobber i selskapet, og at du har en sjef. Er du eneste ansatt, eier og sjef så virker det veldig uprofesjonelt når det blir oppdaget. Skaper særdeles lite tillit.

 

Når det gjelder at "ingen gjør opp for seg" så ser eg ingen grunn til å fortsette med bedriften om det stemmer. Vil tippe at de fleste gjør opp for seg? Om du har over 4000 kunder så betyr det at du har ca 796.000 til gode hos kundene dine PR MÅNED, noe som utgjør over 9.552.000 pr år til gode hos kunder. Det bør være en god motivasjon vil eg påstå til å sørge for ett godt kundesystem, tilfredstillende kundeservice og enkelt vedlikehold av medlemsskapet for hver enkelt kunde.

 

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samtidig, om du skal få inn pengene du har til gode så må du sørge for korrekte rutiner i forhold til purregebyr. I henhold til loven er det både ett maksbeløp du kan kreve i purring, og det er krav til visse rutiner i forhold til dette både mtp frister og skriftlige varsler.

 

Pr i år er maks purregebyr på kr 65,-. Om det er pr utestående transaksjon eller totalt skal eg ikke si for sikkert, men du er uansett over grensen når du krever purregebyr på kr 99,- pr ubetalt måned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Samtidig, om du skal få inn pengene du har til gode så må du sørge for korrekte rutiner i forhold til purregebyr. I henhold til loven er det både ett maksbeløp du kan kreve i purring, og det er krav til visse rutiner i forhold til dette både mtp frister og skriftlige varsler.

 

Pr i år er maks purregebyr på kr 65,-. Om det er pr utestående transaksjon eller totalt skal eg ikke si for sikkert, men du er uansett over grensen når du krever purregebyr på kr 99,- pr ubetalt måned.

Om du leser alle mine innlegg her inne så har jeg allerede forklaringer på det du snakker om som viser at det du skriver ikke stemmer, men det tror jo folk som leser dette, vennligst les ALLE mine forklaringer før jeg blir dømt.

Lenke til kommentar

Om du leser alle mine innlegg her inne så har jeg allerede forklaringer på det du snakker om som viser at det du skriver ikke stemmer, men det tror jo folk som leser dette, vennligst les ALLE mine forklaringer før jeg blir dømt.

Tja, du kaller det forsinkelsesavgift i stede for purregebyr i ett innlegg og det tar du 99 kr for. Dette er fortsatt purregebyr, og du kan ikke ta mer enn 65 kr for dette.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

Vel, spørs om du ikke bør revurdere forretningsmodellen din da det er ganske åpenbart at den ikke kommer til å fungere i det lange løp.

 

På facebook-siden din og i denne forumtråden så er det brukere som klager på fakturering, kundeservice og at enkelte rabattavtaler ikke blir innfridd. Det er på internett, naturligvis, og vanskelig å vite hva som er 100% sant. Men ett snev av sannhet er det nok i det. Husk at dette er slik noen av kundene dine ser det.

 

Om du er alene, og har over 4000 kunder, så kan eg godt forstå at kunder føler at kundeservice er dårlig og at du ikke klarer å følge de opp. Noe eg tror underbygges av hvor mye du sier du jobber med dette, og alene, samtidig som du ikke har ett fullgodt kundesystem.

 

Og med 4000 kunder - uten ett fullgodt kundesystem - så må du nesten ta høyde for mye manuelt arbeid. I tillegg må du - som den profesjonelle part - også ta høyde for at kundene sine betalingskort går ut på dato(noe alle gjør ved jevne mellomrom). Det er litt naivt å tro at alle får med seg dette. Dessverre. Som den profesjonelle part(igjen) ta denne risikoen og enten lage ett bedre system eller akseptere at det er sånn. Kunder vil være kunder.

 

Vil og anbefale deg om å være dønn ærlig i all kommunikasjon med kunder. Det virker som om du har gitt kunder inntrykk av at dere er flere som jobber i selskapet, og at du har en sjef. Er du eneste ansatt, eier og sjef så virker det veldig uprofesjonelt når det blir oppdaget. Skaper særdeles lite tillit.

 

Når det gjelder at "ingen gjør opp for seg" så ser eg ingen grunn til å fortsette med bedriften om det stemmer. Vil tippe at de fleste gjør opp for seg? Om du har over 4000 kunder så betyr det at du har ca 796.000 til gode hos kundene dine PR MÅNED, noe som utgjør over 9.552.000 pr år til gode hos kunder. Det bør være en god motivasjon vil eg påstå til å sørge for ett godt kundesystem, tilfredstillende kundeservice og enkelt vedlikehold av medlemsskapet for hver enkelt kunde.

 

Basert på en kommentar i denne tråden, og siden din, så ser det ut til at kunder må melde inn kortinformasjonen sin til deg via e-post. Stemmer det? Litt uheldig praktisk i 2015, vil eg påstå - om ikke direkte i strid med dine kunders vilkår med sine banker.

-#fjernet#: nå er det jo heldigvis ikke 4000kunder som nekter å betale, men det er en del. Og enda en gang så vil jeg si at jeg jobber vldig hardt med å hjelpe alle som vil ha hjelp, men denne trpden synes jeg bare sprer ryker som ikke helt stemmer. Problemet er at når du og andre skriver påstander her inne eller på facebook etc så tror folk som leser, selvsagt at det er sant uansett, selv om det bare er gjetting eller en påstand som ikke er i nærheten av sannheten. Ta feks dine påstander om hva jeg har til gode gis mine kunder, det stemmer jo ikke i det hele tatt, men folk som leser dette påvirkes jo av din tekst til tro at jeg bare sitter å teller tusenlapper hele dagen, mens virkeligheten er at det er drittøft å få tingvtil å gå rundt. Alle som har drevet egen bedrift vet hva jeg snakker om. Og for å være helt ærlig så hadde jeg heller brukt tiden til å hjelpe mine kunder som mailer meg, enn å sitte her inne å prøve å forklare for folk at jeg ikke er en skurk, som mange her inne tegner opp et bilde av. Om dere vil hjelpe kundene eller meg, så anbefaler jeg at dere slutter å kritisere, og isteden bare fortelle folk at om de mailer meg og spørr om å løse saken, så vil de få hjelp, det er hva jeg vil bruke tiden til, siden dette her inne kaster bare bort tiden som mine kunder trenger.

Lenke til kommentar
Gjest member-382093

 

Om du leser alle mine innlegg her inne så har jeg allerede forklaringer på det du snakker om som viser at det du skriver ikke stemmer, men det tror jo folk som leser dette, vennligst les ALLE mine forklaringer før jeg blir dømt.

Tja, du kaller det forsinkelsesavgift i stede for purregebyr i ett innlegg og det tar du 99 kr for. Dette er fortsatt purregebyr, og du kan ikke ta mer enn 65 kr for dette.

 

#fjernet#: vi gjør det veldig enkelt, fra nå, alle kunder som mailer inn og ber om det & vil gjøre opp for seg betaler NULL i forsinkelses/purreavgift, høres det rettferdig ut? :-) jeg er villig til å møtes og snakke løsninger, er dere?

Lenke til kommentar

Eg sier ikke at du er en skurk.

 

Men ja, om du sier at du har 4000 kunder og det koster kr 199,- i måneden å være kunde, så _skulle du hatt_ til gode kr 796.000 pr måned fra kundene dine. Dvs penger _inn_. Så er det jo sånn at ikke alle betaler, enkelte betaler for sent osv. Men allikevel så bør du havne godt over halv million i til gode pr måned. Enkel matematikk. Prisen ligger på nettsiden din, antall kunder har du selv kommet med. Resten er matematikk.

 

Du går igjen med at du ikke rekke over alt og at dette tar mye av din tid. Eg anbefaler deg å skaffe deg flere ansatte for å fordele byrden. Det betyr at du og andre har mer tid tilgjengelig for å betjene kundene dere har, noe som sannsynligvis vil betyr mer fornøyde kunder og både flere kunder og tid til flere kunder. Noe som eg tror vil være positivt for alle?

 

Men du sier at det ikke er penger til det. Vel, da er det noe riv ruskende galt her som ikke henger sammen. Har du så store driftsutgifter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest member-382093

HEI ALLE SAMMEN IGJEN! Har akuratt bestemt at alle medlemmer som mailer inn og ber om det får lov å gjøre opp resterende betaling og betale NULL i forsinkelses/purregebyr (dvs om du ligger bak med flere kvartalsavgifter så kan du spare hundrevis av kroner) vennligst ta kontakt på [email protected], dette burte vise at jeg er villig til å hjelpe mine kunder og møtes for å finne løsninger, flott om dere også vil dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...