Gå til innhold

Steam tar opp kampen mot Discord


Anbefalte innlegg

 

Mumble å jumble å disconnetc å discord å alle disse små plattformene til chat å voice.

Steam burde gjort dette for år og dag siden, ikke videre imponert over tiden det har tatt dem..

Tror jeg har lifetime mumble account. men hva hjelper det, når jeg aldri bruker det, å ingen jeg kjenner bruker det, håpløst. Steam bør jaggu levere topNotch Chat/Voice shiat, når de endelig tar steget.

Ikke overbevist enda jeg nei.

Lifetime mumble account?

Mumble er open source.

 

Tenker du på mumble.com?

Det er en server partner; en abonnementstjeneste som leverer VOIP-as-a-service med mumble som teknologigrunnlag.

 

Murmur (mumble server) setter man opp selv på egen maskin. Helt gratis.

Det bruker mindre båndbredde, har bedre lydkvalitet og har en bedre krypteringsflyt enn alle andre tilsvarende teknologier – nye eller gamle.

Det understreker jo bare poenget rundt kaoset. Alt for mange ulike klienter, å det blir så fragmentert at man er heldig om vennene dine bruker samme klient som deg.

 

SteamChat bruker jeg daglig, å alltid irritert meg over at jeg må inn i .txt fila å redigere for større font, å vær gang steam oppdaterer seg selv, så må jeg inn å gjøre samme reggla igjen.

Om noe, så burde noen lage en klient for alle klientene, Unify it all!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Unify it all!

Det hadde vel ikke vært så morsomt om alle voice-chat klientene satt seg ved et bord og satte opp en universal løsning? Tenker at alle har noen forskjellig design løsninger og vi alle har forskjellige behov.

 

Savner fortsatt razercoms.

det skal jo i utgangspunkte ikke være morsomt å logge seg på en klient, men P`nP, uten masse mikkmakk.

Å en felles plattform?

One client to rule them all!

Lenke til kommentar

Feil.

 

De har 5 spill i produksjon akkurat nå. 3 annonserte VR spill. In The Valley of Gods fra Campo Santo studioet de kjøpte opp og kortspillet Artifact. Og så lager de hardware side om side med VR spillene, Nintendo style.

Jeg snakker om SPILL. Trippel AAA, høy produksjonsverdi SPILL. Ikke alt mulig fjols og fjas. At det eneste bra de kan vise til er fra utviklere de har kjøpt opp sier jo sitt. Vi vil ha HL3 og det fortjener vi etter alt det grapset med penger vi har hjulpet Valve å få inn med steam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...